Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:missanita84 schreef:ben er over uit het word de lunette maar nu welke maat? denk de 2, ach bestel hem en kijk als hij past moet eind van de wekk worden dus lichte haast
Ik heb ook nr 2 en ben heel slank en 28 jaar. Wel lang trouwens. Mij past hij ook gewoon
corine1981 schreef:Ha ha, dat Is misschien wel handig, al is het allemaal niet zo schokkend. Ik heb de siliconen variant, vier verschillende balletjes welke je per twee kunt dragen... Inwendig dan.
Drie keer per week en half uurtje en mijn spieren worden hopelijk weer als nieuw. Fysio schijnen ze ook wel aan te raden
Riddershow schreef:corine1981 schreef:Ha ha, dat Is misschien wel handig, al is het allemaal niet zo schokkend. Ik heb de siliconen variant, vier verschillende balletjes welke je per twee kunt dragen... Inwendig dan.
Drie keer per week en half uurtje en mijn spieren worden hopelijk weer als nieuw. Fysio schijnen ze ook wel aan te raden
De websites die ze verkopen zijn wel nogal in bepaalde sferen
Joanieke schreef:Hoi lady's!
Hoe bevallen jullie nu de cups als jullie ze een paar keer hebt gebruikt?
Ik wil er ook graag één proberen, maar heb geen tot weinig verstand van de merken en maten... Ik ben 21 jaar, ongeveer 1.68 en weeg 62 kg. Ik heb een vriend (+/- 1x in de week rollen we) en rij minimaal 3 dagen in de week. Ik gebruik altijd OB mini en af en toe normaal als het erg heftig is. Grotere passen niet fijn. Wel heb ik vaak last van schimmelinfecties (ik weet nu hoe ik dit kan behandelen en dit voor kan zijn, maar ik blijf er erg gevoelig voor) dus heb een zeer gevoelige uuuh huid.
Verder 'nergens' last van...
Welke zouden jullie mij dan aanraden of waar kan ik het beste om advies vragen?
Joanieke schreef:Hoi lady's!
Hoe bevallen jullie nu de cups als jullie ze een paar keer hebt gebruikt?
Ik wil er ook graag één proberen, maar heb geen tot weinig verstand van de merken en maten... Ik ben 21 jaar, ongeveer 1.68 en weeg 62 kg. Ik heb een vriend (+/- 1x in de week rollen we) en rij minimaal 3 dagen in de week. Ik gebruik altijd OB mini en af en toe normaal als het erg heftig is. Grotere passen niet fijn. Wel heb ik vaak last van schimmelinfecties (ik weet nu hoe ik dit kan behandelen en dit voor kan zijn, maar ik blijf er erg gevoelig voor) dus heb een zeer gevoelige uuuh huid.
Verder 'nergens' last van...
Welke zouden jullie mij dan aanraden of waar kan ik het beste om advies vragen?
Maartje1990 schreef:Joanieke: ik gebruik m al zeker een jaar! Ben een zeer tevreden mooncup gebruiker. Heb ook wel last van schimmelinfecties maar bij mij is dat een hormonaal ding...
Bij de mooncup heb je 2 keuzes, eentje van voor de 30 en eentje voot vanaf 30
truus1970 schreef:Hier mijn cupje binnen. Ook kan ik hem gelijk gebruiken. De meluna maat l.
Maar nog geen vriendjes. Eerste keer zat hij toch niet goed en kwam er best veel langs. Bij verwijderen zat ie ook al halfvol, en dat na 2,5 uur, viel me tegen, zal hem toch vaker moeten legen op de eerste dagen. Maar je voelt hem echt niet. Ik ga ervan uit dat ik hem ooit wel goed t rond krijg daar binnen, maar wat was het e e n gesmeer de eerste keer verschonen en opnieuw plaatsen. Doe vooral in het begin ff handschoenen aan.
Ook vacuum verbreken is een dingetje, dat was wel goed, sat vacuüm, verbreken was minder plezierig.