Weekend aan de slag in de tuin, kom wel aan mijn beweging dan Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weekend aan de slag in de tuin, kom wel aan mijn beweging dan
Omdat je ook dan alles gebruikt.

Lekker rustig zeker?

Echter zag m'n coach (en m'n vriend en ik ook) wel verschil in de lijnen op m'n buik; het staat allemaal net wat strakker. Mocht de volgende meting weer tegenvallen krijg ik een drastischer voedingsschema.
. Ondanks dat ik 'maar' 2x pw ga (en soms door drukte wel eens een keerje over sla) ben ik er met rijden echt op vooruit gegaan, pak in de sportschool echt wel serieuze gewichten en ik krijg erg veel complimenten over vooral m'n armen en schouders
.
Cocodox schreef:Weten jullie toevallig welk soort oefeningen het beste zijn om je balans / onafhankelijke zit te trainen? Ik wil dit namelijk toevoegen aan mijn trainingen zodat het ook voordeel heeft bij het paardrijdenIk weet wel dat het vooral om je core gaat, maar wellicht weten jullie specifieke oefeningen?
Cocodox schreef:Weten jullie toevallig welk soort oefeningen het beste zijn om je balans / onafhankelijke zit te trainen? Ik wil dit namelijk toevoegen aan mijn trainingen zodat het ook voordeel heeft bij het paardrijdenIk weet wel dat het vooral om je core gaat, maar wellicht weten jullie specifieke oefeningen?
zo'n bal en bosu hebben ze bij mij in de sportschool wel idd. Toch maar eens meer daarmee doen dus. Ben ook oprecht benieuwd of ik daardoor echt mijn zit zou kunnen verbeteren, want dan heb ik gewoon twee vliegen in één klap. Zou leuk zijn (en natuurlijk ook gewoon super handig / goed)!
!
[MWS] Rugblessure, ik weet het niet meer.