Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E_J schreef:Tijdje stil geweest, dus ik kom maar weer even reageren![]()
Allereerst, heel netjes gedaan Supervixen! Super veel respect dat je dat in die hitte gewoon hebt gedaan!
Ouch, Lous, wat vervelend! Hoe gaat het nu? Niet al te lelijk gevallen, hoop ik?![]()
Hier is de motivatie zó ver te zoeken. Zit even een beetje in een dipje in mijn hoofd, ik doe eigenlijk iedere dag helemaal niks maar toch voel ik me ontzettend gestrest en ik word er zo moe vanmaar slapen kan ik ook niet![]()
![]()
Voel me gewoon even ontzettend naar momenteel en kan me dus ook echt tot niks zetten. Niet sporten, te weinig eten, te weinig drinken - ik hang eigenlijk alleen maar op de bank. Ach ja, niks aan te doen behalve toch maar even doorzetten en er maar doorheen slaan![]()
Hier gaat het dus even niet zo soepel met de challenge. Hoe gaat het er bij jullie aantoe?
Dreamy schreef:E_J, klinkt precies als hoe ik mij voelde tijdens mijn burn-out.Let een beetje op jezelf.
Ik weet dat je je er niet toe kunt zetten, maar sinds ik weer ben gaan bewegen en buiten kom gaat het met sprongen vooruit. Maar vooral even doen waar jij je goed bij voelt hoor.. sterkte!
Lous schreef:Nou ik was aardig gehavend hoor.
Maar ook vreselijk hard voor mezelf.
Pijn heb ik niet veel gehad.
[ [url=m/txwWBW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XKKCed.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uU20Dq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/unR4y7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig is het meeste nu weg getrokken inmiddels.
De zin is hier ook inmiddels weg,terwijl ik vorige week nog supergemotiveerd was.
Maar dat heeft er denk ik voornamelijk mee te maken omdat ik mijn werk zat ben plus andere moeilijke zaken aan mijn hoofd die ik een plek moet geven.
x_Quinta_x schreef:Welke bokker deed hier af en toe wel eens intermittent fasting?
Kun je daar wat meer info over geven hoe jouw dag- werkschema eruit zag?