pien_2010 schreef:Leintje je komt totaal niet achterlijk over. Dit is nieuws dat grote inpact kan hebben op je leven. Mag je wat confuus er van zijn? Dus je hoeft je totaal miet te verontschuldigen.
Lief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neon schreef:Bel even de huisarts en geef aan dat je pijn hebt aan je bekken... wellicht dat hij ervoor kan zorgen dat je naar voren geschoven wordt?
ik meen dat bokker Kathleen van paard Rêve d'or, Sam en Joy (gebruikersnaam Ayasha) eens aangegeven had dat botnecrose vaak begint vanaf het bekken? Anders haar eens een berichtje doen.. ik weet er het fijne niet van...)
Neon schreef:Bel even de huisarts en geef aan dat je pijn hebt aan je bekken... wellicht dat hij ervoor kan zorgen dat je naar voren geschoven wordt?
ik meen dat bokker Kathleen van paard Rêve d'or, Sam en Joy (gebruikersnaam Ayasha) eens aangegeven had dat botnecrose vaak begint vanaf het bekken? Anders haar eens een berichtje doen.. ik weet er het fijne niet van...)
leintje_ schreef:Toch nog een update: ik ben zojuist gebeld vanuit het AMC door een andere arts. De arts met wie ik een afspraak heb is nu nog op vakantie, maar er werd gevraagd of ik woensdagochtend al lang wil komen. Er moeten nog scans worden gemaakt en andere onderzoeken worden gedaan, wat in principe allemaal al kan worden gedaan. Dat geeft het ziekenhuis ook wat tijd om nog wat informatie op te vragen vanuit het ziekenhuis in Den Helder. Heel fijn dat het zo snel wordt opgepakt, tegelijkertijd krijg ik dan weer meteen en soort zenuwaanval. Maar komt goed, het is nu in gang gezet en door nu alvast het voorbereidend werk te doen, wordt de zaak alleen maar versneld. Dus het is wat dat betreft wel heel positief
Citaat:We stellen onszelf allereerst de 'waarom'-vraag: wat zorgt ervoor dat het botweefsel niet geneest? Daar stemmen we de zorg in overleg met de patiënt vervolgens op af. Van diagnostiek tot nazorg."
paars schreef:Goh wat een toestand voor je!! Wat fijn dat je eerder gezien kon worden. Ken je deze poli ook?
https://www.mumc.nl/actueel/nieuws/maastricht-umc-opent-poli-voor-niet-genezende-botbreuken
Lijkt me gezien de ernst en je leeftijd de moeite waard om mss hier een second opinion te vragen?
Heel veel succes!!
pien_2010 schreef:Citaat:We stellen onszelf allereerst de 'waarom'-vraag: wat zorgt ervoor dat het botweefsel niet geneest? Daar stemmen we de zorg in overleg met de patiënt vervolgens op af. Van diagnostiek tot nazorg."
Die waarom vraag heb ik al vanaf het begin dat ik dit topic lees. Nl is het toeval dat bovenbeen gebroken is of was er al iets niet goed waardoor bovenbeen brak? Dus de kip en het ei vraag.
Nu met deze update vind ik die vraag wel relevant. Toen als medelezer leek het mij ook zo'n toeval dat ik hem niet gesteld heb terwijl ik hem toen ook al had.
Fijn een extra adres zo nodig als second opinion.