Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannens schreef:Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst gedeadlift, en het is echt makkelijker dan ik dacht! Ik kreeg wel wat uitleg enzo, over hoe ik moest staan, van een vriend van mij, maar het ging super goed en ik vond weinig opties om het fout te doen. Dus inderdaad, hulp vragen, want hef gaat je zeker lukken!
Benchen doe ik persoonlijk alleen met Mn vriend samen, dat vind ik inderdaad ook niet chill om alleen te doen. Maar als je uitleg krijgt over hoe het veilig alleen kan, waarom niet?
Courses schreef:Wat is hier trouwens de voorkeur/meining? Squad iedereen of zijn er ook meer actieve hip trusters in ons midden? (Ik val onder de laatste)
Courses schreef:Wat is hier trouwens de voorkeur/meining? Squad iedereen of zijn er ook meer actieve hip trusters in ons midden? (Ik val onder de laatste)
Needje schreef:Oh ik vind die Nautula machine wel fijn. Je kan er veel dieper mee én geen pijn aan m'n schaambot bij gewicht boven de 110kg.
Dat heb ik met die pad+barbell wel.
Bij last van je rug denk ik toch eerder aan verkeerde houding.
Needje schreef:Oh dan ben ik nu benieuwd naar wat voor iets jullie hebben staan Iris.
Iris1702 schreef:Needje schreef:Oh dan ben ik nu benieuwd naar wat voor iets jullie hebben staan Iris.
Even filmpje gezocht wij hebben deze
https://youtu.be/OZRkwn-vWEs