The Ordinary

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sintara

Berichten: 7523
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:33

Alleen rituals is als je op parfum reageert een dikke no-no.
Best jammer want bijna iedereen in mijn omgeving geeft mensen altijd rituals dingen :+

Matheno

Berichten: 7975
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:35

Sintara schreef:
Alleen rituals is als je op parfum reageert een dikke no-no.
Best jammer want bijna iedereen in mijn omgeving geeft mensen altijd rituals dingen :+


Ja, de dagcrèmes etc bevatten allemaal parfum, die bagger gebruik ik niet.
De losse SPF bevat geen parfum, volledig geurvrij:

https://www.lookfantastic.nl/rituals-th ... 66762.html

Antipodes Immortal is persoonlijk mijn favoriet.

Sintara

Berichten: 7523
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:37

Ah, good to know!

Mars

Berichten: 33327
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:40

Rituals douchefoam etc vind ik heerlijk, maar ik zou er nooit iets van op mijn gezicht smeren. Zoek zelf ook nog een goede SPF waar ik niet meteen een boze huid van krijg.

Sintara

Berichten: 7523
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:54


JusticeJ

Berichten: 119
Geregistreerd: 14-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 14:27

Ik gebruik op dit moment de Q10 dagcrème van kruidvat met SPF 30 totdat de nieuwe spf van deciem uit komt. Hele fijne, betaalbare oplossing. Trekt lekker in en laat niet echt een witte waas achter :)

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:02

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de The Ordinary Marine Hyaluronics en de Hyaluronic Acid 2% + B5 Hydration Support Formula?

En ik vraag me af of de 100% plantaardig squalane of de The Ordinary Ascorbyl Glucoside Solution 12% nog iets voor mij zouden kunnen betekenen?

Ik heb nu de laatste, waarover ik tevreden ben. Ik heb een hele droge huid en keratosis pilaris.
Ik zal binnenkort mijn routine even delen! *\o/*

Matheno

Berichten: 7975
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:19

uggy schreef:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de The Ordinary Marine Hyaluronics en de Hyaluronic Acid 2% + B5 Hydration Support Formula?


Marine Hyaluronics is veel dunner, echt net water. Hyaluronic Acid is een wat stevigere substantie, die bevalt mij ook meer.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-21 18:06

Ik heb nog van Neoderma en louis widmer (50)

MissWeenie

Berichten: 359
Geregistreerd: 28-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:58

Paypal doet het weer op Deciem! *\o/*

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:06

Hi! Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb een tijd geleden the ordinary gebruikt (niacinamide) en ik had juist heel erg het idee dat mijn huid er onrustiger van werd? Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik ben altijd best bang als ik nieuwe producten uitprobeer hoe mijn huid zal gaan reageren.. Vroeger last gehad van acne en momenteel is mijn huid ook nog altijd erg onrustig (voornamelijk hormonaal)
Momenteel gebruik ik producten van Image skincare.

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:12

Mars schreef:
Rituals douchefoam etc vind ik heerlijk, maar ik zou er nooit iets van op mijn gezicht smeren. Zoek zelf ook nog een goede SPF waar ik niet meteen een boze huid van krijg.


Ik heb altijd heel slecht gereageerd op spf's (acne gevoelige huid) en gebruik nu de Image skincare prevention daily 32+. Bevalt echt super!! Ik heb nog steeds wel last van puistjes maar ik heb zeker niet het idee dat het door deze creme komt! Smeert ook fijn uit en laat geen vette waas achter.

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:16

Gebruikt iemand ook de spf van TO? En bevalt deze?

Eapy

Berichten: 1753
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:20

NL6 schreef:
Hi! Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb een tijd geleden the ordinary gebruikt (niacinamide) en ik had juist heel erg het idee dat mijn huid er onrustiger van werd? Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik ben altijd best bang als ik nieuwe producten uitprobeer hoe mijn huid zal gaan reageren.. Vroeger last gehad van acne en momenteel is mijn huid ook nog altijd erg onrustig (voornamelijk hormonaal)
Momenteel gebruik ik producten van Image skincare.


Hee! Ik gebruik het product niet maar heb wel gehoord dat er een ‘purging’-periode is. Hoe lang gebruik je de niacinamide?

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:24

Eapy schreef:
NL6 schreef:
Hi! Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb een tijd geleden the ordinary gebruikt (niacinamide) en ik had juist heel erg het idee dat mijn huid er onrustiger van werd? Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik ben altijd best bang als ik nieuwe producten uitprobeer hoe mijn huid zal gaan reageren.. Vroeger last gehad van acne en momenteel is mijn huid ook nog altijd erg onrustig (voornamelijk hormonaal)
Momenteel gebruik ik producten van Image skincare.


Hee! Ik gebruik het product niet maar heb wel gehoord dat er een ‘purging’-periode is. Hoe lang gebruik je de niacinamide?


Hoi dankje voor je antwoord! Vast niet lang genoeg.. :+ Wat dat betreft bij het eerste puistje die er weer bijkomt stop ik er al mee.. oeps! Daarbij is het ook al echt weer een tijd geleden.. maar omdat mijn routine voor mijn huid nu wel al een hele tijd vast is wil ik het misschien toch weer eens gaan proberen..

Mijn probleem was vooral dat ik voorheen nogal snel wisselde van routine als ik dacht dat het niet werkte. Dan weer die cleanser proberen of dat cremetje.. Dat maakte mijn huid ook niet beter natuurlijk :D

Eapy

Berichten: 1753
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:44

Ah oke! Ik heb er zelf dus geen ervaring mee maar wel gehoord dat je “er even doorheen moet” :)

linoleum

Berichten: 6505
Geregistreerd: 01-03-12

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:50

Meeste producten moet je echt minstens paar weken, liefst maanden, gebruiken voor je echt kan zeggen of werkt of niet. Niacinamide is daar ook één van. En daar hoort helaas vaak een periode bij dat het even erger wordt.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 22:50

NL6 schreef:
Hi! Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb een tijd geleden the ordinary gebruikt (niacinamide) en ik had juist heel erg het idee dat mijn huid er onrustiger van werd? Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik ben altijd best bang als ik nieuwe producten uitprobeer hoe mijn huid zal gaan reageren.. Vroeger last gehad van acne en momenteel is mijn huid ook nog altijd erg onrustig (voornamelijk hormonaal)
Momenteel gebruik ik producten van Image skincare.


Had dit in het begin ook. Maar omdat meeste zeggen hier dat het tijd nodig heeft, heb ik een flesje weer besteld om een nieuwe kans te geven! :)

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:04

Thanks allemaal voor de reacties! Ik ben heel benieuwd Banyu hoe het jou gaat bevallen!

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 23:17

NL6 schreef:
Thanks allemaal voor de reacties! Ik ben heel benieuwd Banyu hoe het jou gaat bevallen!


Ja ik ook. Ik ben er allemaal beetje klaar mee, van alles geprobeerd, niks helpt. Iemand raadde me nu Lookx aan, 2 verschillende huidadviezen aangevraagd, komen het zelfde overheen. Maar NOG durf ik niet gelijk de fullsize producten te kopen! :(

Anoniem

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:28

Van niacinamide zou je in principe niet heel erg moeten purgen hoor, dat zie je vooral bij retinol-achtige producten. Nia hoeft niet gelijk voor een giga verschil te zorgen maar als je er juist een meer onzuivere huid van krijgt denk ik eerder dat je er gewoon niet zo goed op reageert.

Eilish
Berichten: 3021
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:30

Ik gebruikte al de Niacinamide 10% + Zinc 1% van the ordinary, maar ik heb nu de regimen guide ingevuld en advies gevraagd. Daar kwam dit uit:

Afbeelding

Vandaag is mijn bestelling van de douglas bezorgd, ik ben benieuwd. Eerst testen en rustig opbouwen.

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 00:22

Banyu schreef:
NL6 schreef:
Thanks allemaal voor de reacties! Ik ben heel benieuwd Banyu hoe het jou gaat bevallen!


Ja ik ook. Ik ben er allemaal beetje klaar mee, van alles geprobeerd, niks helpt. Iemand raadde me nu Lookx aan, 2 verschillende huidadviezen aangevraagd, komen het zelfde overheen. Maar NOG durf ik niet gelijk de fullsize producten te kopen! :(


Ach ja snap ik.. Ik ben wel erg tevreden over Image. Is wel erg duur, had een serum gekocht van 80 eu en daar reageer ik heeel slecht op. Baal er zo van!

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-21 00:44

Eilish schreef:
Ik gebruikte al de Niacinamide 10% + Zinc 1% van the ordinary, maar ik heb nu de regimen guide ingevuld en advies gevraagd. Daar kwam dit uit:

[ [url=m/evFSud.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag is mijn bestelling van de douglas bezorgd, ik ben benieuwd. Eerst testen en rustig opbouwen.


Juist van de cleanser kwam bij mij uit een uitbarsting

Eilish
Berichten: 3021
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 01:15

Banyu schreef:
Juist van de cleanser kwam bij mij uit een uitbarsting


Goed om te weten