Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, ik heb je nu ook even gevolgd op Twitter om daar mee te lezen hahaha. Fijn dat alles tot nu toe goed lijkt te gaan!
pien_2010 schreef:Fijn dat het goed gegaan is enne Hiraeth onderschat nooit moeders zo blijkt maar weer. De liefde van moeder tot haar kind is vaak enorm en helpt met moeilijke issues rondom "de kuikens "
julhan99 schreef:Hey Hireath, zo fijn om te lezen dat je aan je moeder zo'n fijne steun hebt. Samen kom je een heel eind! Ik vind haar nu al geweldig. Ik ben oprecht blij voor jullie.
Wij hebben ook al heel wat afgelachen samen. Door alle verwarring heen, maken we er gewoon maar wat leuks van. Humor is het beste medicijn soms. Wij zitten in de "nieuwe-naam-fase". Of althans, ik zit in de nieuwe-naam-fase want mijn kind was er allang over uit dat er een nieuwe naam moest komen.
Al ploeterend door de baby namen boekjes overviel mij een lichte paniek over de vreselijke namen die je gerechtigd bent je kind te geven. De keuze is reuze in namen die ik persoonlijk vreselijk vind dus met lood in mijn schoenen heb ik gevraagd of mijn kuiken al een keuze had kunnen maken uit het namen-menu.
Ja hoor! geen probleem...en by the way op school noemen ze me al zo.Na een kwartiertje aan de AED tegen hartritmestoornissen, durfde ik ook te vragen wat die naam dan wel was (dapper hé - ik begrijp ineens die struisvogels en hun manier om de waarheid te ontlopen). Stel je voor dat ik het niet mooi zou vinden, stel je voor dat het strijd zou worden, stel je voor...stel je voor... Mijn hoofd maakte overuren in 10 seconden.
Nou....de naam is prachtig! Precies wat ik zelf zou kiezen (het kind heeft mijn smaak - kan niet anders).Past helemaal bij ..euh.. hem haha. Ja ja, want het gekke is, "zij" gaat ook fysiek meer op een "hij" lijken als je je "zij-bril" gaat afzetten en de "hij-bril" op zet. Ineens wordt het een beetje raar om haar te zeggen in plaats van hem.
Pfff...de nieuwe-naam-fase is voorbij maar ik voel een hij-zij-hem-haar-verwarring-fase aankomen.