Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vayo schreef:2 uur geleden prik 2 gehad. Prik 1 bleek dus verkeerd gezet te zijn!! Ik vond al dat ze erg hoog prikte. Het was echt ter hoogte van de schouderkop. Het prikken voelde ik behoorlijk en het inspuiten ook. Tintelende hand en direct na het inspuiten een stijf gevoel. Ik heb 2 dagen het gevoel van een slijmbeursontsteking gehad en zelfs een nacht wakker gelegen.
Nu vroegen ze dus of ik last heb gehad. Toen ik dit aangaf en liet zien waar ze toen geprikt hebben (had een foto toevallig) gaf ze aan dat ze echt heel veel te hoog geprikt hadden. Ik heb er gelijk bij gevraagd of ze lager willen prikken.
Nu voelde ik de naald en prik totaal niet en tot nu toe nog geen stijf gevoel. Toen was de prikplek ook direct pijnlijk en nu totaal niet. Ik vond het bij de eerste al gek dat mijn korte mouw echt heel ver naar boven moest omdat ze er niet bij kon.
Vayo schreef:Fijn! Gisterenavond wat misselijk en hoofdpijn. Nu nog alleen hoofdpijn, maar gewoon gaan werken. Wel moe, maar dat ben ik al langer.
Polly schreef:Ik ben vorige week zaterdag gevaccineerd, dagje stijve arm gehad daarna niks meer.
Gister behoorlijk koud gehad toen we buiten op het werk iemand moesten helpen en nu voel ik die arm weer
Kimbers schreef:Ik had een mail gekregen van mijn werkgever dat ik een afspraak kon gaan maken. Halfuur in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik moet wachten op de brief
Voor mij zal het ook de az worden, dus blijf hier nog even meelezen.
Kimbers schreef:Online meenemen is geen probleem inderdaad, maar ik kon geen afspraak maken zonder de brief.
Ik vraag het nog even na bij mijn werkgever want in de mail en de bijlagen staat hier niets over.
Zebrastreep schreef:Ze hebben hier niet eens gekeken naar de brief van mijn werkgever![]()
Wel gevraagd aan de telefoon maar heb toen alleen maar ja gezegd. Vond dat wel bijzonder achteraf.
Sjong schreef:Huh bij mij hebben ze niet naar een code gevraagd. Zit ook niet in de mail. Ik weet dat iig 3 andere collega's ook een afspraak hebben een die hebben ook geen brief alleen de mail.