Maar wil me hier ook melden en meedoen

Ben een tijdje niet meer actief geweest op bokt omdat ik geen paard meer heb, maar was toch
benieuwd of er een Fitbit topic was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miranda06 schreef:Ik heb een Fitbit Charge 2 ik doe mee met de wekelijkse challenge via Facebook.
Maar wil me hier ook melden en meedoen![]()
Ben een tijdje niet meer actief geweest op bokt omdat ik geen paard meer heb, maar was toch
KimD schreef:Miranda06 schreef:Ik heb een Fitbit Charge 2 ik doe mee met de wekelijkse challenge via Facebook.
Maar wil me hier ook melden en meedoen![]()
En tada! Hier zijn we!![]()
J0anieke schreef:Lid worden van de facebook groep Fitbit Nederland/België, en dan alle team captains uitnodigen die bij 'info' staan, als je iedereen hebt uitgenodigd krijg je vanzelf een uitnodiging voor de hustle!
Ik ben op plek 85 geëindigd van de ongeveer 600 deelnamens, wel dankzij paard moet ik eerlijk toegeven..
Santigo_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben ook wel voor een groep met minder beweeglijke mensen! Hier gaat het wat beter sinds ik weer naar school ga maar loop nog steeds totaal niets vergelijkbaar met anderen uit de groep.
Ik loop juist weinig op dagen dat ik naar school ga
laraxXxemma schreef:Ik loop ook niet veel! Zal straks wel even helemaal prut worden. Ik ga stage lopen maar ik begin bij de MRI, wat in feite een enorme magneet is dus als ik naar binnen loop met mn fitbit, telefoon of zelfs gewoon horloge gaat het stuk dus alles wat metaal bevat gaat een locker in. Dus hoewel ik de hele dag loop, zal er geen stap bij komen op mijn fitbit.
Ik ben trouwens mee gaan doen met de enorme challenge op facebook, erg leuk! Goed georganiseerd.
Laura82 schreef:He leuk, een fitbit topic! Ik heb er al een tijdje 1, maar nog nooit aan challenges deelgenomen. Weet dus ook niet goed hoe t werktmaar wil wel meedoen!
Oh ja, wat betreft fitbit op je lichaam dragen. Ik draag op mijn werk de fitbit in mijn zak, mag ook geen horloge om. Aantal stappen lijkt aardig goed te kloppen. Wel registreert ie een hartslag waarvan ik geen idee heb waar ie dat vandaan haalt, en die is hoger dan mijn normale hartslag, dus ik ga er op die dagen vanuit dat ie mn kcalverbruik overschat.