Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amies100 schreef:Maar wat ik niet snap is dat je niet alleen gaat verhuizen zodat jij en je zoontje echt rust gaan krijgen.
Samenwonen met een moeder met een jonge baby is niet echt een rustgevende basis lijkt mij.
Of valt dat juist mee?
Depressief schreef:Vandaag om 17u ben ik eindelijk verhuisd. Zowel mijn vriendin als haar oudste dochter met mijn kleine vriend zitten in afzondering met Corona. Ik zag het echt niet meer zitten. De kinderen waren druk, meerdere zware ruzies en vechtpartijen op een dag en dat in een appartement zonder uitwijk mogelijkheden.
Psychisch sta ik er weer heel slecht voor door bovenstaande situatie. De drukte, het lawaai, de prikkels en de zorg voor 8 personen was er veel te veel aan. De verhuizing kwam net op tijd. Nog een week quarantaine, een week bijkomen en uitrusten. Na de quarantaine mag mijn zoontje eindelijk weer naar school sinds half maart. Daar zijn we allebei aan toe.
tokedri schreef:Depressief schreef:Vandaag om 17u ben ik eindelijk verhuisd. Zowel mijn vriendin als haar oudste dochter met mijn kleine vriend zitten in afzondering met Corona. Ik zag het echt niet meer zitten. De kinderen waren druk, meerdere zware ruzies en vechtpartijen op een dag en dat in een appartement zonder uitwijk mogelijkheden.
Psychisch sta ik er weer heel slecht voor door bovenstaande situatie. De drukte, het lawaai, de prikkels en de zorg voor 8 personen was er veel te veel aan. De verhuizing kwam net op tijd. Nog een week quarantaine, een week bijkomen en uitrusten. Na de quarantaine mag mijn zoontje eindelijk weer naar school sinds half maart. Daar zijn we allebei aan toe.
Heb je je zoontje niet mee genomen?
Depressief schreef:Inderdaad, mijn petekindje zit samen let zijn moeder in afzondering. Mijn zoontje zit hier naast mij op de bank. Hij is blij dat we weg zijn van de drukte en ruzies.
Vannacht gelukkig vrij goed geslapen. Het in slaap vallen was wat moeilijk, maar daarna heerlijk geslapen. Het wakker worden was wel vreemd. Ik was intussen gewend aan de bank in de woonkamer en kinderen die regelmatig kwamen kijken of ik al wakker was.
Depressief schreef:Hij moet vanaf 2 juni weer naar school, maar doordat we weer in quarantaine zijn geplaatst word het waarschijnlijk pas 8 juni voor hij naar school mag.
School is wel makkelijk te bereiken nu. We wonen er 20 meter vanaf.
Bij mijn vriendin was hij heel hard veranderd qua karakter. Hij was heel snel boos, brutaal en koppig. Sinds we hier zijn binnen gestapt heb ik mijn lieve, vrolijke jongen weer terug.
Zodra we uit quarantaine zijn word er eindelijk gestart met de therapie voor ons beide.