Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:27

Dan zou men op geen enkel topic nog mogen reageren als je een ander mening of visie hebt.
Wat is het nut van een forum dan :') ?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:28

Ze vraagt niet wat anderen van lippen opvullen vindt, ze vraagt naar ervaringen. Dat is dus de nut van dit topic, ervaringen uitwisselen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:29

Omdat er al tig keer aangegeven wordt door de TS en mods dat het niet gewenst is?
Open dan zelf een topic als je zo nodig wilt discussiëren.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:30

Ik heb ervaring in het niet te doen. Dat is ook een ervaring.
Maar soit, :evaw:

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:32

:roll:
Ok, fijn zeg.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:34

dromertje2 schreef:
Ik heb ervaring in het niet te doen. Dat is ook een ervaring.
Maar soit, :evaw:

Dus als jij vraagt wie heeft ervaring met de nieuwe shampoo van Nivea want die wil je gaan gebruiken, zit je dan op 10 pagina's te wachten met: 'Nee, geen ervaring.'?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:42

Ik zou daar geen probleem mee hebben. Ik vraag iets op een forum waar iedereen mag en kan reageren.
Het is niet omdat ik iets vraag dat ik ook kan bepalen en beheren wie of wat er gezegt mag worden.
Nogmaals, ergens geen ervaring mee hebben is ook een ervaring. Elke ervaring mag gedeeld worden in mijn ogen.

10 keer zeggen dat iets mooi is, is imo dan ook herhaling. Maar dat vind TS dan waarschijnlijk minder erg.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 17-02-17 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:43

Het is ook niet verboden maar het is geen relevante informatie. De TS heeft er gewoon helemaal niks aan.

Maar hier ook niet aan dus ik houd erover op. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:48

Ik heb op Dromertje getemd.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:49

dromertje2 schreef:
Wat is er mis met die zin?
IK doen al die dingen niet om IK mijn eigen niet wil veranderen en ik bijgevolg meer tijd heb voor andere dingen.ik zeg toch niet dat anderen dat niet mogen? Ik geef geen waardeoordeel over een ander maar mag toch zeggen wat ik voor mijn eigen vind?

Leuk aankleden of niet leuk aankleden maakt niet uit in tijd. Dat duurt even lang. Als je dus echt meer tijd over houdt door jezelf niet op te maken dan ben je a) onhandig b) is het gewoon veel werk (doorhalen wat niet van toepassing is)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:58

Ik heb op Janderegelaa getemd.

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:59

dromertje2 schreef:
Ik zou daar geen probleem mee hebben. Ik vraag iets op een forum waar iedereen mag en kan reageren.
Het is niet omdat ik iets vraag dat ik ook kan bepalen en beheren wie of wat er gezegt mag worden.
Nogmaals, ergens geen ervaring mee hebben is ook een ervaring. Elke ervaring mag gedeeld worden in mijn ogen.

10 keer zeggen dat iets mooi is, is imo dan ook herhaling. Maar dat vind TS dan waarschijnlijk minder erg.

Maar volgens mij is dit niet jouw topic en TS heeft al meerdere keren gevraagd dat mensen moeten stoppen met hun mening op dringen.

TS vraagt of mensen hun ervaringen kunnen delen met het opvullen van hun lippen. Nergens staat dat ze om de mening vraagt van mensen die het niet gedaan hebben.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:00

Ik ben heel benieuwd naar je proces enamorada!

Ik zelf ben in de toekomst ook van plan om mijn lippen(->bovenlip) op te vullen :)

Ik heb namelijk een enorm kleine onderlip. Deze is helaas echt amper zichtbaar. Ik moet echt lipstick op doen om hem enigzins zichtbaar te maken en ook dan is het niet veel. Ik heb daarintegen wel een prima onderlip. Daarnaast heb ik van mezelf een vrij 'scherp' gezicht en die dunne bovenlip helpt daar niet echt bij. Ik wil wat vollere lippen omdat ik van mening ben dat het mijn lippen er 'gebalanceerder' uit zal laten zien, mijn gelaat wat 'zachter' zal laten ogen en ik eindelijk een keer met plezier een lekkere felle of donkere lipstick zal kunnen dragen.

Ik heb niks tegen 'nep'. Ik loop regelmatig met een full face aan makeup, kleur mijn haar al jaren, een van mijn oorlellen is gestretched geweest en over een paar jaar hoop ik ook een mooie kleine verzameling tattooages te hebben. Ik vind gewoon ook dat het mijn goed recht is om mijn lichaam te modificeren naar mijn eigen wensen. Waarom moet men maar steeds gelukkig zijn met waar je mee geboren bent? Als je iets oprecht niet mooi vindt, dan vindt je het niet mooi, klaar. En als er middelen zijn om het aan te passen naar iets wat jij WEL mooi vindt, waarom niet?

En dan nog, het is bijvoorbeeld niet dat ik mijn gezicht zonder makeup niet mooi vind. Ik vind het met makeup gewoon net een stukje leuker, een beetje meer 'mij'. :Y) Ik voel me er lekkerder door in m'n vel. En als ik dat ook kan doen door mijn lippen op te laten vullen, waarom niet?

Ik snap werkelijk waar niet waarom het zo'n gigantisch probleem voor veel bokkers dat mensen doen waar ze gelukkig van worden?

Enamorada, ik zou zeggen, neem je tijd en informeer je goed. Als je de juiste kliniek en filler gevonden hebt moet je er gewoon voor gaan. Hyaluronzuurfillers zijn tijdelijk en er bestaan ook injecties die het resultaat ongedaan kunnen maken mocht het toch niet bevallen. Je hebt niks te verliezen. :)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:04

Een vraagje voor de ervaring deskundige.
Rekken je lippen terug naar het gewone formaat nadat het spul is uitgewerkt? Ook na ontelbare keren bijspuiten?
Kan me inbeelden dat na een tijd de rek er uit is en het niet meer terug rekt laat ons zeggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:06

dromertje2 schreef:
Een vraagje voor de ervaring deskundige.
Rekken je lippen terug naar het gewone formaat nadat het spul is uitgewerkt? Ook na ontelbare keren bijspuiten?
Kan me inbeelden dat na een tijd de rek er uit is en het niet meer terug rekt laat ons zeggen.

Is al gevraagd en beantwoord.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:09

Heb ik niet gelezen, dus vandaar mijn vraag.
Misschien wilt TS hier wel op antwoorden aangezien het haar topic is.

Wat is de kostprijs voor zoiets te laten doen?
Neem aan hoe meer je wilt laten inspuiten, hoe meet je betaald?

Mag je zelf kiezen hoeveel je laat inspuiten, ongeacht het nog verantwoord is?
Ik denk aan bepaalde mensen die uiteindelijk erover gaan, Denk aan lolo ferrari met haar borsten.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 17-02-17 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:12

dromertje2 schreef:
Heb ik niet gelezen, dus vandaar mijn vraag.
Misschien wilt TS hier wel op antwoorden aangezien het haar topic is.

Misschien is het een goed idee voor ons allemaal om de troll niet te voeden zolang de mods nog niet hebben ingegrepen. :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:15

Dit begint een beetje belachelijk te worden ... :')

Vrouwen en uiterlijk(sveranderingen) blijft blijkbaar nog steeds een gevoelig onderwerp :+

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:22

Ik heb lipfillers gezien bij 2 dames die ik ken wat samen naar de kliniek zijn gegaan.
Bij dame 1 zag het er echt mijn inziens prachtig uit. Te vergelijken met ik dacht redvelver hier in het topic. In het begin gezwollen erna mooi natuurlijk.
Bij dame 2 was het echt een soort van mislukt aldus haar eigen woorden. Er zaten aan weerszijden bulten en toen na een aantal dagen die en dus de zwelling wegwaren leek de filler ook weg te zijn. Dat vond ik dus erg zonde en ook jammer van het geld.
Maar tot je het probeert weet je het natuurlijk nooit zeker hoe het bij jou gaat uitpakken!

Succes met je beslissing en laat je goed informeren :)

Spoiler:
ik ben overigens als je het laat doen wel heel benieuwd naar een voor en na foto. Mag ook in pb

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:28

dromertje2 schreef:
Ik heb op Janderegelaa getemd.

Dan moet je misschien eens stoppen als verschillende mensen daarom vragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:29

Damned schreef:
Dit begint een beetje belachelijk te worden ... :')

Vrouwen en uiterlijk(sveranderingen) blijft blijkbaar nog steeds een gevoelig onderwerp :+

Het is gewoon genant. Dromertje, stop gewoon. Kom op joh.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:36

meisje_ schreef:
Ik heb lipfillers gezien bij 2 dames die ik ken wat samen naar de kliniek zijn gegaan.
Bij dame 1 zag het er echt mijn inziens prachtig uit. Te vergelijken met ik dacht redvelver hier in het topic. In het begin gezwollen erna mooi natuurlijk.
Bij dame 2 was het echt een soort van mislukt aldus haar eigen woorden. Er zaten aan weerszijden bulten en toen na een aantal dagen die en dus de zwelling wegwaren leek de filler ook weg te zijn. Dat vond ik dus erg zonde en ook jammer van het geld.
Maar tot je het probeert weet je het natuurlijk nooit zeker hoe het bij jou gaat uitpakken!

Succes met je beslissing en laat je goed informeren :)

Spoiler:
ik ben overigens als je het laat doen wel heel benieuwd naar een voor en na foto. Mag ook in pb

Dus het is dan een beetje lotto. Ofwel pakt het goed ofwel niet?

Misschien dat het de reactie is op je eigen materiaal waarop de filters al dan niet goed reageren?
Wel ook iets om mee rekening mee te houden.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:40

volgens de kliniek waar ze was kwam dit wel vaker voor en moest zij het masseren zodat de filler zich goed zou verdelen en dan zou het bijtrekken. Het is inderdaad bijgetrokken maar van de filler weinig tot niks meer te zien.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:42

Volgens mij is het algemeen bekend dat dingen kunnen mislukken. Dat is niet heel schokkend ofzo.

Misschien moet je een andere hobby zoeken, dromertje2. Dit is een beetje triestig.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:50

meisje_ schreef:
volgens de kliniek waar ze was kwam dit wel vaker voor en moest zij het masseren zodat de filler zich goed zou verdelen en dan zou het bijtrekken. Het is inderdaad bijgetrokken maar van de filler weinig tot niks meer te zien.

Zonde van het geld dan misschien.

Probeer me in te leven waarom je dit zou doen. Als ik nu hele dunne lippen zou hebben en ik zeker zou zijn dat er geen gezondheidsrisico s zijn, zou ik het misschien wel overwegen.
Wel enkel op een natuurlijke manier, niet dat het overduidelijk opgespoten lippen zijn.