Qua hardloopkleding heb ik ondertussen een zeer uitgebreide collectie. Fietskleding is nog erg minimaal. Maar vanuit het hardlopen weet ik ondertussen dat je door de tijd heen vanzelf shirts verzameld haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarloesV89 schreef:Oeh dat shirt is zeker gaaf zeg!Via welke site heb je die besteld? Ben nog op zoek naar leuke fietsshirts .
Magrathea schreef:welshfan97 schreef:Ik vind het wel een stoer shirt Marloes! en niet iedereen rijdt er zomaar in rond.
Eigenlijk rijden er heel veel mensen in, alleen zie je ze niet. Je hebt namelijk een camo shirt.
MarloesV89 schreef:Leuk dat je in het receptenboek staat, hoe ben je er zo bij gekomen of hebben ze er voor gevraagd oid?
Time2Tri schreef:Op hun Facebook site zochten ze naar mensen / verhalen die op een gezonde manier afgevallen zijn voor hun nieuwe receptenboek Daar heb ik op gereageerd , ben namelijk met hun Eetmeter 38 kg afgevallen . Puur door bewuste keuzes te maken en inzicht te krijgen in je eetpatroon . Alleen in mijn korte interview wilde ze niet die 38 kg vermelden , want ik was gewoon te goed afgevallenDat zou mensen afschrikken .
Citaat:Ik heb lekker geshopt vandaagBadpak + duikbril uitgezocht. Het is uiteindelijk een Speedo Endurance 10 geworden. Die zat qua pasvorm het beste. Alleen ehhh ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik heb nogal een bescheiden voorgeveltje maar met zo'n badpak blijft er helemaal niets meer over
in sommige badpakken zag dat er echt niet eh vrouwellijk uit zegmaar. Ik kan me voorstellen dat het andersom ook vervelend is, maar zo'n badpak laat niets aan de verbeelding over zegmaar
Nou ben ik daar niet voor een badpakkenshow natuurlijk maar toch. Deze heeft in elk geval een dubbele voering wat ik al een stuk prettiger vond.
En toen door naar de zwembril. Ik paste dus geen enkele volwassenmaatDus nu heb ik een kinder zwembril
ook van Speedo. Zijn wel goedkoper
hahaha.
Citaat:Verdorie![]()
![]()
Sta ik perfect op tijd in de fietsenstalling om naar zwemtraining te gaan, is mijn band lek.
En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik ook gewoon de auto had kunnen pakken.
Citaat:Poeh het was fris vanmorgen met lopenzonnetje kwam wel net op dus was wel een mooi gezicht buiten!
Had een korte interval op de planning, maar het ging voor mijn gevoel echt voor geen meter. Kreeg tijdens de laatste interval een ontzettende steek in mn zij en kreeg mn hartslag niet over mn omslagpunt (95% HFMax) heen. Kijk ik net mn resultaten terug en heb ik op de intervalstukken gewoon 12,5 km/h gelopen. Dat is voor mijn doen een prima interval snelheid. Gek hoe het soms heel anders aan kan voelen dan dat het eigenlijk is. Dacht zelf dat het misschien de koude lucht is waardoor ik ook een steek kreeg?