Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Uitschieters van 37,4?
Dat is toch geen koorts te noemen als dat je maximale uitschieters zijn?
mariekeoo schreef:ja dan zeggen ze aan de telefoon alleen spoed gevallen naar vervangend huisarts. Dan twijfel ik alweer of ik wel spoed genoeg ben.
mariekeoo schreef:Waarom ik niet voor mijzelf op kom op het moment zijn 2 dingen. De huisarts waar ik nu heen zou moeten neemt me toch niet serieus. Ik vind het een onprettige dokter. Daarom wil ik liever niet naar de vervanger. En ten tweede vraag ik mij af wat ze op het moment voor me kunnen doen. Ik heb verhoging met kaakkramp, af en toe hoofdpijn, en sinds vandaag spierpijn (toch griep?). Maar de internist gaat nu toch niets voor me doen omdat ik nog geen noodzaak heb.
bigone schreef:Ik had gewacht tot de huisarts dicht was en de huisartsenpost gebeld maar ik laat me dan ook niet zo gemakkelijk afschepen. Ik vind dat jij dat wel een beetje doet en elke keer zeg je, ben ik weer mooi klaar mee en ondertussen word je steeds zieker. Heb je dat zelf wel door, vind het nogal zorgelijk alles bij elkaar .
genja schreef:Weet niet hoe jou contact als verpleegkundige is met de internisten in jullie ziekenhuis? Als dat beetje oké is zou ik gewoon de stoute schoenen aantrekken en via je werkmail een van de internisten je problemen uitleggen. En
dan gewoon beginnen met iets in de trant van als u het vervelend vindt dat ik u op deze manier benader moet u het gewoon zeggen.
Sommige artsen bij ons zou ik bv als apothekers assistente bij ons in het ziekenhuis wel durven mailen met zo vraag
En misschien van een andere kant omdat je nu vooral ook last van je kaak hebt heb je toevallig al contact met je tandarts gehad misschien heeft die nog een idee
bigone schreef:Kun je je moeder of vader of iemand anders die je heel goed kent meenemen?? Liefst iemand die de mond open durft te trekken wanneer je weer word afgescheept . Maar ga er morgen heen en zet in op verwijzing naar het umcg .