Twig en Faux staan jullie meiden echt mooi. Bij mij zijn die heel donker! Doordat ik zo wit ben, heb ik nog nooit een echt perfecte nude gevonden. Ik moet altijd mengen. Ik vergeet al paar dagen mee te doen aan de challange, ivm werk. Dus vandaag haak ik weer ff in. Zitten we op dag 8?
Ohja dat kan ook nog euh even kijken wanneer ik daar de tijd voor heb
velvetblack
Geplaatst: 09-05-16 10:17
Even inhalen! Let niet op de foto's kwaliteit en de vlekken op mijn huid. Heb puisten spul erop zitten enzo haha!
Dag 6. Minst gedragen. Stift van Kiko, echt waardeloos. Brengt ongelijk aan, droogt meteen in en ziet er niet uit met mijn ongelijken lippen
Dag 7. Luiqid Gerard cosmetics Ectasy. Draag hem nooit meer, ik kan er niet mee overweg. Vlekt bij mij enorm enz zoals je ziet.
Dag 7. Matte Zoals vele: velvet teddy. Ik poeder deze nog altijd af met een transparant poeder Bij vele is velvet een nude, bij mij issie voor een echte nude net te donker
Ik hou van mascara en zonder zie je mijn wimpers ook niet. Zijn super blond
Maar gelukkig doet bij mij mascara wel wonderen! Vind falsies zo ontzettend mooi, maar ik ben er zo'n kneus mee
Merk wel echt verschil in mascara, heb nu eentje van Helena Rubenstein en die bevalt super goed. Maar heb ook echt zo veel prut er tussen gehad... had een tijdje terug eentje waarvan mijn wimpers gingen hangen, schaamden zich waarschijnlijk doet hoe weinig die mascara voor ze deed...
Staat je super Lino!
MerleSimone
Geplaatst: 09-05-16 11:20
Nou, even mn lijstje gemaakt en ik sla minst gedragen weer even over, en nu dag 7. 7: Liquid lipstick. GC Serenity. Super fijn draagcomfort, past ook goed bij mn gezicht vind ik zelf. Lekker neutraal, kan ik dus vaak dragen. Sorry voor de vreselijke foto
Liselot die roze staat je goed zeg! Friemel wat ben jij mooi zeg.. Prachtige uitstraling, echt een beetje vintage met de kleuren die je op je lippen hebt iertj fris kleurtje! Nikita mooi kleurtje, past goed bij je DnT van jou wil ik nog steeds leren spontane selfies te maken Elke wat heb jij prachtige lippen zeg, mooie vorm! Vind die van kiko zo op de foto nog best meevallen. Lindy waauw mooie kleur! Die is echt gaaf!
Haha echt?! Zou je niet zeggen! Vind ze echt mooi van vorm nu En dankje
Jodie_
Geplaatst: 09-05-16 13:16
Oeh ja staat je mooi die kleur Merle! Inderdaad echt zo'n hele draagbare dagelijkse kleur.
Omg Elke ik wist niet dat je gespoten lippen had, VET. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het bij die MUA's enzo ook echt gaaf, ben alleen bang dat mensen gelijk zien dat je het hebt laten doen haha. Maar ik had het bij jou niet gezien zonder dat je t had gezegd, heel natuurlijk!
@Shizzel: Oeh ook een hele mooie look! Die moet ik ook maar eens aanschaffen zie ik al
Mijn dag 9: MLBB - MAC Velvet Teddy, wel wat afgehapt maar deze komt toch van wat ik heb het dichtste in de buurt. Normaal als ik voor een naturel look ga doe ik alleen een lipcontour en wat lippenbalsem, maar de lipcontour moet nog dus dan maar dit