Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Hmmm jeetje ! Dus zorg en zekerheid wordt nu zwart gemaakt terwijl alle verzekeringen het gaan doen ? Of niet allemaal ?
Shadow0 schreef:Maris schreef:Hmmm jeetje ! Dus zorg en zekerheid wordt nu zwart gemaakt terwijl alle verzekeringen het gaan doen ? Of niet allemaal ?
Een deel van de verzekeringen doet het al, maar er zijn ook mensen die bewust een keuze hebben gemaakt voor een verzekeraar die dat niet doet. Als dat beleid verandert lijkt het me goed dat mensen dat weten.
j_nine schreef:Denk dat ik het aankomende jaar bij Ditzo blijf.
Heb heel veel zitten rekenen de afgelopen dagen met andere verzekeringen.
Maar heel veel die goedkoop zijn hebben geen brillenvergoeding, en juist die heb ik nodig.
Wel ga ik kijken of de aanvullende verzekering naar beneden kan....als dat mogelijk is
Mss eens goed navragen wat er allemaal uit de basis of met 1 ster vergoed word (heb nu 2 sterren)
Ik zit jaarlijks in het ziekenhuis nu internist/reumatoloog/maag,darm leverarts/longarts
Vanaf volgende week weet ik ook wat er uit de onderzoeken bij de inetrnist komt.
Aan de hand daarvan maar eens kijken hoe en wat.
j_nine schreef:Had er bij meerdere gelezen dat zij geen brillenvergoeding hebben.
Anderzorg heeft bijv dit jaar het ook niet meer,terwijl dat in 2017/2018 nog wel zo was.
Het zit bij sommige niet standaard in het aanvullende pakket