[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 14:09

Thanks
Valt me ineens op dat door de lichtval mijn huid super rustig lijkt te zijn op de foto

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:30

Wenkbrauwen beetje getemt.. de lijn lijkt wel erg hard op de foto maar int echt zie ik dat niet en vind mn eyeliner zo vet! Dacht dat t puur goud was dus wilde n dubbelliner doen maar toen kwam er dit uit :=
Loreall superliner in gold
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:26

Mooie kleur Suus! Je wenkbrauwen vind ik hier ook mooi.

Die blogger die ik van de week noemde, Kathleen Lights heeft haar Eigen Morphe palette, erg mooie kleuren al zeg ik ht zelf! Die zou ik wel willen hebben, maar is denk ik voorlopig alleen beschikbaar in de USA.

Afbeelding

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:32

Wauw die groene is gaaf

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:32

Deze look vind ik je beter staan qua werkbrauwen :j Verder _O_ voor je look, ziet er echt schitterend uit! Toffe eyeliner ook!

Ik heb net bij Mac (ik wilde nog heel hard er voorbij lopen, maar toen herkende ze me en zei ze 'HAI!' ^) :') ) een nieuw kleurtje voor op m'n lippen gehaald, de Captive. Vanwege werk kan ik niet zulke hele bolde kleuren doen, dat wordt hier in de provincie niet zo gewaardeerd :D Deze zie je goed, maar is nog wel.. netjes :)) En een palette van Nyx, mooie nudes :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:33

Berdien schreef:
Deze look vind ik je beter staan qua werkbrauwen :j Verder _O_ voor je look, ziet er echt schitterend uit! Toffe eyeliner ook!

Ik heb net bij Mac (ik wilde nog heel hard er voorbij lopen, maar toen herkende ze me en zei ze 'HAI!' ^) :') ) een nieuw kleurtje voor op m'n lippen gehaald, de Captive. Vanwege werk kan ik niet zulke hele bolde kleuren doen, dat wordt hier in de provincie niet zo gewaardeerd :D Deze zie je goed, maar is nog wel.. netjes :)) En een palette van Nyx, mooie nudes :j

Hahaha goed excuus hoor _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:56

Berdien schreef:

Naar je werk snap ik je helemaal :j

Maar in je vrije tijd draag je toch wat jij leuk vindt?
Ik loop in diezelfde provincie rustig met Candy Yum Yum en heb eigenlijk alleen nog maar complimenten gehad.
Ok, in de durpies kijken de mensen wat meer, maar dat is hun probleem :')

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:13

Hallo allemaal! Graag wil ik mij ook melden hier! Ben gek op make up, en ookal zeg ik het zelf ben ik aardig goed in het opmaken van mijzelf en anderen. Veel verstand over allerlei soorten make-up en technieken van het aanbrengen.

Ik volg jullie vanaf nu en zal ook mijn looks/ervaringen en make-up delen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:19

In vrije tijd zit ik of in pyjama achter de laptop adviezen uit te werken (en de kat van de laptop af te duwen), of bagger ik door de blubber te paard door het bos. Ze zien me aan komen :') Maar inderdaad, in vrije tijd kan wel meer. Maar dan koop ik liever geen dure MAC kleurtjes, dat vind ik dan weer zonde voor 'voor erbij' :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:32

bontejames schreef:
Hallo allemaal! Graag wil ik mij ook melden hier! Ben gek op make up, en ookal zeg ik het zelf ben ik aardig goed in het opmaken van mijzelf en anderen. Veel verstand over allerlei soorten make-up en technieken van het aanbrengen.

Leuk, een collega! Doe je het professioneel of voor de hobby?
Ik ben benieuwd naar jezelf en je werk!

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:47

velvetblack schreef:
bontejames schreef:

Leuk, een collega! Doe je het professioneel of voor de hobby?
Ik ben benieuwd naar jezelf en je werk!

Ik doe het voor de hobby! Krijg er overigens wel vaak betaald als ik anderen opmaak. Ik vraag er niks voor maar mensen geven dan vaak toch wat. Gebruik make up zoals foundation van de personen zelf en heb dan oogmakeup en de rest van de gezichtsmakeup zelf. Gebruik wel andere kwasten dan dat ik zelf gebruik.

Vind het wel leuk dat ik soms op straat aangesproken word wat voor make up ik draag en waar ik mij heb laten opmaken. Dan kan ik met trots zeggen dat ik het zelf doe! Ik heb make-up van essence tot Chanel,Hourglass en Sisley.

Wil het ook graag als hobby houden maar wie weet ooit...

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:49

Gaaf!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:59

Je maakt me wel heel benieuwd naar foto's Bontejames!

Vandaag zelf nieuwe Jeffree Star liquid op. Metallic No Tea No Shade. Geen hele geweldige foto, het was eigenlijk net te donker al.
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:07

bontejames schreef:
Ik doe het voor de hobby! Krijg er overigens wel vaak betaald als ik anderen opmaak. Ik vraag er niks voor maar mensen geven dan vaak toch wat. Gebruik make up zoals foundation van de personen zelf en heb dan oogmakeup en de rest van de gezichtsmakeup zelf. Gebruik wel andere kwasten dan dat ik zelf gebruik.

Vind het wel leuk dat ik soms op straat aangesproken word wat voor make up ik draag en waar ik mij heb laten opmaken. Dan kan ik met trots zeggen dat ik het zelf doe! Ik heb make-up van essence tot Chanel,Hourglass en Sisley.

Wil het ook graag als hobby houden maar wie weet ooit...

Het werk ligt niet voor het oprapen, maar wel leuk voor je!
Nu ben ik wel heel benieuwd naar je creaties. Show die foto's

En lien, prach-tig!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:11

bontejames schreef:

Welkom!
En zo veel zelflof vraagt natuurlijk maar om 1 ding: FOTO! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:12

Berdien schreef:
In vrije tijd zit ik of in pyjama achter de laptop adviezen uit te werken (en de kat van de laptop af te duwen), of bagger ik door de blubber te paard door het bos. Ze zien me aan komen :') Maar inderdaad, in vrije tijd kan wel meer. Maar dan koop ik liever geen dure MAC kleurtjes, dat vind ik dan weer zonde voor 'voor erbij' :)

Gewoon full glam in de blubber *\o/*

:')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:26

Zoals beloofd swatches van mijn Nabla bestelling.

Afbeelding
L-R: Ludwig, Extra Virgin, Daphne No 2

Afbeelding
L-R: Desire, Absinthe, Ground State

Echt... Ze swatchen als een droom, zo mooi. <3

Heb ze moeten maken in het donker dus dit is kunstlicht helaas. In het echt komt bijvoorbeeld Absinthe, dat meer duochrome is, beter tot zijn recht.

Ik ga meer bestellen. Ben fan. :D

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:29

Haha jongens rustig *-:)

Ik ben geen visagist en ook niet zo heel spectaculair met kleuren en alles! Ga in de weekenden ook vaak zonder make up de deur uit en als ik college heb om 08:00 's ochtends en om 05:15 moet opstaan dan maak ik mij ook niet spectaculair op. Hier even een fotootje, dit was voor een feestje laatst. Lekker veel glitters want daar houd ik wel van. Highlighter is my fav!

Afbeelding

De look:

Primer: smashbox photofinish
Foundation: maybeline satin finish
Poeder: banana dreams van W7
Contour: Chanel joues contraste 94 contours
Blush: flormar terracotta blush on 44 pink bronze
Highlighter: mac soft & gentle
Oogschaduw: kiko en naked 2 palette
Lipstick: mac velvet teddy
Wenkbrauwen: Anastasia bh dipbrow pomade dark brown en wenkbrauwgel van essence
Mascara: maxfactor masterpiece

Tot slot de mac prep en prime fixing spray.

Ohja mijn tanden zijn gebleekt daar _O-

Ik ben niet zo van het foto's maken maar zou het eerdaags even proberen. Ik lees iig enthousiast mee en reageer op jullie posts. Afentoe zul je vast wel wat van mij voorbij zien komen!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:04

Elke, moet je morgen toevallig werken? :)
Wah @bontejames nu wil ik het Naked palette 2 weer _O- Mooie look hoor! Accentueert heel goed je features:)

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:29

Hallo allemaal en welkom nieuwkomers!

Ik ben de afgelopen dagen niet fit, nu 2 dagen makeuploos thuis. Ik heb meegelezen maar wat gaan jullie hard! Ik heb trouwens mijn naam veranderd van jalenka_kiya naar JKiya, om verwarring te voorkomen ;) Moest zelf nog wennen met inloggen :+

Joolien schreef:
JKiya, zie dat jij ook Ofra Miami fever hebt, geeft die van jou ook af?

Ja dat klopt, had ik al eens gemeld inderdaad. Hij geeft bij mij inderdaad wat af en ik moet ook wel bijwerken tussendoor, maar dat had ik bij reviews online al gelezen. Ik vind het op zich niet zo erg omdat ik dat met een gewone lipstick ook moet en ik wilde deze vooral omdat ik niets heb qua kleur wat er op lijkt en ik hem echt apart vond.

En ik volg KathleenLights al een tijdje, ik heb vooral haar 'klets' filmpes aan als ik mezelf aan het opmaken ben, dus ik vond het wel leuk iets van een samenwerking met haar te hebben. Nu heeft zij heel veel 'colabs' dus genoeg te kiezen :D

Ik zat wel te twijfelen met de Boozyshop sale om er nog een aantal te bestellen, maar ik ben bezig met de lipstick challenge en ik heb eigenlijk wel al veel en probeer een beetje te minderen/op te ruimen/selectief spullen te kopen.

Shizzel schreef:
En over het hele wel of geen make up en de verschillen daartussen... ik loop de helft van de tijd lekker zo rond. Ook naar het werk (al draag ik dan wel lipstick met uitzondering van vandaag). Geen foundation, niks. Alleen wenkbrauwen en mascara (die je toch niet ziet dankzij mijn wimpers _O-). HEERLIJK. Kan er oprecht van genieten, net zoals ik kan genieten van de hele ochtend of middag tutten. Balans is goed en heerlijk. *\o/*

Ik vind je tattoo erg leuk, mooi plek heb je er voor uitgekozen.

En ik heb hetzelfde als jij zegt, ik ga net zo makkelijk de deur uit zonder makeup. Al draag ik naar m'n werk wel altijd mascara; omdat m'n wimpers blond zijn zie ik er anders zo moe/ziekjes uit vind ik. Maar ik vind het leuk om er verzorgd uit te zien en kan ook heerlijk tutten.

Suus___ schreef:
Mn musical awards gala look

Je ziet er prachtig uit! Je make up vind ik erg mooi en je wenkbrauwen vind ik eigenlijk wel kunnen, vooral met een avondje uit. Ik hoop dat je een leuke ervaring had!
Laatst bijgewerkt door JKiya op 14-01-17 00:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:32

Moooe swatches niniane! Ziet er goed uit, misschien eind van de maand ook maar een bestellingkje doen :+

Vind het wel altijd zo lastig welke kleuren ik dan gaaf vind haha

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:36

Ik ben in een ramp ik quoten om op iedereen te reageren, sorry ik kan dat alleen met copy/paste in meerdere berichten of met wijzigen, ben zo weinig actief met plaatsen op bokt geweest dat het soms niet zo soepel gaat :o

Lino mooi dat donkere en ik vind dat Metallic ook leuk, leuk eens wat afwisseling met alle matte lipsticks die je nu zoveel ziet bij iedereen.

Ik vind die Nabla swacthes ook erg mooi Niniane, kleuren die je hebt gekozen spreken me ook zeker aan.
Kiezen is soms moeilijk he Yltje!

Ik had woensdag voor ik ziekjes werd wel een lekkere dag, nog even lekker ego een selfie gemaakt met mijn huidige dagelijkse look:

Afbeelding

Ik gebruik de laatste tijd wat minder producten, als ik uit eten ga of een feestje heb maak ik er wel iets meer werk van maar ik vind het zoals ik nu heb eigenlijk wel mooi. Ik maak altijd een lijntje met oogschaduw of potlood bij m'n onderste wimperrand en en doe vaak wat bronzer in m'n arcade boog. Op deze foto heb ik met oogschaduw m'n bovenste wimperrand ook wat aangezet, ik vind dat minder hard dan een eyeliner staan en ik heb daar soms ook gewoon geen geduld voor :')

Ik gebruik ook minder highlighter maar een blush met een glans erin. M'n lipkleur wissel ik wel af, ik heb heel veel draagbare kleurtjes maar ik wil eens wat vaker meer kleur/donkerder dragen door de week en niet alleen in het weekend.

Ik heb wel een vraag en hoop dat jullie me advies kunnen geven:

Ik heb altijd wat donkere kringen, helaas is de huid rond mijn ogen door allergie / wrijven erg dun en ondanks dat ik genoeg drink en normaal slaap wordt het alleen beter als ik zelf wat bruiner ben in de zomer. Mijn gezicht is wel redelijk egaal dus ik wil niet 'onnodig' dekkende foundations gebruiken maar ik heb het idee als ik die kringen wil bedekken ik mijn gezicht dat niet kaal kan laten omdat dat niet mooi overloopt.

Ik zag laatste hier een fotoreeks met correcter en concealer voorbij komen bij kringen, heel mooi resultaat maar is dat haalbaar als je de rest van je gezicht onbedekt of neutraal wil laten?
Laatst bijgewerkt door JKiya op 14-01-17 01:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:03

Yltje schreef:
Moooe swatches niniane! Ziet er goed uit, misschien eind van de maand ook maar een bestellingkje doen :+

Vind het wel altijd zo lastig welke kleuren ik dan gaaf vind haha

Ja vond ik ook hoor. :j En vooral omdat je er dan maar 6 mag (het is de eerste bestelling van dat merk dus je doet geen grote bestelling meteen) en moet kiezen of je dan alleen shimmers wilt, of matte erbij. En of je draagbaar wilt of meer knal. En dan ook nog of je een palette wilt dat erg samenhangend is.. := Keuzes..

Maar ik ga meer bestellen hoor. :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:26

JKiya schreef:
Ik ben in een ramp ik quoten om op iedereen te reageren, sorry ik kan dat alleen met copy/paste in meerdere berichten of met wijzigen, ben zo weinig actief met plaatsen op bokt geweest dat het soms niet zo soepel gaat :o

Lino mooi dat donkere en ik vind dat Metallic ook leuk, leuk eens wat afwisseling met alle matte lipsticks die je nu zoveel ziet bij iedereen.

Ik vind die Nabla swacthes ook erg mooi Niniane, kleuren die je hebt gekozen spreken me ook zeker aan.
Kiezen is soms moeilijk he Yltje!

Ik had woensdag voor ik ziekjes werd wel een lekkere dag, nog even lekker ego een selfie gemaakt met mijn huidige dagelijkse look:

[ [url=m/akAyun.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik gebruik de laatste tijd wat minder producten, als ik uit eten ga of een feestje heb maak ik er wel iets meer werk van maar ik vind het zoals ik nu heb eigenlijk wel mooi. Ik maak altijd een lijntje met oogschaduw of potlood bij m'n onderste wimperrand en en doe vaak wat bronzer in m'n arcade boog. Op deze foto heb ik met oogschaduw m'n bovenste wimperrand ook wat aangezet, ik vind dat minder hard dan een eyeliner staan en ik heb daar soms ook gewoon geen geduld voor :')

Ik gebruik ook minder highlighter maar een blush met een glans erin. M'n lipkleur wissel ik wel af, ik heb heel veel draagbare kleurtjes maar ik wil eens wat vaker meer kleur/donkerder dragen door de week en niet alleen in het weekend.

Ik heb wel een vraag en hoop dat jullie me advies kunnen geven:

Ik heb altijd wat donkere kringen, helaas is de huid rond mijn ogen door allergie / wrijven erg dun en ondanks dat ik genoeg drink en normaal slaap wordt het alleen beter als ik zelf wat bruiner ben in de zomer. Mijn gezicht is wel redelijk egaal dus ik wil niet 'onnodig' dekkende foundations gebruiken maar ik heb het idee als ik die kringen wil bedekken ik mijn gezicht dat niet kaal kan laten omdat dat niet mooi overloopt.

Ik zag laatste hier een fotoreeks met correcter en concealer voorbij komen bij kringen, heel mooi resultaat maar is dat haalbaar als je de rest van je gezicht onbedekt of neutraal wil laten?

Je bent een knappe vrouw!!

Ik ben even de naam kwijt, maar diegene die vaak mensen opmaakt! Je bent een mooie meid om te zien. Maar ik vind het sonde dat je doet "baken". Je ziet het vrij goed zitten. Ik vind het echt doodsonde dat iedereen zijn gezicht maar volgooit met losse poeder omdat ze dat op youtube/insta doen. Ik hoop dat die trend snel voorbij gaat!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:30

Ik reageer morgen uitgebreid op iedereen maar deze look staat je zo gaaf Suus! En je mag best zelf prutsen aan je wenkbrauwen want ik vind ze nu echt netjes :) super