Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Banyu schreef:Marjo schreef:Same. Vond het ook een beetje verspilling van tijd en papier eigenlijk
Ja, als ze nou eens of moeite doen voor de pakketjes beter te verpakken, of de klantenservice beter te leiden, is misschien beter geweest! Sorry voor mijn geklaag jongens!
Is heel logisch dat je hier niet op zit te wachten als je een probleem met ze hebt xD Banyu schreef:Marjo schreef:Same. Vond het ook een beetje verspilling van tijd en papier eigenlijk
Ja, als ze nou eens of moeite doen voor de pakketjes beter te verpakken, of de klantenservice beter te leiden, is misschien beter geweest! Sorry voor mijn geklaag jongens!
Courses schreef:Ik snap het probleem niet zo? Ze komen uiteindelijk echt wel bij je terug, je bent niet de enigste met vragen en het is druk zat. Als je direct antwoord wilt, kun je toch gewoon bellen?
Maar wat een flimsy papiertje is dat joh! Een rituals cadeauzakje, dat wel maar het zit al vol putjes en de sticker om dicht te houden is al los gegaan.Mars schreef:Nou heb ik dus een pakketje als cadeau laten inpakken in de webshop, voor een euro extraMaar wat een flimsy papiertje is dat joh! Een rituals cadeauzakje, dat wel maar het zit al vol putjes en de sticker om dicht te houden is al los gegaan.
Die cadeauverpakkingen in de winkel zijn naar mijn idee veel steviger.
Oscar schreef:Inderdaad.
Ik had er ook altijd wel wat liggen, maar m'n voorraad is aardig uitgedund omdat het afgelopen jaar vooral online besteld heb. Als je er om verlegen zit dan wil ik wel kijken of ik er een paar heb om aan je op te sturen?
