Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsey schreef:Het is trouwens niet gezond om te hygiënisch te leven. Je hebt geen beschermlaag meer dan. Mijn vriend is zo iemand met te hygiënische gewoonten, en wie heeft er last van astma en droge huid? Meneer. Ik? Nope, nergens last van.
Niet dat ik een viespeuk ben, maar ik was mijzelf dus niet elke dag volledig en ik was m'n bh's inderdaad ook niet heel vaak, net als jeans, omdat dat niet goed is voor die zaken. Je moet inderdaad wel goed rouleren tussen de items die je al eens gedragen hebt.
Resistance schreef:Supervixen schreef:Bh's een keer in de twee maanden wassen??!! Gadver!
Ik vind 't nogal wat om iemand vies te noemen...
Resistance schreef:Supervixen schreef:Bh's een keer in de twee maanden wassen??!! Gadver!
Goof schreef:Er wordt precies niemand vies genoemd. Supervixen geeft in haar mening aan een bepaalde situatie of handeling vies te vinden en ik kan het daar alleen maar mee eens zijn.
Ik vind zo weinig wassen echt niet fris. Ik vind het bijvoorbeeld ook zo bijzonder dat mensen hun beddengoed zelden wassen. Ik begrijp dat aoort dingen echt niet en persoonlijk vind ik dat heel vies.
Mavelle schreef:Hoe lucht je dat dan elke dag? Want onder luchten versta ik buiten ophangen. In de was gooien is dan toch net zo makkelijk?
Supervixen schreef:Resistance schreef:
Ik noem niemand vies. Dat is jouw interpretatie.
Precies Goof.
Ik vind het alleen vies om je bh's eens per twee maanden te wassen. Of je hebt ze heel lang aan, of je hebt er een stuk of 30.
En ja, beddengoed eens per drie weken wassen vind ik ook vies. Ik was het elke week, maar zou het het liefst vaker doen, ik vind het heerlijk om een schoon bed in te duiken.
Maartje1990 schreef:Ilsey schreef:Het is trouwens niet gezond om te hygiënisch te leven. Je hebt geen beschermlaag meer dan. Mijn vriend is zo iemand met te hygiënische gewoonten, en wie heeft er last van astma en droge huid? Meneer. Ik? Nope, nergens last van.
Niet dat ik een viespeuk ben, maar ik was mijzelf dus niet elke dag volledig en ik was m'n bh's inderdaad ook niet heel vaak, net als jeans, omdat dat niet goed is voor die zaken. Je moet inderdaad wel goed rouleren tussen de items die je al eens gedragen hebt.
Ik douche dus wel dagelijks en heb geen last van astma of droge huid. Volgens mij krijg je astma trouwens ook niet door teveel wassen
Memories schreef:Nou, sommige dingen die ik zie/hoor/lees hebben echt niks met "vinden" te maken hoorer is heus wel zoiets als een 'basis' wat lichaamsverzorging en hygiëne betreft.
Resistance schreef:Als ik sommige reacties lees vraag ik me echt af waarom sommige bokkers überhaupt in de paardensport zitten. Als je al niet wil blijven logeren bij mensen omdat er een kans is dat ze hun EIGEN handoeken niet na één keer in de was doen...