Bijzonder maar wel heel fijn dat je zoveel steun ervaren hebt.
Deze woeste tornado heeft zich voor haar verwerking op haar spalken gebotviert vandaag.
We krijgen minpunten van de reva want de ene is langer dan de andere en hij heeft de andere ietsje anders gemaakt.
I.v.m een drukgevoelig puntje heeft hij dat uitgesneden.
Maar bye bye nog zomaar 3 maanden wachten minimaal en ze zitten perfect.
Tensogrip eronder zit echt lekker, lekker warm maar niet zweterig.
Het blauwe is pen, dat slijt er vanzelf af dat had die andere eerst ook.

. Ziet er in elk geval netjes uit en als het voor jou zo comfortabel is en het doet wat het moet doen, dan is het een prima oplossing. 

Ik 'fitness' alleen maar onder begeleiding van fysio met aangepaste oefeningen. Een hoop dingen mag ik absoluut niet, maar we zijn met core bezig, heupen en schouders. Juist vanwege die begeleiding geen extreme blessures meer, terwijl ik dat bij andere fysio's wel continu had (maar dat was niet mogelijk dachten ze) Paardrijden zeiden alle vorige therapeuten en artsen dat ik er maar mee moest stoppen, maar huidige rijdt zelf paard en helpt juist met aanpassingen zodat het wel kan. Hoewel ik niet meer op andere paarden kan stappen en alleen mijn eigen zadel kan gebruiken. Het is ook meer onderhoud van spieren en er blijven wel dagen bij dat het niet kan of dat ik daarna dagen last heb, maar zolang ik op eigen paard, met eigen zadel en beugels rijd gaat het goed. Helaas is die al een tijd geblesseerd...