Weer een wat zou het zijn topic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 20:52

Ik hoop dat we nog iets van je horen.
Al is het maar via via een teken dat je comfortabel bent.

Melzazu
Berichten: 1866
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 20:59

Ik lees hier al even mee en omdat ik eigenlijk geen woorden heb steeds niet gereageerd maar dat voelt inmiddels ook heel raar.

Goede reis gewenst en ik hoop dat er snel rust komt voor je.

Tomboy0
Berichten: 97
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 22:29

Lieve Ts, wat is het leven soms zo ontiechelijk oneerlijk. Ik begrip je keus. En vind het heel dapper en daadkrachtig dat je voord deze weg kiest. Mocht er toch nog iets gebeuren, jezelf toch iets anders wensen dan kan dat ook echt nog altijd en is dat oóók rete sterk van je!! Ook dan zijn er nog genoeg bokkers die om je geven en er voor je kunnen en willen zijn! Maar als je blijft bij de gekozen weg van nu wens ik je heel veelwarmte toe. De warmte vanuit je overleden vriend, de warmte en liefde in jouzelf. En hoop dat je liefdevol naar jezelf hierin zijn kan. Met mildheid voor jezelf want die verdien jij hartstikke! Helaas digitaal maar toch een hele dikke knuffel van mij -Xx-

rocymax

Berichten: 6495
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 08:25

Ik denk iedere dag aan je , TS. Je bent zo dapper en moedig. Ik hoop zo dat je laatste reis comfortabel verloopt. Woon in Spanje, maar dat is te ver weg om iets voor je te kunnen betekenen. Kan je alleen maar zeggen dat er ook hier veel mensen aan je denken en een dikke virtuele knuffel sturen.

xMyrth

Berichten: 2818
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 08:51

Ts ik zie je topic nu en heb het helemaal doorgelezen. Ik heb heel veel respect voor je vechtlust van de afgelopen jaren, maar ook de dappere beslissing die je nu hebt gemaakt.

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen... maar ik wens jou heel veel rust en tevredenheid de komende dagen Y;( Dan ben je straks weer samen, voor altijd!

ChantalAM

Berichten: 330
Geregistreerd: 14-04-23
Woonplaats: Lage Vogezen

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:05

Ik hoop voor je dat je je rust gevonden hebt.

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:28

Ik kijk steeds even in dit topic of er nog een reactie van of over ts is. Moet er veel aan denken.

Siers83

Berichten: 7437
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:04

TheWelsh schreef:
Ik kijk steeds even in dit topic of er nog een reactie van of over ts is. Moet er veel aan denken.

Dit heb ik ook idd

tiwi1969

Berichten: 7696
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:06

Gezien ze al een paar dagen niet online is geweest hoop ik dat ze inmiddels rustig is overleden of in ieder geval diep in slaap is.
Geen pijn en ongemak meer.

Tancreda4

Berichten: 24208
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:27

tiwi1969 schreef:
Gezien ze al een paar dagen niet online is geweest hoop ik dat ze inmiddels rustig is overleden of in ieder geval diep in slaap is.
Geen pijn en ongemak meer.


Dat hoop ik ook... dat ze een goede reis heeft en snel weer bij haar liefste is...

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:41

Dat hoop ik ook.
Althans, dat ze het goed maakt. Waar ze nu ook mag zijn.

pien_2010

Berichten: 44020
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:46

tiwi1969 schreef:
Gezien ze al een paar dagen niet online is geweest hoop ik dat ze inmiddels rustig is overleden of in ieder geval diep in slaap is.
Geen pijn en ongemak meer.

Precies dat hoop ik ook.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18230
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 19:06

Lastig hè, wij mensjes zijn zo gesteld op updates en afsluiten. Niets horen kan dan voor onrust zorgen. Toch hoop ik dat ze de overgang heeft gemaakt waar ze zo naar verlangt. Leven moet je willen :(:). Ik gun haar rust en vrede.

marleen_88

Berichten: 14166
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 19:11

Steeds als dit topic bovenaan staat, hoop ik voor TS dat ze haar rust heeft gekregen en wij een laatste update.

Suzanne F.

Berichten: 49649
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 19:32

Ik ben eerlijk gezegd bang dat dat nog lang kan duren hoor. Hopelijk krijgt ze er dan niet teveel meer van mee.

Kookaburra

Berichten: 5453
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 20:37

balance schreef:
Lastig hè, wij mensjes zijn zo gesteld op updates en afsluiten. Niets horen kan dan voor onrust zorgen. Toch hoop ik dat ze de overgang heeft gemaakt waar ze zo naar verlangt. Leven moet je willen :(:). Ik gun haar rust en vrede.

Mooi gezegd. Ik sluit me graag bij je berichtje aan.

DuoPenotti

Berichten: 30574
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 20:41

Suzanne F. schreef:
Ik ben eerlijk gezegd bang dat dat nog lang kan duren hoor. Hopelijk krijgt ze er dan niet teveel meer van mee.

Dit was ook mijn gedachte. Hoop het niet maar ben er wel huiverig voor.

hwn
Berichten: 4816
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 21:10

Siersma schreef:
TheWelsh schreef:
Ik kijk steeds even in dit topic of er nog een reactie van of over ts is. Moet er veel aan denken.

Dit heb ik ook idd

+1

ChantalAM

Berichten: 330
Geregistreerd: 14-04-23
Woonplaats: Lage Vogezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 21:23

DuoPenotti schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik ben eerlijk gezegd bang dat dat nog lang kan duren hoor. Hopelijk krijgt ze er dan niet teveel meer van mee.

Dit was ook mijn gedachte. Hoop het niet maar ben er wel huiverig voor.

Nou he. Het zou echt makkelijker moeten zijn om eruit te kunnen stappen.
Ik gun haar zo de rust en stiekem ook een weerzien met haar Liefde

KootMiraDrum

Berichten: 8339
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 00:37

TS is dacht ik rond de 24e juli zelf al gestopt met eten, en huisarts zei dat het ongeveer 18 dagen duurt, toch? Ik hoop dat TS snel rust vindt en naar haar lief toe mag.

secricible

Berichten: 25736
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 07:42

Niet ongeveer 18 dagen, maximaal 18 dagen.
Ik ken TS niet voldoende, maar hier is een schatting vd duur uit kmg.
Als ze 24juli is gestopt is de kans zeer groot dat ze al heeft mogen overlijden :knuffel:


Afbeelding

MarjanB

Berichten: 16639
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 09:53

Hoop dat ze haar rust gevonden heeft. En mensen die zo graag willen gaan vaak ook wel snel. Het houd me ook wel bezig, vind het zo sneu dat mensen dit mee moeten maken en dit de enige manier is. ;(

DuoPenotti

Berichten: 30574
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 09:58

Ik vind het echt belachelijk dat het zo moet. Niemand vraagt je geboren te worden maar als je eruit wilt stappen moet je jezelf uithongeren/drogen.

Ik hoop ook echt dat ze haar rust heeft gevonden en vooral dus ook verlost van haar pijn.
Ik geloof in het weerzien van geliefden.
Mijn vader zei net voor zijn overlijden dat we niet moesten huilen want hij zou weer gelukkig zijn. En hij stierf op de verjaardag van zijn al overleden moeder.
En daar hou ik mij aanvast :j

Jet

Berichten: 12132
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 16:25

31 Juli schreef Leestmee dat ze eigenlijk al met eten gestopt was, maar dat ze nog wel drinkt en haar medicijnen neemt. De dokter wil een week bedenktijd voor haar. Daar heeft ze begrip voor.
1 Augustus schreef ze dat drinken moeilijker gaat. Dat ze er wat misselijk van wordt.
3 Augustus mag ze toch al stoppen met drinken en moet ze alleen de anti-epilepsiemedicijnen nog nemen.

Dat is net 5 dagen geleden. Ik hoop voor Leestmee dat ze rustig wegzakt en overlijdt of al overleden is, maar ik denk/vrees dat het nog even duurt voordat ze bij haar geliefde vriend is.

Overigens kan ik er ook niet met mijn hoofd bij dat het zo op deze manier moet. Het was/is voor haar uitzichtloos lijden en dan zou er toch goede en juiste hulp moeten zijn.

YvonneV
Berichten: 8799
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 17:26

leestmee schreef:
Euthanasie traject krijg je niet zomaar en duurt erg lang. Maar ik ga volgende week het gesprek met mijn huisarts aan voor hulp bij stoppen met eten en drinken.


Patricia heeft hier zelf voor "gekozen" omdat een euthanasie traject haar te lang ging duren en ze bang was dat dit niet gehonoreerd zou worden. Niemand kan zeggen of dat ook daadwerkelijk zo is.

Het geeft wel aan hoezeer ze niet meer wilde