Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrit13 schreef:DoretteK schreef:Ik ben alleen bang dat die niet op mijn blarenplek vallen...Het is allemaal wat
Dan is een zooltje nog een goedkoop experiment
XxLMMxX schreef:Als je skeelers met drie wielen koopt. Kunnen er grotere wielen onder dan dat je een systeem met vier wielen koopt. En met grotere wielen kan je sneller en heb je minder trilling. Dat is het enigste verschil dat ik weet. Maar ik ben ook maar beginner.
Ik heb de sluiting die jij laat zien en dat bevalt goed.
Je zou evt nog voor een set proffesionele skeelers op marktplaats kunnen kijken? Sommigen zijn nieuw 500 euro, 3 rondjes op geskeelerd, en kan je nu voor 100 euro afhalen...
julya schreef:Even een vraagje;
Ik heb deze skeelers op het oog https://www.decathlon.nl/p/skeelers-dam ... 46&c=GROEN
Is dit iets om te beginnen? 4 wieltjes, 84mm. Ik had begrepen dat kleinere wielen meer stabiel voelen?
Marrit13 schreef:Vandaag De Heuvel genomen, 30m omhoogGing eigenlijk heel goed, alleen naar beneden raakte ik iets in paniek omdat ik niet kon remmen
Wel geprobeerd met het blokje maar remde niet genoeg (of moet harder drukken
) Gelukkig net op tijd bedacht dat ik zou uitkomen op een weg die rechtsom weer iets omhoog zou gaan, dus die ingeslagen en toen stond ik zo stil
Zo kom je nog eens ergens.
[ [url=m/PnMudr.jpg]Afbeelding[/url] ]