Zertab schreef:Ik lig er even helemaal uit vanwege mijn heup. Wat er aan de hand is? Weten ze nog niet. In ieder geval is er uit de röntgen niets gekomen.
Hé balen zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik lig er ook volledig uit, heb afgelopen zondag mijn voet gebroken tijdens het opstaan. Dacht dat ik het gewoon gekneusd had ofzo, maar maandag tijdens werk ging het voor geen meter. Dokter gebeld in de hoop dat-ie een goede pijnstiller voor me zou hebben, maar dat werd dus een ochtendje ziekenhuis en uiteindelijk met een gipspoot omhoog. Probeer het facetime-riedeltje nog wel te doen, maar 13 minuten buikspieren is erg zwaar en ik kan de helft niet doen omdat je daar onbewust toch je voet/been bij gebruikt. En morgen belt de anesthesioloog voor een datum voor mijn voetoperatie. Het is aan dezelfde voet, dus ik hóóp maar dat het door kan gaan. Anders zit ik straks 2x aan huis gekluisterd, dat ga ik niet trekken geloof ik
. Word nu al gek 
! Eefke85 schreef:Balen van de hoefzweer XxLMMxX
Auw! Pijnlijk Yv_!
Heupen zijn gewoon rotdingen Zertab. Met een verkoudheid in deze tijd denk ik dat ze je in de sportschool ook niet zo graag zien op het moment.
Hier ivm drukte helaas ook weinig beweging.
.
.
. Heb gewoon moeite om in de pauze eventjes te wandelen, en na het werk is het al donker en vind ik het saai om te wandelen
.
.