AmoorM schreef:Supervixen schreef:Vanmiddag de mudmasters 6km gedaan. Ik heb me erg vermaakt! Geen idee hoe lang we er precies over hebben gedaan, maar heb genoten van de hindernissen en het mooie weer. Volgend weekend een 8km wedstrijd in Apeldoorn.
Dat is toch een obstackel run? Ik vind dat zo gaaf! Op youtube zie ik wel eens filmpjes en krijg dan gewoon kippevel. 15 juli is in Drenthe in Erica ook z'n run waar ik misschien aan mee wil doen, alleen wil niet alleen en niemand in mijn omgeving wil mee. Train je daar ook voor? Bijv spieren in de sportschool?
Nee, ik train er niet apart voor. Heb wel spierpijn in mijn triceps, want ik heb echt geen kracht in mijn armen. De monkeybars ook gehaald trouwens. De 6km kun je makkelijk ongetraind doen. Wel zere knieën van het tijgeren.
Mijn vriend en zus hebben de 18km gedaan. Mijn zus traint hier wel heel hard voor en haalt dus ook vaak de moeilijke obstakels. Mijn vriend deed de 18 ongetraind en heeft de laatste 4 gewandeld en wat obstakels overgeslagen. Hij zei dat hij waarschijnlijk niet nog eens ongetraind de 18 doet

Ik vind het zelf leuk tot 6 of 7 km, daarna heb ik het wel gehad met het tijgeren, klimmen en de modder. Dus geen ambities voor langere afstanden. Het is gewoon heel gezellig om met een groep een keer te doen.