Fijn dat je even bij pony bent geweest Gwen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:En wat komt weinig voor Pfeiffer?
Ik denk dat er voornamelijk weinig op wordt getest omdat veel mensen het ongemerkt krijgen. Pas achteraf bedenken; goh, ik voel me weer veel fitter en misschien zelfs jaren later bedenken: Goh, kon best pfeiffer zijn geweest.
Robijntjah schreef:Nee, toxoplasmose. Ik heb al 2 maanden een opgezette lymfeklier. Ik vind het tijd om op onderzoek uit te gaan dus.
Pfeiffer begon ze zelf over.
Floortje88 schreef:Koorts is gezakt gzd, man wat een verschil. Voel me gelijk zoveel beter. 3 dagen achtereen vond ik best heftig. Alleen heb nu t gevoel dat mijn spierkracht al gelijk achteruit is gegaan na 3 dagen plat, kan dat? Heeft iemand anders daar ook last van? Merk het bv als ik half uurtje sta oid, dan gaat mijn rug voelen als een ‘zwakke plek’, alsof ik er zo door heen ga (leg ik t zo goed uit?).
Robijntjah schreef:Ik ben alleen nog niet echt ziek geweest
Wel een tijdje al 'niet fit' maar niet ziek.
Floortje88 schreef:Koorts is gezakt gzd, man wat een verschil. Voel me gelijk zoveel beter. 3 dagen achtereen vond ik best heftig. Alleen heb nu t gevoel dat mijn spierkracht al gelijk achteruit is gegaan na 3 dagen plat, kan dat? Heeft iemand anders daar ook last van? Merk het bv als ik half uurtje sta oid, dan gaat mijn rug voelen als een ‘zwakke plek’, alsof ik er zo door heen ga (leg ik t zo goed uit?).
x_spekkie_x schreef:Floortje88 schreef:Koorts is gezakt gzd, man wat een verschil. Voel me gelijk zoveel beter. 3 dagen achtereen vond ik best heftig. Alleen heb nu t gevoel dat mijn spierkracht al gelijk achteruit is gegaan na 3 dagen plat, kan dat? Heeft iemand anders daar ook last van? Merk het bv als ik half uurtje sta oid, dan gaat mijn rug voelen als een ‘zwakke plek’, alsof ik er zo door heen ga (leg ik t zo goed uit?).
3 dagen? Wat een luxe! Ik zit nu op dag 8 en nog steeds niet koortsvrij.
Koorts is een aanslag op je lijf. Die heeft echt weer de tijd nodig om te herstellen. Voor een griep staat 3 weken.