Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
laughterline schreef:Deze zojuist gekregen van m’n reiki behandelaar. Ze wist zelf niet precies welke edelsteen dit is maar kwam als een duidelijke ja bij mij naar boven en pakte ze als eerste. Iemand enig idee? Weet het zelf helaas ook niet.
Zitten verschillende kleurtonen in zoals grijs, crème, rood/roest, heel donkerpaars. Beetje lastig wel om alles goed vast te leggen op de foto.
[ [url=m/fLHBVj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6zHhNT.jpg]Afbeelding[/url] ]
anjali schreef:Morganlefay schreef:Even een schopje
Heb na lang zoeken Blue John uit Derbyshire.
Een ruwe getrommelde en twee geslepen stuks, beiden in een hanger.
Dat is een soort van fluoriet? Je hebt zeker geen foto?
jansje73 schreef:Sinds afgelopen zondag ben ik weer 2 prachtige edelstenen rijker. Ik heb een ketting met een jaspis edelsteen en een pendel edelsteen , dat is een rookkwarts. Ik zal er vanavond een foto van maken.
Zijn er Bokkers bij die met edelstenen pendelen? Ik hoor het graag!
anjali schreef:jansje73 schreef:Sinds afgelopen zondag ben ik weer 2 prachtige edelstenen rijker. Ik heb een ketting met een jaspis edelsteen en een pendel edelsteen , dat is een rookkwarts. Ik zal er vanavond een foto van maken.
Zijn er Bokkers bij die met edelstenen pendelen? Ik hoor het graag!
Leuk dat dit topic weer geactiveerd is.Ik ben benieuwd naar de foto's!
anjali schreef:@Jansje,dat is nogal veel tegelijk!Rust en ontspanning is in feite tegengesteld aan energiegevend.Je kunt al naar de kleuren kijken.Blauwe en paarse stenen zijn goed voor rust.Rode geven energie.Voor reiniging:witte. Bergkristal bijv, of witte jade.Goed in je vel zitten is iets van behaaglijkheid: oranje stenen zoals carneool.Voor balans: groene stenen zoals aventurijn of groene jade of smaragd.Zwart zoals onyx absorbeert slechte energie zodat jij beschermd wordt.
jansje73 schreef:anjali schreef:@Jansje,dat is nogal veel tegelijk!Rust en ontspanning is in feite tegengesteld aan energiegevend.Je kunt al naar de kleuren kijken.Blauwe en paarse stenen zijn goed voor rust.Rode geven energie.Voor reiniging:witte. Bergkristal bijv, of witte jade.Goed in je vel zitten is iets van behaaglijkheid: oranje stenen zoals carneool.Voor balans: groene stenen zoals aventurijn of groene jade of smaragd.Zwart zoals onyx absorbeert slechte energie zodat jij beschermd wordt.
anjali, dank je wel voor de tip. Ik ga er me meer in verdiepen. Ja ik weet dat het veel tegelijk is, maar doe het wel stap voor stap. Ik wist niet over de kleuren van de stenen. Ik heb ook gekeken naar de edelstenen sterrenbeeld, daar ga ik me ook veel meer in verdiepen.
Zaterdag ga ik naar een edelstenen winkel in Heusden(NBR) daar is het dan sale en kijken of er voor mij en mijn jongens edelstenen bij zitten.
anjali schreef:jansje73 schreef:Anjali,
Ik ben een weegschaal.
Planeet Venus hoort bij jou.Liefde in evenwicht.Roze en groene stenen om dit te versterken.