Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cnterpstra schreef:Ik heb Android dus heb de app al een tijdje geleden kunnen downloaden. Maar bij mij doet mijn registratienummer het niet. Iemand anders ook dat probleem? Of nog ideeën hoe dat op te lossen?
Krijg deze foutmelding:
Wij kunnen geen deelnemer vinden met rugnummer *, controleer of het nummer juist is en probeer het nogmaals.
Heb mijn registratienummer cq inlognaam van de 4daagse website geprobeerd en het volgnummer in de bevestiging. Beiden geven deze foutmelding.
AfricanLady schreef:cnterpstra schreef:Ik heb Android dus heb de app al een tijdje geleden kunnen downloaden. Maar bij mij doet mijn registratienummer het niet. Iemand anders ook dat probleem? Of nog ideeën hoe dat op te lossen?
Krijg deze foutmelding:
Wij kunnen geen deelnemer vinden met rugnummer *, controleer of het nummer juist is en probeer het nogmaals.
Heb mijn registratienummer cq inlognaam van de 4daagse website geprobeerd en het volgnummer in de bevestiging. Beiden geven deze foutmelding.
Je moet het loopnummer hebben
Als je vrienden wilt volgen en zij jou moeten beide partijen zich hebben aangemeld in de app voor je elkaars nummer kunt invullen en kunt volgen