Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ja als je idd nooit wat aan je gebit hebt, dan loont t om t eruit te gooien.. maar je weet nooit van tevoren wanneer je wat gaat mankeren, dat is het moeilijke eraan..
Overigens, bruggen, kronen, gebitten en dat soort dingen zit sowieso niet in die verzekering geloof ik.
Je kunt je alleen verzekeren voor controle, schoonmaken, vullen (1 tot zoveel-vlaksvullingen) en wortelkanaalbehandelingen ofzo ...
Als je niet verzekerd bent en je moet ineens een kies laten trekken, wat dan...
Naomi schreef:Ik heb van alles uitgezocht en ben overgestapt naar CZ-direct. Kom op 118 euro uit.
3 fysiobehandelingen minder dan eerst.
Eerst was ik via fnv verzekerd bij Menzis. Zit weinig verschil in deze polissen zelf met de korting niet. Ik ga dus juist besparen. Tandarts vind ik wel belangrijk, ookal gebruik ik het niet altijd behalve de controles
Nessa schreef:Wist helemaal niet dat je korting kreeg als KNHS lid bij zilveren kruis!
Net even gekeken, maar dit heeft mij besloten over te stappen.
Ik krijg dan meer voor iets minder geld zelfs
Overigens heb ik ook vorige week pas eigen risico betaald.
MRI scan was in april. Dus ziekenhuizen zijn erg traag
Bellatrix schreef:Ik kreeg vorige maand nog een zorg rekening van oktober vorig jaar. Zat toen bij een andere verzekeraar. Was helaas een hoge rekening maar het geld lag al apart. Nu dat bedrag er weer bij sparen...