Wat is het nut van een forum dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Wat is er mis met die zin?
IK doen al die dingen niet om IK mijn eigen niet wil veranderen en ik bijgevolg meer tijd heb voor andere dingen.ik zeg toch niet dat anderen dat niet mogen? Ik geef geen waardeoordeel over een ander maar mag toch zeggen wat ik voor mijn eigen vind?
dromertje2 schreef:Ik zou daar geen probleem mee hebben. Ik vraag iets op een forum waar iedereen mag en kan reageren.
Het is niet omdat ik iets vraag dat ik ook kan bepalen en beheren wie of wat er gezegt mag worden.
Nogmaals, ergens geen ervaring mee hebben is ook een ervaring. Elke ervaring mag gedeeld worden in mijn ogen.
10 keer zeggen dat iets mooi is, is imo dan ook herhaling. Maar dat vind TS dan waarschijnlijk minder erg.
meisje_ schreef:Ik heb lipfillers gezien bij 2 dames die ik ken wat samen naar de kliniek zijn gegaan.
Bij dame 1 zag het er echt mijn inziens prachtig uit. Te vergelijken met ik dacht redvelver hier in het topic. In het begin gezwollen erna mooi natuurlijk.
Bij dame 2 was het echt een soort van mislukt aldus haar eigen woorden. Er zaten aan weerszijden bulten en toen na een aantal dagen die en dus de zwelling wegwaren leek de filler ook weg te zijn. Dat vond ik dus erg zonde en ook jammer van het geld.
Maar tot je het probeert weet je het natuurlijk nooit zeker hoe het bij jou gaat uitpakken!
Succes met je beslissing en laat je goed informerenSpoiler:
ik ben overigens als je het laat doen wel heel benieuwd naar een voor en na foto. Mag ook in pb
meisje_ schreef:volgens de kliniek waar ze was kwam dit wel vaker voor en moest zij het masseren zodat de filler zich goed zou verdelen en dan zou het bijtrekken. Het is inderdaad bijgetrokken maar van de filler weinig tot niks meer te zien.