Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Echter is het virus in Inferno van menselijke makelij.
Apple schreef:_San87_ schreef:Echter is het virus in Inferno van menselijke makelij.
Het virus in Inferno is van menselijke makelij, maar bijvoorbeeld:
- SARS
- Ebola
- Q-koorts (komt niet uit de jungle, maar is overgestapt naar mensen door intensieve veehouderij)
- AIDS
- Lassa
- Hanta
zijn virussen die van nature al voorkomen, maar die op gegeven moment de overstap maken.
Goed boek hierover is Spillover van David Quammen, de ondertitel is zelfs 'animal infections and the next human pandemic'
https://www.amazon.com/Spillover-Animal ... 0393066800
Dinopino schreef:Naar ik begreepd is deze virus ook van menselijke maak. Toevallig is deze stad in China ook de enige die geheel door 5g wordt gestuurd. 5 g kan hele enge dingen doen en hoop dan ook zeer dat we dat niet in Nederland krijgen.
Dinopino schreef:Naar ik begreepd is deze virus ook van menselijke maak. Toevallig is deze stad in China ook de enige die geheel door 5g wordt gestuurd. 5 g kan hele enge dingen doen en hoop dan ook zeer dat we dat niet in Nederland krijgen.
Dinopino schreef:Safina luitster je wel eens naar de radio? Probeer radio 1 eens. Daar was vandaag bijvoorbeeld een gesprek met een minister. Die kampen die er zogenaamd niet zijn in China. Amnesty heeft het kunnen bewijzen. Het blijkt dat chinezen hier in Nederland worden gebeld en dat degen naast diens vader staat. Wanneer hij niet verteld wat de nederlanders over china denken, dan wordt hij bedreigd. Dit werd gezegd door een politicus. Is het werkelijk bangmakerijk of zijn de anderen zo naief.
Dinopino schreef:De spreeuwtjes vielen door iets totaal anders uit de boom:-)
Dinopino schreef:5g en virus hebben echt totaal niets met elkaar te maken. Maar dat wat china in de wereld doet en hoe hij bij ons probeert binnen te dringen, daar zouden Nederlanders best weleens minder naief in mogen zijn.
5g 4g 3g daar merken we niets van. Hoewel dan lieg ik, want ik ken mensen die er wel last van hebben.
Maar dat is in het algemeen het handige van straling, of het nu de magnetron is of de Wifi . Je merkt er niets van dus is het toch oke, anders hadden we toch echt wel gehoord van het ministerie van volksgezondheid dat het toch niet zo goed is voor ons.
Ik zei dat het virus was uitgebroken in de enige stad waar ook het 5g net is. Engeland wil niet dat China het volledige 5g net bij hun aanbrengt. Je kunt het allemaal als complottheorie zien, maar waarvoor reageert Engeland dan zo ? Wanneer het allemaal niets voorstelt.
Dinopino schreef:5g en virus hebben echt totaal niets met elkaar te maken. Maar dat wat china in de wereld doet en hoe hij bij ons probeert binnen te dringen, daar zouden Nederlanders best weleens minder naief in mogen zijn.
5g 4g 3g daar merken we niets van. Hoewel dan lieg ik, want ik ken mensen die er wel last van hebben.
Maar dat is in het algemeen het handige van straling, of het nu de magnetron is of de Wifi . Je merkt er niets van dus is het toch oke, anders hadden we toch echt wel gehoord van het ministerie van volksgezondheid dat het toch niet zo goed is voor ons.
Ik zei dat het virus was uitgebroken in de enige stad waar ook het 5g net is. Engeland wil niet dat China het volledige 5g net bij hun aanbrengt. Je kunt het allemaal als complottheorie zien, maar waarvoor reageert Engeland dan zo ? Wanneer het allemaal niets voorstelt.