Mijn schoenen komen ook van bever. Helaas blijk ik hele moeilijke voeten te hebben want dit waren de breedste en ventileren het beste volgens die man maarja toch nog wat te smal bij mn teen dus.
Wel super geholpen toen!!
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-17 21:14
Ik vind 130 nog meevallen voor goede schoenen. En omdat ik lid ben van de wandelbond krijg ik ook nog 10 procent korting
Ik ben Vd week 2x schoenen wezen passen... wat een ellende! 2 winkels, 2 compleet andere adviezen... het scheelt zelfs 1,5 maat qua advies! Morgen naar winkel nummer 3
Doubtless ze hebben nu bij scapino hi tech outdoor schoenen misschien kun je die passen dan heb je een idee bij hi-tech. Weet niet hoe ze er uit zien verder. Zag het in het reclame boekje.
Super Als ik in mei terugben van vakantie gan ik die van mij bestellen En ik heb een slaapplek weer gevonden Via het walkers4walkers forum Weer dichtbij de start nog niet eens 5 minuten lopen
Heerlijk! Ik wil dus gaan fietsen en mn moeder met de bus hmmm wat gaan we nu doen. Tis maar 10minuutjes fietsen dus lijkt me wel fijner dan die bus. Ookal is de bus ook best goed geregeld vooral in de ochtend.
Ja maar wee komen er vast wel uit. Voor de fietsen is het grootste probleem hoe krijgen we ze daar. Hebben maar een mini auto dus dat is niet zo handig.
Vind de loting meteen in april plaats trouwens? Want je kan je tot 31 maart opgeven, dan kunnen ze daarna toch meteen gaan loten? Wij zitten namelijk met de annuleringsvoorwaarden van het vierdaagsebed...
Yes ik heb de wandelschoen als punt voor het afhalen van mn startbewijs. Hoopte heel erg op de wedren en gelukkig mag ik daar ook starten en mijn moeder ook!