Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miranda06

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:12

Ik heb een Fitbit Charge 2 ik doe mee met de wekelijkse challenge via Facebook.
Maar wil me hier ook melden en meedoen :-)
Ben een tijdje niet meer actief geweest op bokt omdat ik geen paard meer heb, maar was toch
benieuwd of er een Fitbit topic was :-)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:41

Miranda06 schreef:
Ben een tijdje niet meer actief geweest op bokt omdat ik geen paard meer heb, maar was toch

En tada! Hier zijn we! *\o/* :+

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:05

Miranda06 schreef:

De wekelijkse challenge via Facebook? Hoe werkt dat dan?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:15

Lid worden van de facebook groep Fitbit Nederland/België, en dan alle team captains uitnodigen die bij 'info' staan, als je iedereen hebt uitgenodigd krijg je vanzelf een uitnodiging voor de hustle!
Ik ben op plek 85 geëindigd van de ongeveer 600 deelnamens, wel dankzij paard moet ik eerlijk toegeven.. :')

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 12:15

KimD schreef:
Miranda06 schreef:

En tada! Hier zijn we! *\o/* :+

Haha.. Ja leuk :D
Bokt gaat over zoveel onderwerpen kans dat Fitbit er tussen staat :)

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 12:17

J0anieke schreef:
Lid worden van de facebook groep Fitbit Nederland/België, en dan alle team captains uitnodigen die bij 'info' staan, als je iedereen hebt uitgenodigd krijg je vanzelf een uitnodiging voor de hustle!
Ik ben op plek 85 geëindigd van de ongeveer 600 deelnamens, wel dankzij paard moet ik eerlijk toegeven.. :')

Ik sta ergens rond plek 287 had niet zoveel gelopen vorige week :)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 08:45

Miss wel een leuk idee om groepen te maken met mensen die veel lopen en wie niet. Tot voor kort liep ik veel maar nu helaas niet meer dat merk ik wel tijdens challenges.

Iemand ervaring met een fitbit die je op je lichaam draagt ? Door mijn werk mag en kan ik geen horloge meer dragen.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:38

Ik weet niet welke je hebt, maar sommige kan je met het grote bandje ook om je enkel dragen heb ik wel eens gelezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:27

Ik ben ook wel voor een groep met minder beweeglijke mensen! Hier gaat het wat beter sinds ik weer naar school ga maar loop nog steeds totaal niets vergelijkbaar met anderen uit de groep.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:37

Als je je aanmeld op de Facebook pagina kom je eerst in een test week terecht, daarna delen ze je in op de hoeveelheid stappen die je die voorgaande week hebt gezet. :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:40

Emmaa_ schreef:
Ik ben ook wel voor een groep met minder beweeglijke mensen! Hier gaat het wat beter sinds ik weer naar school ga maar loop nog steeds totaal niets vergelijkbaar met anderen uit de groep.

Ik loop juist weinig op dagen dat ik naar school ga :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:45

Santigo_ schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik loop juist weinig op dagen dat ik naar school ga :=

Haha het is voor mij een flinke wandeling van mijn huis naar de bushalte, dan van de bushalte naar school en mijn school is enorm dus loop vaak flinke stukken om te wisselen van klaslokaal! Zit op die dagen makkelijk aan de 8000 terwijl ik op dagen dat ik thuis werk soms niet eens aan de 2000 kom :o

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:52

Voor mij zijn het allemaal korte stukjes, en op school vaak lang in hetzelfde lokaal. Maar school is niet heel groot, t is meer een groot vierkant gebouw _O- Maar als ik een studeerdagje heb zit ik ook maar aan 2000 ofzo inderdaad.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:29

Ik loop ook niet veel! Zal straks wel even helemaal prut worden. Ik ga stage lopen maar ik begin bij de MRI, wat in feite een enorme magneet is dus als ik naar binnen loop met mn fitbit, telefoon of zelfs gewoon horloge gaat het stuk dus alles wat metaal bevat gaat een locker in. Dus hoewel ik de hele dag loop, zal er geen stap bij komen op mijn fitbit.

Ik ben trouwens mee gaan doen met de enorme challenge op facebook, erg leuk! Goed georganiseerd.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:39

He leuk, een fitbit topic! Ik heb er al een tijdje 1, maar nog nooit aan challenges deelgenomen. Weet dus ook niet goed hoe t werkt :o maar wil wel meedoen!

Oh ja, wat betreft fitbit op je lichaam dragen. Ik draag op mijn werk de fitbit in mijn zak, mag ook geen horloge om. Aantal stappen lijkt aardig goed te kloppen. Wel registreert ie een hartslag waarvan ik geen idee heb waar ie dat vandaan haalt, en die is hoger dan mijn normale hartslag, dus ik ga er op die dagen vanuit dat ie mn kcalverbruik overschat.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:26

laraxXxemma schreef:
Ik loop ook niet veel! Zal straks wel even helemaal prut worden. Ik ga stage lopen maar ik begin bij de MRI, wat in feite een enorme magneet is dus als ik naar binnen loop met mn fitbit, telefoon of zelfs gewoon horloge gaat het stuk dus alles wat metaal bevat gaat een locker in. Dus hoewel ik de hele dag loop, zal er geen stap bij komen op mijn fitbit.

Ik ben trouwens mee gaan doen met de enorme challenge op facebook, erg leuk! Goed georganiseerd.

Fitbit groep nederland zeker? Goed georganiseerd he!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 05:48

Laura82 schreef:
He leuk, een fitbit topic! Ik heb er al een tijdje 1, maar nog nooit aan challenges deelgenomen. Weet dus ook niet goed hoe t werkt :o maar wil wel meedoen!

Oh ja, wat betreft fitbit op je lichaam dragen. Ik draag op mijn werk de fitbit in mijn zak, mag ook geen horloge om. Aantal stappen lijkt aardig goed te kloppen. Wel registreert ie een hartslag waarvan ik geen idee heb waar ie dat vandaan haalt, en die is hoger dan mijn normale hartslag, dus ik ga er op die dagen vanuit dat ie mn kcalverbruik overschat.

Ik ga het proberen !

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:32

Ik heb me opgegeven bij de fb challenge, is meteen vandaag van start gegaan :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:26

Leuk ik zit nu in de ziektewet dus loop voor mijn doen heel heel erg weinig nu.

Werkdagen zit ik tussen de 25.000 en 30.000 stappen dus dat zal hierna wel weer afzien zijn

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:34

Ik ben op zoek naar een nieuw bandje voor m'n charge 2. Aliexpress ben ik niet zo'n held in.
Weet iemand of er ook "Ibiza" bandjes zijn? Van stof/geweven?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:40

Even een vraagje... Hoe ervaren jullie je fitbit met water/modder? Ik heb zaterdag een obstacle run en moet daarbij wel goed modderkruiper, maar nu ook weer niet alsof ik een tijd in het water lig... Het is maar een paar keer modder, en 1x vanaf een schans een plasje in en eruit... Mijn arm ligt ook het grootste gedeelte niet vol in de modder. Benen wel. Zou hij dat overleven? Ik twijfel een beetje om hem om te houden. Ik track normaal alles van sporten en wil ook wel graag weten hoeveel stappen en hoe mijn hartslag is tijdens de run. Maar als hij het niet overleeft dan doe ik het uiteraard liever niet.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:39

Kun je er geen zakje omheen doen op de een of andere manier ofzo?

Ik heb de fitbit flex 2, die is waterdicht, dus verder geen idee wat ze kunnen hebben..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:43

De mijne heeft 2 weken geleden perongeluk een kwartiertje oid in het water gelegen (was gaan floatfitten en we waren alles aan het klaar leggen, dus hij kwam wel echt langere tijd onder water, normaal doe ik hem altijd af maar was het deze keer dus vergeten) maar hij werkt nogsteeds top :D Weet alleen niet of hij op dat moment zelf maximaal trackt, gezien er dan viezigheid tussen zit, maar denk persoonlijk dat een beetje modder niet heel erg is, als je hem erna maar goed schoon maakt..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:49

Ik heb zelf mee gedaan aan mudmasters (paar jaren terug) en de hoeveelheid dat je daarmee door de modder kruipt en in het water komt.. zou ik mijn fitbit niet aan durven doen :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:30

Hmm ja daarom twijfel ik dus Sanne...het is minder modder enzo als mudmasters, dat weet ik toevallig :+

Navatu dat klinkt wel hoopgevend, ik twijfel nog ff verder