Pocca_Locca schreef:S8903N schreef:Hier van de eerste lichting van het vaccin en de eerste keer uitstrijkje afgelopen jaar meteen bingo: PAP 2 én HPV. Heb gevraagd welke variant van HPV ze dan gevonden hadden maar dat hadden ze niet getest (alleen of het dus wel of niet aanwezig is). Erg jammer

Goede vraag nog steeds.
Ze ( de producent, het rivm, de overheid en het KWF) claimen dat het hpv vaccin beschermt tegen de types 16 en 18. Hoe kunnen ze deze claim bewijzen als er in geval van een besmetting, NIET wordt onderzocht welk type diegene mee besmet is?
Door de onderzoeken die ze gedaan hebben waarbij ze het wel testen.
Pocca_Locca schreef:@Karl als je eens terugkijkt in beide topics, zul je zien dat JIJ o.a. degene was die meerdere keren begon
over Wakefield.
@Imandra jij beweert dat Wakefield ALLEEN MAAR ONAFHANKELIJK BEWIJS tegen zich heeft. En dat het niet glaxo smith kline was, maar Merck die het mmr vaccin op de markt bracht in de UK...
Factcheck- time..
gsk in het verenigd koninkrijk was in afwachting op goedkeuring van het mmr vaccin ten tijde dat Wakefield met zijn bevindingen kwam
Brian Deer werd ingehuurd door Rupert Murdoch, van the Sunday times (en zijn zoon werkte bij gsk om het imago van het bedrijf te bewaken!
En dus zou GSK er financieel voordeel bij hebben als het vaccin van Merck van de markt zou worden gehaald. Want die portie vaccins die Merck levert, zou GSK dan overnemen. In afwachting = ze kunnen nog geen vaccins leveren en hebben ten tijde van het onderzoek van Wakefield ook geen vaccins geleverd. Want Wakefield heeft kinderen onderzocht die alleen met het Merck vaccin gevaccineerd kunnen zijn (gezien GSK's vaccin niet op de markt was). Heb je overigens bewijs dat Brian Deer door Rupert Murdoch werd ingehuurd, buiten dat Rupert Murdoch toevallig The Sunday Times gekocht heeft (net als 100 andere bedrijven)?
Heb je overigens argumenten waarom er geen onafhankelijk onderzoek zou zijn? Of begrijp ik je verkeerd? Want ik doel op de vele onderzoeken die er gedaan zijn om Wakefield's vermoeden van een link te bewijzen, maar er zijn nooit goede onderzoeken geweest die inderdaad die link bewijzen.
Heb je nog naar mijn vragen gekeken?
> Had je Brian Deer's stukken op de website over Wakefield al gelezen? Daar onderbouwd en levert hij bewijs voor zijn beschuldigen namelijk.
> Wat valt er onder de term 'Big Pharma' aldus jou?