Anne_mieke88 @ [MWS] Haarextensions deel 4
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met hair extentions? Door B12 tekort is mijn haar de laatste jaren drastisch uitgedund en breekt af...ik kan wel janken, ik hou geen haar meer over en vind steeds vaker korte plukken...ik had prachtig vol en dik haar en daar is zowat niets meer van over...ik vind het lelijk en zit nu na te denken over extentions...het zal prijzig zijn, dat weet ik maar wat zijn de mogelijkheden?
Hebben er hier Bokkers extentions? Hoe lang blijft het mooi (zitten) en na hoeveel maanden moet het opnieuw?
Trui schreef:Om met de deur in huis te vallen. Gister met een pastel blauw L’Oréal kitje Mn haar geverfd. Was te weinig dus verdund met conditioner. Nu is het dus groen/blauw ipv grijs blauw. Heb heel blond haar maar ze zeiden dat het dan het beste werktiemand ervaring?
Emmaa_ schreef:Trui schreef:Om met de deur in huis te vallen. Gister met een pastel blauw L’Oréal kitje Mn haar geverfd. Was te weinig dus verdund met conditioner. Nu is het dus groen/blauw ipv grijs blauw. Heb heel blond haar maar ze zeiden dat het dan het beste werktiemand ervaring?
Volgens mijn kapster hebben heel veel van die l'oreal colorista pakjes dat probleem, dat ze groen uitpakken ipv de kleur die op het pakje staat. Ze schijnen ook behoorlijk hardnekkig te zijn dus moeilijk eruit te krijgen. Ik zou het persoonlijk met anti-roos shampoo proberen.
Lous schreef:Nee helaas Colorista staat erom bekend dat het slecht pakt, heel snel lelijk word en heel hardnekkig is om eruit te krijgen. Ligt echt aan het product. Online zijn bijna alleen maar klachten te vinden en dan ook allemaal dezelfde.
Rotspul, ik snap niet dat ze het niet aanpassen of uit de handel halen.
Alleen de spray doet wat ie moet doen.