DuoPenotti schreef:Maar dit topic ging niet om informeren.
Ts vroeg ja/nee waarom. Punt.
Informeren prima. In de 101 andere topics.
DAT is waar het om gaat.
Overal de corona politie uithangen.
Ook als een topic daar niet om vraagt.
Overal de discussie met jullie hebben het mis. Jullie informeren niet goed. Jullie
En nogmaals ik ben gevaccineerd maar dat zendingsgedrag het laatste half jaar word ik simpel van.
Het zijn maar een paar mensen die dat nodig vinden maar domineren wel alle topics.
Laat mensen toch vrij.
Amen.
Cer schreef:Dus als iemand aangeeft dat ze twijfelt omdat het vaccin ervoor kan zorgen dat je onvruchtbaar wordt, dan is dat oke? Dan mag iemand toch aangeven "ik snap dat je het spannend vindt, maar het vaccin zorgt er niet voor dat je niet meer zwanger kunt worden (inclusief uitleg) , kijk verder maar wat je doet met deze informatie"
Als diegene aangeeft 'ik twijfel nog, ik weet niet helemaal precies wat ik er van moet vinden en ik wacht het even af" is dat ook prima, en er staat geen 'mis-informatie' in.
In mijn omgeving zeggen een aantal mensen ook 'ik wil me niet laten vaccineren want het verandert je DNA'.. en die zijn daardoor bang van het vaccin.. Dus eigenlijk niet terecht.. ?
En daar gaan we weer.... Als iemand zich niet wil laten enten omdat diegene denkt groen te worden van het vaccin is dat een RECHT.
Van wie is dat lichaam eigenlijk? Van de doorzeikers of de persoon in kwestie?