Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik vind breder ook wat fijner.
Ahhh, die Coral is zo tof. Dat kleurtje. Ik sta echt veel minder breed met mijn benen volgens mij. Maar dan ook ook vertekenen door de hoek van de foto. Vind dat hele brede juist veel onbalans geven, heb dan het gevoel alsof ik alle kanten opkukel. Als ik wat dichter bij elkaar sta, gaat het veel meer automatisch en wankel ik ook eigenlijk niet zo.
Biesbosch had ik nog in de planning om eens een keer te doen, omdat het zo'n totaal andere omgeving is dan hier. De golfjes van bootjes vind ik niet erg, juist leuk eigenlijk. Alleen dat het water blijkbaar laag staat dan weer niet. Hmm, misschien volgend voorjaar dan ofzo
.
Prairy schreef:Wij hebben de level en Savor van startup geprobeerd en vonden allebei de Savor een stuk stabieler. Die hebben we uiteindelijk ook gekocht.
De breedte is fijn, kun je ook lekker op liggen in het water
x_jeanine_x schreef:Ik zo beide modellen testen.
Laatst mijn board even 'geruild' met een vriendin en die merkt degelijk verschil tussen action en mijn mistral. Kon ook zelf weinig met haar board. Maar ik ben die van mij gewend en zij die van haar... maar ze zei wel volgend jaar wil ik iets anders, ook met een andere hond en 2 kleine kindjes er voorop.
Prairy schreef:In Alkmaar zijn wij geweest.
En in Eindhoven hebben we 'les' gehad en heb ik de Moai kunnen gebruiken, die vond ik minder stabiel als de Savor.
Ik heb ook getwijfeld over de Aqua Marina, maar uiteindelijk maar gewoon 2x dezelfde besteld, net zo makkelijk. Maar als budget een issue is dan zou je die nog eens kunnen bekijken. Ik heb vooral gelezen dat de dikte belangrijk was voor de stabiliteit, dat zei ook de lesgeefster in Eindhoven. Dus liever 15cm dik dan 10-12.
Paloedie schreef:Prairy schreef:In Alkmaar zijn wij geweest.
En in Eindhoven hebben we 'les' gehad en heb ik de Moai kunnen gebruiken, die vond ik minder stabiel als de Savor.
Ik heb ook getwijfeld over de Aqua Marina, maar uiteindelijk maar gewoon 2x dezelfde besteld, net zo makkelijk. Maar als budget een issue is dan zou je die nog eens kunnen bekijken. Ik heb vooral gelezen dat de dikte belangrijk was voor de stabiliteit, dat zei ook de lesgeefster in Eindhoven. Dus liever 15cm dik dan 10-12.
Het budget is rond de €350 euro per sup, dus opzich is stardupp dan prima te doen. Somehow is mijn gevoel daar wat beter bij dan bij de aqua marina, ook qua modellen zie ik niet direct voordelen.
15 cm dikte is voor mij inderdaad een voorwaarde.
Ik ga toch eens kijken of iemand zin en tijd heeft mee te gaan testen.
Tink89 schreef:En de mistral van de Lidl?