Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muppetmayo schreef:Hier nog altijd geen migraine aanval gehad, ik blijf het echt enorm bijzonder vinden.
Ook heb ik inmiddels gemerkt dat ademhaling/ontspanning oefeningen beter werken (of ja, hoe ga ik dat nou uitleggen)
Als je gestressed bent, helpt het vaak om in te ademen door je neus en vervolgens lang uit te ademen via je mond. Dat hielp voorheen nooit, maar nu merk ik met 1 a 2x inademen dat ik al begin te gapen etc. Echt heel bijzonder.
Ik ben destijds in België geweest bij VNS daith, 1 van de 2 door de dame daar gezet onder toeziend oog van Tracy Perkins, de andere door Tracy zelf. Toen ik rechtop ging zitten na plaatsen van mijn rechterkant, riep zij al gelijk dat ik weer moest gaan liggen omdat ze zag dat mijn migraine verplaatste naar links. Zij heeft toen direct links ook gedaan.
Er schijnt ook een hele goede dame in Assendelft te zitten. Zij was vroeger ook bij VNS aangesloten maar er los van verder gegaan. Ria oid? Volgens mij hebben andere mensen uit dit topic ook goede ervaringen met haar. In Leeuwarden schijnt ook nog iemand te zitten maar daar weet ik geen ervaringen van.