Hopelijk valt het de volgende keer mee voor je!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik heb sinds een paar dagen echt enorm gevoelige tepels. Is dat herkenbaar onder de stoppers?
Century schreef:Ze had je baarmoeder schoongemaakt zei je? Dan zal een infectie vast niet zomaar gebeuren. Het is fijn dat je woensdag terecht kan, ik zou je plan van aanpak inderdaad volgen en dan moeten ze maar even goed kijken.
Heel naar dat het zo gelopen is, sterkte!
Fem schreef:_San87_ schreef:Ik heb sinds een paar dagen echt enorm gevoelige tepels. Is dat herkenbaar onder de stoppers?
Dat had ik inderdaad ja, zo erg dat de dokter het niet vertrouwde en er uiteindelijk een mammografie en echo is gemaakt.
Bleek uiteindelijk toch echt een hormoonhuishouding kwestie.
Na het plaatsen van spiraal was het even weg, nu helaas weer terug.
Sem_ schreef:_San87_ schreef:Ik heb sinds een paar dagen echt enorm gevoelige tepels. Is dat herkenbaar onder de stoppers?
Ik had dat altijd rond mijn ovulatie.
_San87_ schreef:Fem schreef:
Dat had ik inderdaad ja, zo erg dat de dokter het niet vertrouwde en er uiteindelijk een mammografie en echo is gemaakt.
Bleek uiteindelijk toch echt een hormoonhuishouding kwestie.
Na het plaatsen van spiraal was het even weg, nu helaas weer terug.
Oh dat is wel extreem. Zo ver gaan we hier maar niet.
Jolien87 schreef:Dankjulliewel.
Ik heb nu alleen wel allemaal spookgedachten dat ik misschien wel een infectie krijg of dat mijn baarmoeder nu stuk is.
Voordat mijn broek woensdag überhaupt ook maar omlaag gaat, wil ik de gynaecoloog eerst op hoogte brengen van vandaag. En dan is het aan hem om maar heel voorzichtig te doen en hopelijk te kunnen zien of er niets beschadigd is van binnen.
Jolien87 schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties.
De schrik zat er wel even goed in. En met mijn huidige toestand ligt er standaard een huilbui op de loer.
Het vastpakken van de baarmoedermond was al niet heel fijn maar dat duurde maar een paar tellen, daarna was ik er wel aan gewend. Vervolgens ging ze de baarmoederwand schoonmaken met jodium, daar voelde ik niks van. En toen ging ze de diepte van de baarmoeder opmeten, godsklore wat was dat een gemene pijn. Dus toen ze zei dat het plaatsen van het spiraaltje ook zo vervelend is, moest ik alle zeilen bijzetten om niet in een kramp te schieten.
Na een paar tellen hoorde ik haar zeggen "We hebben een klein technisch mankementje hier" dus even dacht ik dat ik iets stuk had gemaakt omdat ik inmiddels niet echt meer kon ontspannen. Maar toen bleek dus dat ze het het spiraaltje niet goed uit de verpakking had gehaald en hij was ook niet meer te fixen. De apotheek had alleen nog een spiraaltje met hormonen op voorraad maar ze wist eigenlijk ook wel dat, dat in mijn geval geen optie was.
Dus toen ze de boel er beneden weer uithaalde, kwam er een enorme lading bloed mee. Geen idee hoe dat kwam maar ik schrok er echt van. Misschien niet zo fris maar toen ik rechtop stond, liep het bloed in straaltjes langs mijn benen.
Dikke tranen van verdriet want ondanks de pijn was ik dus nog geen stap verder. En toen ging ze ook nog eens heel lief doen, dat is voor mij 100% garantie op een fikse huilbui. Ze zei: "En je wilde nog wel zo graag stoppen met de pil". Wheeee, daar ging ik!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet zo goed waarom ze me nu heeft doorverwezen naar de gynaecoloog. Toen ik vroeg of het daar minder pijnlijk zou zijn, zei ze dat het evenveel pijn zal doen. Dus, nu kijk ik er enorm tegenop en ben ik bang dat ik niet goed kan ontspannen waardoor het niet goed gaat.
Gelukkig is mijn vriend zo lief om met me mee te gaan ter ondersteuning maar ik vrees dat het niet tof gaat worden.
Nicjuh, geen idee eigenlijk. Maar ik mag toch hopen dat het fiasco van vanmorgen (incl. spiraaltje wat in de prullenbak is beland) me niks gaat kosten.