Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 21:45

Helaas ken ik het probleem Varekaj, verder dan bovengenoemde ben ik ook niet gekomen. Onder broeken draag ik overigens altijd een string, wel met kanten band, voelt net alsof ik niks aan heb :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 22:28

Strings kruipen soms ook zodanig strak dat ze alsnog gaan snijden. Echt geen lolletje en dat goed trekken zonder dat het opvalt is best weleens een uitdaging :Y) of de tailleband zit te los en plooit dan dubbel, rolt op of friemelt bij elkaar.
Taille heb ik maat 34/XS en heupen 36/S. Een openstaande spijkerbroek op de rug is nog zo een euvel. Als de taillemaat past krijg ik ze vaak amper over mijn billen. Past ze wel over mijn kont, dan kan je er zowaar een bloempot bij stoppen _O-

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 22:40

Ik heb ook een hele zoektocht gehad uiteindelijk op deze uitgekomen. Wat breder kruis :j

Alleen het is zelf synthetisch.. kruis is volgens mij wel katoen :j

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:46

Varekaj schreef:
Strings kruipen soms ook zodanig strak dat ze alsnog gaan snijden. Echt geen lolletje en dat goed trekken zonder dat het opvalt is best weleens een uitdaging :Y) of de tailleband zit te los en plooit dan dubbel, rolt op of friemelt bij elkaar.
Taille heb ik maat 34/XS en heupen 36/S. Een openstaande spijkerbroek op de rug is nog zo een euvel. Als de taillemaat past krijg ik ze vaak amper over mijn billen. Past ze wel over mijn kont, dan kan je er zowaar een bloempot bij stoppen _O-

Fitjeans is de oplossing! Ik zweer erbij.
Trouwens voor het onderbroekenprobleem :
https://www.sliponline.be/beeren-dames- ... oftly.html
https://www.sliponline.be/ten-cate-dame ... -3364.html

Deze heb ik ook. Geen van beide gaan op reis tussen je billen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:49

Deze pijpjes zouden bij mij omhoog rollen helaas.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 11:51

die van de korte shortjes niet. Bij mij rollen ze normaal ook, maar deze sluiten gewoon erg goed aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:54

De onderbroek van TS heb ik in corrigerend model met iets kortere pijpjes, voor onder een jurkje. Met gewone slip eronder. Ik zweer het, die sleuren elkaar gewoon de dieperik in én alles van het shortje krult op: zowel de pijpjes als de bovenkant van de buik.

Zeer charmant. Kuch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:12

Varekaj schreef:
De onderbroek van TS heb ik in corrigerend model met iets kortere pijpjes, voor onder een jurkje. Met gewone slip eronder. Ik zweer het, die sleuren elkaar gewoon de dieperik in én alles van het shortje krult op: zowel de pijpjes als de bovenkant van de buik.

Zeer charmant. Kuch.

Het beruchte rollade effect _O-

De kortere versie doet dat bij ook, alleen de lange blijft echt zitten. Nadeel is dat hij best dik is en dat is erg warm nu. Dan de hammen maar vrij laten rondzwaaien nu :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 17:24

Die langere pijpjes kruipen ook wel wat omhoog maar in veel mindere mate. De pens blijft echter vrolijk het broekje overheersen :Y) en rolt de boel vrolijk omlaag eens ik me buk om iets op te rapen ofzo.
Bij sommige jurkjes zijn die pijpjes ook net een tikje te lang.

Misschien moet ik eerder wat aan mijn billen doen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 18:43

Varekaj schreef:
Die langere pijpjes kruipen ook wel wat omhoog maar in veel mindere mate. De pens blijft echter vrolijk het broekje overheersen :Y) en rolt de boel vrolijk omlaag eens ik me buk om iets op te rapen ofzo.
Bij sommige jurkjes zijn die pijpjes ook net een tikje te lang.

Misschien moet ik eerder wat aan mijn billen doen _O-

Haha nee joh, deze komt boven je navel, dus dan niet. Ken het probleem en kan er echt bloed chagrijnig van worden dus ik kan je verzekeren dat de Hema bamboe lange short echt blijft zitten :Y)

Anders richten we een hangbuikzwijntjes club op en zijn we voor onder andere pens bevrediging en onderbroekloosheid :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 19:14

Wat zei iemand eerder? Elastieken tot onder de voeten en bretellen. Urkelsgewijs door het leven _O-

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 19:26

Ik heb altijd ruzie met die pijpjes. Zeker als ik een skinny draag.

High waist heb ik liever niet. Dat is nu te warm, zie je onder mijn jurkjes of komt boven mijn jeans uit,

Ik denk erover om die Brazilian van een paar pagina’s terug te bestellen