Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Wat een verhaal ts!
Maar gelukkig heeft het een goede wending genomen, en kun je nu tot rust komen bij je opa en oma. Wat fantastisch dat eten nu weer lukt!
Ik ga voor jou duimen dat het eten goed blijft gaan en dat je straks meekunt naar spanje. Hopelijk kun je wat in 2018 gebeurd is daar laten, en word 2019 een prachtig jaar.
MariekeTV schreef:Ik ga met Gypsy mee
Jammer dat de misselijkheid er nog wel is, maar wel erg fijn dat je weer kan eten![]()
Wat een lieve grootouders heb je ook!
Zet hem op meid!!
Hopelijk kan je lekker even mee naar Spanje.
123Shadow123 schreef:MariekeTV schreef:Ik ga met Gypsy mee
Jammer dat de misselijkheid er nog wel is, maar wel erg fijn dat je weer kan eten![]()
Wat een lieve grootouders heb je ook!
Zet hem op meid!!
Hopelijk kan je lekker even mee naar Spanje.
Ja, echt balen dat die er nog zit. Maar ik denk dat het wel minder gaat worden zodra ik de olanzapine langer slik. En ja, ik ben zo blij dat ik weer kan eten. Word nu ook wel extra verwend![]()
eekhoornerik schreef:Wat fijn TS dat je weer kan eten en tot rust kan komen bij je opa en oma
Is het zo dat al je woede/verdriet daar in de badkamer naar buiten is gekomen?
Dat je al die tijd een enorme "brok" in je keel hebt gehad van "ingeslikte" emoties door dat ene gesprek?
Of zit ik er helemaal naast?
Als het de woede/verdriet is dan weet je nu waar de oorzaak ligt en is het zaak om die woede/verdriet ten eerste te kunnen uiten en ten tweede het een plekje te kunnen geven.
genja schreef:Top dat je opa en oma je willen opvangen en zelfs mee naar Spanje.
Maar wel even kritische noot voordat je naar Spanje gaat maar de situatie wel redelijk stabiel zijn. Je zit echt niet te wachten om daar een crisis te krijgen. Dan komt er wel heel veel op bordje van je opa en oma om dan dingen geregeld te krijgen
LindyH schreef:genja schreef:Top dat je opa en oma je willen opvangen en zelfs mee naar Spanje.
Maar wel even kritische noot voordat je naar Spanje gaat maar de situatie wel redelijk stabiel zijn. Je zit echt niet te wachten om daar een crisis te krijgen. Dan komt er wel heel veel op bordje van je opa en oma om dan dingen geregeld te krijgen
Hier ben ik het wel mee eens. Je opa en oma moeten zich wel realiseren dat ze iemand die ernstig ziek is meenemen naar het buitenland. Dek je alsjeblieft goed in qua verzekeringen, zorg dat je ruim voldoende medicijnen meeneemt en eventueel zelfs een recept om ze in Spanje ook te kunnen krijgen, en zorg dat je te allen tijde terug naar huis kunt. Neem ook voldoende vloeibare voeding mee voor het geval het mis gaat.