Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:50

Supertje schreef:
Amethyst_ schreef:
Supertje; Wauw je kapsel op de 2e foto :oo Doe je dat gewoon zelf??

Ja, dat doe ik zelf, ik heb het altijd zo, of in in vintage krullen. Is minder moeilijk dan het lijkt hoor! Kwestie van genoeg touperen, buitenkant glad borstelen en oprollen.
Dit is mijn andere go-to look:

[img]m/hHyBRg.jpg[/ig]

Wauw ik ben echt fan haha. Je hebt niet super lang haar volgens mij? Of vertekent dat. Ik heb het nu nét boven mijn schouder maar zonder laagjes. Ik ga ook maar eens ermee stoeien.. ;)

Indi_Vito

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:58

ik met een grote mond op een van de eerste pagina's Aghum excuses daarvoor. jullie hebben mij aangestoken terwijl ik nooit makeup draag. zie hier wenkbrauwen donkerder gemaakt en ogen gedaan.
ik geloof dat ik nooit meer de deur uit ga zonder mijn wenkbrauwen te doen :')

Zonder en moe
Afbeelding

Met en uitgerust
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:08

zanakuzies schreef:
ik met een grote mond op een van de eerste pagina's Aghum excuses daarvoor. jullie hebben mij aangestoken terwijl ik nooit makeup draag. zie hier wenkbrauwen donkerder gemaakt en ogen gedaan.
ik geloof dat ik nooit meer de deur uit ga zonder mijn wenkbrauwen te doen :')

Zonder en moe
[ [url=m/MtabZG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met en uitgerust
[ [url=m/DCvjdJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je prachtig! <3

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:27

Wat een leuk topic!
Zit al 5 weken met m'n pols in het gips en mis echt m'n eyeliner, kan niet wachten totdat ik m'n make-up weer fatsoenlijk kan doen!

Zonder
Afbeelding

Met
Afbeelding

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:35

Ik vind het altijd knap als meiden zich mooi kunnen opmaken. Ik kan het niet, dus waag me er ook niet aan. Ben dan altijd bang dat ik het fout doe of dat het toch stom zit, dus dan maar 'niks'.

Afbeelding
(Alleen een dun laagje mascara waarschijnlijk, dat is het enige wat ik draag vaak of niks)

Afbeelding
Hier was ik opgemaakt door de kapster voor een gala. Besteed het gewoon uit haha

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:13

Prachtig Velvetblack!Dat is gewoon kunst!
Maar je hebt ook een heel mooi gezicht en kunt veel kleuren hebben.

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:14

Na bijna 15 pagina's stilletjes meelezen, hier ook mijn voor en na foto's

voor, inclusief pyjama, vogelnest op m'n hoofd en een behoorlijke slaapkop :D
Afbeelding

Na, gewoon simpeltjes
Afbeelding

En hier als ik ieeetsje meer m'n best doe :')
Afbeelding

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:19

@Amethyst_

Nee, mijn haar is niet superlang. Op het moment ook schouderlengte, achterkant wat langer, voorkant een paar cm onder mijn kin (mijn haar is in een U vorm geknipt). Ik heb ook nog eens heel erg fijn haar. Zonder lagen is perfect, veel makkelijker om op te rollen. Je hebt er geen lang haar voor nodig, vanaf kaaklengte is al goed te doen.
Zoek op YouTube op ‘victory rolls’, dan vind je zat tutorial filmpjes!
Oh, en nog een tip, in die filmpjes gebruiken ze vaak haarspray icm touperen, ik gebruik zelf van dat volume-poeder erbij (ook wel haarspray om de buitenkant glad te maken), en dan wat verder dan de aanzet alleen, dan hoef je een stuk minder te touperen en heb je heel wat meer grip.
Werkt voor mij prima, ik durf mijn haar namelijk niet meer giga te touperen momenteel, aangezien ik nu zilver haar heb, en het daarvoor echt WIT moest bleken (en natuurlijk zélf doen :') want ik ben slim....), en van van nature donker rood-bruin ben, is mijn haar niet in de beste staat ooit :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:25

Dit ben ik voor make up;
Afbeelding

En dit met:
Afbeelding
Beetje korrelige foto, stomme facebook met z'n bijsnijden :')

Afbeelding

Ben wel wat meer van de "natural" look. Vind het af en toe wel leuk om eyeliner op te doen, maar dan een dun streepje. En af en toe rode lippenstift, maar dat vindt mijn vriend niet leuk want hij meent dat hij me dan niet kan zoenen. :+

Michelle, ik heb je ook op Facebook en vind jouw make up altijd zooo gaaf! <3 Ben er soms een beetje jaloers op. Maar als ik zoiets probeer dan ben ik net een clown. :+
Vind mezelf al heel stoer dat ik sinds kort af en toe wat highlighter gebruik. :=

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:40

Wow velvet black echt jou makeup is fantastisch! Het is gewoon kunst, ik kan er naar blijven kijken zo mooi gedaan!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:55

Niniane schreef:
Cinnepin schreef:
Ik vind het bij Velvet zeker niet lelijk, maar wel te veel. Met make-up ben je niet meer herkenbaar in vergelijking zonder make-up. Dan vind ik het al snel het masker effect. Als make-up je onherkenbaar maakt vind ik persoonlijk dat je te veel gebruikt.

Hoevaak moet je dit nu melden? In het Make-up topic voel jij je ook altijd genoodzaakt om deze mening te verkondigen. Nu dus weer. Beetje jammer.

Sorry maar dat is oude koeien uit de sloot halen gezien ik daar zowat niet meer kom en helemaal niet post omdat je daar geen mening mag hebben.
Dit is een ander topic. En daar komt bij, jouw reactie op mij, voegt nog minder toe aan het topic ;)

ierusjuJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:16

Danique schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
Super leuk topic!

Velvet black je bent echt een ander persoon! Mooi! Al vind ik je naturel ook mooi!

Xxflos, wat doe je jezelf aan met die wenkbrauwen := ik vind het echt verschrikkelijk! Vind je die eerste foto echt veel mooier! Maar je zal er zelf gelukkig mee zijn! :))

Stavero, idd een verschil in de zomer! Mooie ogen idd!

Celine famke, leuke verandering, behalve je blush, vind ik niet zo mooi :)

Ierusje, wat een verschil! Je ziet er idd jong uit zonder make up! Fijn dat make up dat voor je kan doen!

Bralindy, lekker simpel maar toch een verandering!

Xxemely, mooie meid ben je :)

DonnaVZ wat een bijzondere wenkbrauwen heb je! Bij die 2e foro heb je er mooi gebruik van gemaakt! :))

Larissa96, ik zie weinig verschil met of zonder make up haha, je ogen worden meer oogelicht, mooi :)

Mooie meid plovesb!

MarJon, je haar verandering is de grootste haha!

Joanne1997, klein en subtiel

Mariska88 ik vind je naturel mooier! Al die make up heb je echt niet nodig!

Dat je een mening kan en mag geven, betekent niet dat je die ook hoeft te geven..

Maar wat is er mis mee dat ze haar mening geeft? Ze hoeft toch niet alleen maar te zeggen dat iedereen mooier wordt van de make-up die ze dragen? En ze brengt het ook nog eens op een aardige manier :)
Want het valt mij wel op dat op de 'mooie' mensen wordt gereageerd dat ze knap zijn, maar bij degene die niet aan het standaard plaatje voldoen, wordt vaak niks op gezegd. Dat vind ik bijna nog l ulliger dan opbouwende kritiek.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:24

Afbeelding
Gebruik maar minimaal make up
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Melvern op 29-01-18 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:25

ierusju schreef:
Maar wat is er mis mee dat ze haar mening geeft? Ze hoeft toch niet alleen maar te zeggen dat iedereen mooier wordt van de make-up die ze dragen? En ze brengt het ook nog eens op een aardige manier :)
Want het valt mij wel op dat op de 'mooie' mensen wordt gereageerd dat ze knap zijn, maar bij degene die niet aan het standaard plaatje voldoen, wordt vaak niks op gezegd. Dat vind ik bijna nog l ulliger dan opbouwende kritiek.

Sorry maar wat klinkt er aardig aan 'wat doe je jezelf aan met die wenkbrauwen := ik vind het echt verschrikkelijk!'? :') _O-

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:30

Ik hecht persoonlijk niet zo'n waarde aan make-up.
Ik ga rustig naar de winkel/school zonder.
Werk/stage/op stap draag ik alleen een beetje mascara en oogpotloot :j

Zonder:
Afbeelding
Afbeelding

Met:
Afbeelding
Afbeelding

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:48

Ik vind make-up en sfx heel erg leuk om te doen als hobby. Ik snap nooit zo goed dat mensen het "oneerlijk" of "fraude" vinden. Het is een uitlating van creativiteit, net zoals je kleding of je haar ;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door IrisW op 29-01-18 17:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:51

x_Nadia schreef:
Ik hecht persoonlijk niet zo'n waarde aan make-up.
Ik ga rustig naar de winkel/school zonder.
Werk/stage/op stap draag ik alleen een beetje mascara en oogpotloot :j

Zonder:
[ [url=m/NwHELT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2e3D5r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met:
[ [url=m/diWuVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UUSFN3.png]Afbeelding[/url] ]

Staat je allebei erg mooi! :)

IrisW schreef:
Ik vind make-up en sfx heel erg leuk om te doen als hobby. Ik snap nooit zo goed dat mensen het "oneerlijk" of "fraude" vinden. Het is een uitlating van creativiteit, net zoals je kleding of je haar ;)

[ [url=m/aq0Xhy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! :oo wat maak jij gave dingen zeg! Echt heel tof!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:52

Wauw komen mooie creaties voorbij!
Sommige heel subtiel en andere lekker "heftig"

Als het mooi is aangebracht en niet het lelijke masker effect heeft vind ik het echt super.

Maar een veel te bruin gezicht op je bleke nek kan niet :p

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:59

Afbeelding
Soortvanzonder. Niet helemaal blotebillen.

Afbeelding
Met. Ik zie wel dat ik nog met blenden moet oefenen haha. :+

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:56

IrisW schreef:

Wauw, gaaf!!

En wat betreft dat ‘oneerlijk’ of wat de ‘tegenstanders’ er dan ook van vinden, je trekt toch ook leuke kleren aan? Vind ik niet anders dan een leuk make-upje. In je blote hol over straat, das pas naturel :+

Ik ben trouwens altijd gruwelijk jaloers op mooie oogmakeup.... ik heb (jee, hoe noem je dat in het Nederlands?) ‘hooded eyes’, je ziet bij mij dus nauwelijks het bewegende deel van mijn ooglid als ik mijn ogen open heb.
En ja, het is echt wel te doen, maar dat wordt vrij snel too much voor een dagelijkse look, vroeger wel, maar ik ben nu op een leeftijd dat ik daar niet meer mee weg kom in daglicht := De Barbie-over-de-datum look is dan al snel wat je krijgt :')

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:08

_KiMbErLeY_ schreef:
Super leuk topic!

Velvet black je bent echt een ander persoon! Mooi! Al vind ik je naturel ook mooi!

Xxflos, wat doe je jezelf aan met die wenkbrauwen := ik vind het echt verschrikkelijk! Vind je die eerste foto echt veel mooier! Maar je zal er zelf gelukkig mee zijn! :))

Stavero, idd een verschil in de zomer! Mooie ogen idd!

Celine famke, leuke verandering, behalve je blush, vind ik niet zo mooi :)

Ierusje, wat een verschil! Je ziet er idd jong uit zonder make up! Fijn dat make up dat voor je kan doen!

Bralindy, lekker simpel maar toch een verandering!

Xxemely, mooie meid ben je :)

DonnaVZ wat een bijzondere wenkbrauwen heb je! Bij die 2e foro heb je er mooi gebruik van gemaakt! :))

Larissa96, ik zie weinig verschil met of zonder make up haha, je ogen worden meer oogelicht, mooi :)

Mooie meid plovesb!

MarJon, je haar verandering is de grootste haha!

Joanne1997, klein en subtiel

Mariska88 ik vind je naturel mooier! Al die make up heb je echt niet nodig!

Ieder zijn mening inderdaad. Ik ben er blij mee, is overigens amper wat aangedaan, ze zijn geverfd daar :)

Je 'kritiek' had wel wat anders verwoord kunnen worden denk ik

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 21:35

Wat leuk om die verschillen te zien.
Ik draag bijna nooit make up en als ik het doe meestal enkel mascara. Heb toevallig een foto gevonden met ook lippenstift, wel niet zo duidelijk. De linkse foto dus. :P
Rechts is zonder.
Afbeelding

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 21:42

xFace schreef:
Debbie schreef:
Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen? Ik heb net als sommige hier van die korte wenkbrauwen, teken ze nu bij met een potlood van de Hema, maar het blijven zulke strepen :o

Eyebrow kit van Catrice! Heel erg fijn. Zijn twee poeders met een kwastje erbij, met hele mooie wat ‘assigere’ kleuren.

Vandaag gekeken maar heb je toevallig foto hoe die eruit ziet?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 21:54

Zonder
Afbeelding

Met
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb eigenlijk nooit zoveel op, ben er ook totaal niet handig in :P
zie vaak van die tutorials en dan denk ik ooh gaaf en makkelijk, tot ik zelf begin en altijd eindig met weer een leeg canvas zegmaar haha :P
vooral een nette eyeliner kan me soms wel een kwartier kosten

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 23:09

IrisW schreef:

Wauw echt super gaaf dit! Zou willen dat ik dit kon