Keep calm and do triathlon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:19

Oooh dat shirt is echt supertof :D

Qua hardloopkleding heb ik ondertussen een zeer uitgebreide collectie. Fietskleding is nog erg minimaal. Maar vanuit het hardlopen weet ik ondertussen dat je door de tijd heen vanzelf shirts verzameld haha

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 20:06

Vorig jaar ben ik ook begonnen met een fiets shirtje van de Lidl ..
Ondertussen heb ik er al aardig wat ...
Vorirg jaar de LIV lady,s ride mee gedaan , gratis shirt .
Van de Münster giro heb ik er ook1 ...dan uiteraard nog wat gekocht .
En een bedrijfs fiets en loop shirt heb ik ook ...
Tja , met de tijd verzamel je wat idd :j

Het " Cookie " shirt zag ik op FB ... vond hem meteen leuk .

Münster giro shirt , heb er nog wel een shirt met lange armen onder .

Afbeelding

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 12:21

Oooh dat cookiemonstershirt is echt tof! :D

Ik heb ook een shockabsorber. Denk dat ik gewoon een keertje ermee onder de douche moet gaan staan en daarna ermee lopen, dan merk ik vanzelf hoe snel het droogt :D Wel onder mijn nog-te-bestellen-trisuit, wij lopen in verenigingskleuren :D

Van de week breng ik even mijn racefiets bij mn schoonvader, die gaat hem even nalopen voor mij. Dan kan ik weer beginnen in februari, hopen dat het dan niet ineens weer gaat vriezen.

Marloes, leuk van rondje eilanden, misschien zie ik je daar :)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:19

Oeh dat shirt is zeker gaaf zeg! :)) Via welke site heb je die besteld? Ben nog op zoek naar leuke fietsshirts, heb momenteel alleen die van Defensie. Ik ga vanavond wel even kijken of ik een foto er van kan maken. :D
Vanuit allerlei hardloop- en triathlon wedstrijden heb ik ook wel het een en ander verzameld. Zijn vaak wel fijne loopshirts. :)

Zag net op facebook in een triathlongroep een damestijdritfiets te koop staan voor een heel zacht prijsje. Ben nog aan het twijfelen of ik het ga doen...

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 16:16

MarloesV89 schreef:
Oeh dat shirt is zeker gaaf zeg! :)) Via welke site heb je die besteld? Ben nog op zoek naar leuke fietsshirts .

Zal team collega vragen waar ze die besteld heeft . Volgens mij een Chinese website .

Wat voor een triathlon groep is dat dan
op FB ?
Als het een interessante fiets is waarom niet :D

MarloesV89

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:51

Groep op facebook heet 'Triathlon artikelen aangeboden'. Heb besloten om het toch maar niet te doen, ben bang dat ik later spijt krijg om de een of andere reden. :)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:09

Afbeelding

Camo tenue 8-)

Hoort ook nog een broekje bij maar die heb ik niet aangeschaft. Vond dat net een beetje teveel van het goede. ;)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:16

Ik vind het wel een stoer shirt Marloes! en niet iedereen rijdt er zomaar in rond.

Ik heb helemaal geen fietskleding, ging gewoon in hardloopshirtjes. Misschien volgend jaar eens kijken voor wat fietskleding. Heb wel een broek van de lidl.

Ik ga vanavond weer hardlopen. Wilde gisteren gaan zwemmen maar werd helemaal niet goed toen ik op de universiteit was dus thuis paracetamol erin en wat geslapen. Kan met alle deadlines van de studie niet gebruiken dat ik zien wordt, dan maar een keertje minder trainen. morgen hebben we weer videotraining met zwemmen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:00

welshfan97 schreef:
Ik vind het wel een stoer shirt Marloes! en niet iedereen rijdt er zomaar in rond.

Eigenlijk rijden er heel veel mensen in, alleen zie je ze niet. Je hebt namelijk een camo shirt. :Y)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:57

:')

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 22:09

Thanks voor de tip Marloes .... :j
En wat gave shirts *\o/* ...mega stoer !!
Het broekje had ik er wel bij genomen O:)

Weer fit Welshfan ? gelukt nog een rondje te hardlopen ?
Videotraining lijkt me ook erg interessant ...ga er vanuit dat
je gefilmd word tijdens het zwemmen ?

Morgenvroeg ga ik ook zwemmen ...zin in . :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:37

Eliine schreef:
:')

Het spijt me :o

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 23:29

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 10:14

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 11:27

Magrathea schreef:
welshfan97 schreef:

Eigenlijk rijden er heel veel mensen in, alleen zie je ze niet. Je hebt namelijk een camo shirt. :Y)

Haha, ja inderdaad! :')

Videotraining is echt super leerzaam! (en confronterend, denk je dat je goed kan zwemmen valt dat toch weer een beetje tegen haha :') ) Wel weer fijn gelopen gisteravond?

Ik heb wel zitten twijfelen over dat broekje maar werd me net iets te gortig qua prijs. ;) Op die link van ailexpress staat echt vet coole fietsshirts zeg! 8-) Leuk dat je in het receptenboek staat, hoe ben je er zo bij gekomen of hebben ze er voor gevraagd oid?

Hier gisteravond weer een pittige zwemtraining op het programma gehad. Lange stukken Z3 afgewisseld met korte stukken Z5. Was wel soort van kapot aan het einde van de training. Vanavond staat er weer hardlopen op het programma. :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 11:38

MarloesV89 schreef:
Leuk dat je in het receptenboek staat, hoe ben je er zo bij gekomen of hebben ze er voor gevraagd oid?

Op hun Facebook site zochten ze naar mensen / verhalen die op een gezonde manier afgevallen zijn voor hun nieuwe receptenboek Daar heb ik op gereageerd , ben namelijk met hun Eetmeter 38 kg afgevallen . Puur door bewuste keuzes te maken en inzicht te krijgen in je eetpatroon . Alleen in mijn korte interview wilde ze niet die 38 kg vermelden , want ik was gewoon te goed afgevallen _O- Dat zou mensen afschrikken .

Oh ja ... filmpjes zijn idd confronterend .
Heeft onze trainer laatst ook gedaan , schrok er idd best wel van .
Vanochtend ook al gezwommen , eerst wat techniek gedaan .. daarna snelle banen afgewisseld met langere stukken met pulboy . Alleen toen kreeg mijn trainer mee dat ik nog antibiotica neem , was hij not so amused ... dus mag vanavond niet naar hardlooptraining ...
Hij zei " het is niet dat ik je er niet bij wil hebben ..." maar met antibiotica sporten vond hij wat tricky .

Ik kende die site Aliepress ook nog niet ... staan idd erg leuke fiets outfitjes op .

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 13:25

Staan inderdaad echt leuke shirts tussen. Misschien toch maar eens wat via aliexpress gaan bestellen :=

Iedereen lekker aan het zwemmen zo te lezen. Haha ojee time2tri toch teruggefloten door je trainer :Y) Wat leuk van dat interview!

Ik heb lekker geshopt vandaag :D Badpak + duikbril uitgezocht. Het is uiteindelijk een Speedo Endurance 10 geworden. Die zat qua pasvorm het beste. Alleen ehhh ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik heb nogal een bescheiden voorgeveltje maar met zo'n badpak blijft er helemaal niets meer over :o in sommige badpakken zag dat er echt niet eh vrouwellijk uit zegmaar. Ik kan me voorstellen dat het andersom ook vervelend is, maar zo'n badpak laat niets aan de verbeelding over zegmaar :') Nou ben ik daar niet voor een badpakkenshow natuurlijk maar toch. Deze heeft in elk geval een dubbele voering wat ik al een stuk prettiger vond.
En toen door naar de zwembril. Ik paste dus geen enkele volwassenmaat :+ Dus nu heb ik een kinder zwembril :') ook van Speedo. Zijn wel goedkoper :D hahaha.
Badpak:
Afbeelding

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 18:37

@Eliine ..Mooi badpak hoor :j
Goed dat je de zwembril gepast hebt ...niet geheel onbelangrijk namelijk .
En nu nog alles gebruiken !! wanneer ook alweer ?
Over de voorgevel in een badpak maak ik me niet zo druk ha ha .
Ik heb een 85/B ...is in verhouding met de rest zou ik zeggen .. :roll:

Vandaag word niet zo,n heel spannende looptraining ..dus mis ook niets .
Ik geloof dat ze een duurloop gaan doen , want de paden in het park zijn
wat glad door de vast gelopen/gereden sneeuw .
Wil ook geen Ärger met mijn trainer , dus blijf lekker thuis .
Heb dan ook maar niet verteld dat ik maandag al een rondje van
6 KM heb gedaan O:)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:31

Woensdagochtend gaat het zwemfestijn van start :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:35

Verdorie |o |o |o Sta ik perfect op tijd in de fietsenstalling om naar zwemtraining te gaan, is mijn band lek.
En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik ook gewoon de auto had kunnen pakken. |o

Pfft het zit me niet mee deze week.

Leuk badpak heb je Eline :j een meisje van de club heeft hem ook en zij doet er al ruim een jaar mee volgens mij.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 19:59

Cool Eliine *\o/*

@Magrathea ... 8)7
Wat sonde zeg , zwem training gemist :(:)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 08:57

welshfan97 schreef:
21-5 de UT Triatlon in Enschede
jeej! ut triatlon!! :) is alleen wel een gewone triatlon die open is voor iedereen, wordt georganiseerd door een studenten-triatlonvereniging (de vereniging waar ik bij zit *\o/* ;) )

Misschien start ik daar ook , even antwoord van mijn trainer afwachten .

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:08

Poeh het was fris vanmorgen met lopen :brr: zonnetje kwam wel net op dus was wel een mooi gezicht buiten!

Had een korte interval op de planning, maar het ging voor mijn gevoel echt voor geen meter. Kreeg tijdens de laatste interval een ontzettende steek in mn zij en kreeg mn hartslag niet over mn omslagpunt (95% HFMax) heen. Kijk ik net mn resultaten terug en heb ik op de intervalstukken gewoon 12,5 km/h gelopen. Dat is voor mijn doen een prima interval snelheid. Gek hoe het soms heel anders aan kan voelen dan dat het eigenlijk is. Dacht zelf dat het misschien de koude lucht is waardoor ik ook een steek kreeg?

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:32

Time2Tri schreef:
Op hun Facebook site zochten ze naar mensen / verhalen die op een gezonde manier afgevallen zijn voor hun nieuwe receptenboek Daar heb ik op gereageerd , ben namelijk met hun Eetmeter 38 kg afgevallen . Puur door bewuste keuzes te maken en inzicht te krijgen in je eetpatroon . Alleen in mijn korte interview wilde ze niet die 38 kg vermelden , want ik was gewoon te goed afgevallen _O- Dat zou mensen afschrikken .

Wow, 38kg! Petje af hoor! _/-\o_

Citaat:
Ik heb lekker geshopt vandaag :D Badpak + duikbril uitgezocht. Het is uiteindelijk een Speedo Endurance 10 geworden. Die zat qua pasvorm het beste. Alleen ehhh ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik heb nogal een bescheiden voorgeveltje maar met zo'n badpak blijft er helemaal niets meer over :o in sommige badpakken zag dat er echt niet eh vrouwellijk uit zegmaar. Ik kan me voorstellen dat het andersom ook vervelend is, maar zo'n badpak laat niets aan de verbeelding over zegmaar :') Nou ben ik daar niet voor een badpakkenshow natuurlijk maar toch. Deze heeft in elk geval een dubbele voering wat ik al een stuk prettiger vond.
En toen door naar de zwembril. Ik paste dus geen enkele volwassenmaat :+ Dus nu heb ik een kinder zwembril :') ook van Speedo. Zijn wel goedkoper :D hahaha.

Die is mooi! Wat betreft voorgevel, daar kan ik helaas niet over meepraten. Ik ben iets ruimer bedeeld. ;) Om die reden heb ik dan ook een waterpolo badpak omdat die mooi hoog sluiten en ik dan niet het gevoel heb dat ik continu water aan het scheppen ben. :')

Citaat:
Verdorie |o |o |o Sta ik perfect op tijd in de fietsenstalling om naar zwemtraining te gaan, is mijn band lek.
En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik ook gewoon de auto had kunnen pakken. |o

Aaaah dat is balen zeg! :\

Citaat:
Poeh het was fris vanmorgen met lopen :brr: zonnetje kwam wel net op dus was wel een mooi gezicht buiten!
Had een korte interval op de planning, maar het ging voor mijn gevoel echt voor geen meter. Kreeg tijdens de laatste interval een ontzettende steek in mn zij en kreeg mn hartslag niet over mn omslagpunt (95% HFMax) heen. Kijk ik net mn resultaten terug en heb ik op de intervalstukken gewoon 12,5 km/h gelopen. Dat is voor mijn doen een prima interval snelheid. Gek hoe het soms heel anders aan kan voelen dan dat het eigenlijk is. Dacht zelf dat het misschien de koude lucht is waardoor ik ook een steek kreeg?

Geloof graag dat het fris was! Desondanks loop ik graag op dit soort ochtenden, ook mede door het mooie landschap. :) Wat betreft je steken, daar heb ik zo af en toe ook wel eens last van met dit koude weer. Misschien omdat er dan minder zuurstof in de lucht zit? Ik heb geen idee. ;)

De UT Triatlon is mij net even wat te veel uit de richting. ;) Heb gisteravond wel te horen gekregen dat ik in september een triathlon wedstrijd mee doen met het team van de vereniging. Ik had deze wel al onder voorbehoud in mijn eigen agenda gezet maar hij is nu definitief. 8-)

Vandaag voor mij geen training voor de triathlon maar alleen wat krachttraining. Morgen weer hardlopen. :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 18:02

Meanwhile in Delft :') :
Afbeelding