Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 22:03

Oh dat zou jammer zijn.
En of je er in geloofd of niet zou niet uit moeten maken.

Hopelijk zeg je binnenkort toch nog. Hey, merk verschil!

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 21:18

Ja hoop het ook, maar ach, van m'n nekklachten weet ik toch al dat dat niet veel beter meer wordt :')
Dus ik zie het maar als een mooi sieraad er bij. Heb ook gelijk een helix piercing laten zetten dus je hoort me aankomen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 09:18

Hier even een upje!

Hoe is het met jullie?
Waar hebben jullie hem gezet?

Ik overweeg er ook een. Maar Veldhoven is 1:45 zonder file etc voor mij. :=

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 09:35

Hier gaat het goed! De eerste in maart '23, de tweede in okt '24. Er zitten overigens wel meer klinieken in Nederland, maar die zijn niet zo uitgebreid geschoold als de medewerkers in Veldhoven. Ik zou het de rit dus zeker waard vinden, ook als ik kijk naar hoeveel minder hoofdpijn (en geen migraine meer) ik heb. Al had ik ervoor naar Frankrijk gemoeten.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 09:45

Hier nog altijd geen migraine aanval gehad, ik blijf het echt enorm bijzonder vinden.
Ook heb ik inmiddels gemerkt dat ademhaling/ontspanning oefeningen beter werken (of ja, hoe ga ik dat nou uitleggen :+ )
Als je gestressed bent, helpt het vaak om in te ademen door je neus en vervolgens lang uit te ademen via je mond. Dat hielp voorheen nooit, maar nu merk ik met 1 a 2x inademen dat ik al begin te gapen etc. Echt heel bijzonder.

Ik ben destijds in België geweest bij VNS daith, 1 van de 2 door de dame daar gezet onder toeziend oog van Tracy Perkins, de andere door Tracy zelf. Toen ik rechtop ging zitten na plaatsen van mijn rechterkant, riep zij al gelijk dat ik weer moest gaan liggen omdat ze zag dat mijn migraine verplaatste naar links. Zij heeft toen direct links ook gedaan.

Er schijnt ook een hele goede dame in Assendelft te zitten. Zij was vroeger ook bij VNS aangesloten maar er los van verder gegaan. Ria oid? Volgens mij hebben andere mensen uit dit topic ook goede ervaringen met haar. In Leeuwarden schijnt ook nog iemand te zitten maar daar weet ik geen ervaringen van.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 09:45

Ja ik heb nu niet zoveel hoofdpijn. Denk 1 of 2 keer per maand.

Maar ik had vroeger 4 dagen per week hoofdpijn. En ook jarenlang bijna niks. Dus ik ben bang dat het erger wordt.

En ik heb ook een lijstje andere klachten waar het tegen kan helpen. Dus ik heb goede hoop. :=

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 02:53

muppetmayo schreef:
Hier nog altijd geen migraine aanval gehad, ik blijf het echt enorm bijzonder vinden.
Ook heb ik inmiddels gemerkt dat ademhaling/ontspanning oefeningen beter werken (of ja, hoe ga ik dat nou uitleggen :+ )
Als je gestressed bent, helpt het vaak om in te ademen door je neus en vervolgens lang uit te ademen via je mond. Dat hielp voorheen nooit, maar nu merk ik met 1 a 2x inademen dat ik al begin te gapen etc. Echt heel bijzonder.

Ik ben destijds in België geweest bij VNS daith, 1 van de 2 door de dame daar gezet onder toeziend oog van Tracy Perkins, de andere door Tracy zelf. Toen ik rechtop ging zitten na plaatsen van mijn rechterkant, riep zij al gelijk dat ik weer moest gaan liggen omdat ze zag dat mijn migraine verplaatste naar links. Zij heeft toen direct links ook gedaan.

Er schijnt ook een hele goede dame in Assendelft te zitten. Zij was vroeger ook bij VNS aangesloten maar er los van verder gegaan. Ria oid? Volgens mij hebben andere mensen uit dit topic ook goede ervaringen met haar. In Leeuwarden schijnt ook nog iemand te zitten maar daar weet ik geen ervaringen van.

Bedankt voor de tip, ik zit te denken om naar die in Leeuwarden te gaan.