Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik verbaas mezelf zo deze week Joanne1987 schreef:Het is mij zeker niet bedoeld om snel omhoog te gaan
Ik train nu al een jaar op uitvoering en stabilisatie. Ik doe ook heel veel stabilisatie oefeningen erbij
Maar bekken instabiliteit is best een dingetje soms
ik ken het hoor want mijn hypermobiliteit is soms een zegen (come on overhead squats), maar kan ook een vloek zijn (hallo schouder half uit de kom duwen). Uit verschillende onderzoeken blijkt keer op keer dat het echt spierkracht eromheen trainen is wat het beste resultaat geeft. Verder is het allemaal tijdelijk en symptoombestrijding.
Maar wat ontherun zegt inderdaad. Het lijkt me heel vervelend, maar inderdaad, zowel met trainen als in je dagelijks leven zul je het meest hebben aan de spieren zelf trainen. Dat doet een riem helemaal niet, of eigenlijk juist het tegenovergestelde. 

Travel_me schreef:Nou ik heb mijn eerste weightliftingsles overleefd gister. Was echt heel leuk! En mijn techniek was zeker niet slecht. Dus dat is fijn om te horen
T was wel een vol programma, dus we moesten best doorwerken, maar ook echt veel lol gehad.
Iedere ochtend train ik met hetzelfde meisje en daarna blijven wij vaak nog extra oefenen en zij deed gister ook voor het eerst mee dus dat was heel fijn
Wel oliebol... Ik ben iets te rigoreus geweest met de eeltschaaf...... Beetje jammer
Vraagje: Kent iemand ook mensen die een tas bij built for athletes of kleding bij Nobull hebben besteld? Ik zit te denken om daar tebestellen, maar zou graag iets meer ervaringen horen
.
)
.
!
.
.
Moet vast lukken!
Ook niet echt nodig aangezien ik heel quad dominant ben.
Echt blij mee dat ik snel herstel. Heeft mijn wielrenverleden toch nog iets goed gedaan.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar je zult waarschijnlijk juist meer vooruitgang boeken als je minder doet.
Mooie pr's en doelen komen er voorbij!
Altijd motiverend.
Zeven dagen achter elkaar trainen lijkt me wel veel! Op maandag en donderdag train ik ook twee keer per dag (krachttraining en kickboksen). Maar dan probeer ik er zoveel mogelijk tijd tussen te laten. Kickboksen is natuurlijk meer cardio dus dat scheelt, maar het is niet ideaal. Helaas kan ik het niet zo plannen dat het niet op dezelfde dagen valt. 
Ik voelde me weinig gemotiveerd en toen werd ik ook nog gebeld waardoor mijn hele concentratie weg was. Uiteindelijk alleen gesquat en een paar lichte deadlifts gedaan. Ach ja, die dagen mogen er ook zijn denk ik dan maar. Straks weer kickboksen! (Helaas wel zonder sparren ivm corona).