Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat doe je aan sport?
of een half uurtje buiten wandelen ipv de sportschool?
, maar die uitspraak ken ik idd wel
) zodat ik vroeg genoeg naar bed kan. Dat is soms nog een issue.
Dat zou ik graag doen, maar dat red ik vaak niet met school als ik echt alles wil doen + sporten. Meestal lig ik half 10 in bed, maar slaap ik pas om half 11. Dan kwart voor 7/half 8 en 1x pw half 9 eruit. Dus sowieso 8 uur, alleen zelfs dat voelt al als te weinig.
Ik moet voor de fitness alleen een introductieles doen en die zijn altijd op collegetijden dus niet handig
Ik vind om half 10 in bed liggen trouwens wel heel knap! Ik streef er ook naar maar moet iets beter mn best doen want het gaat nu vaker richting half 12/half 1.. Deetjeeuh schreef:Judith, ging dat maar zo makkelijk.Dat zou ik graag doen, maar dat red ik vaak niet met school als ik echt alles wil doen + sporten. Meestal lig ik half 10 in bed, maar slaap ik pas om half 11. Dan kwart voor 7/half 8 en 1x pw half 9 eruit. Dus sowieso 8 uur, alleen zelfs dat voelt al als te weinig.
Maaikevdk schreef:Ik heb een hele leuke 30 day challenge gevonden, namelijk the equestrian challenge. Gisteren begonnen en het is nu al pittigVanavond dag 2 doen en een rondje hardlopen!
Lioony schreef:Maaikevdk schreef:Ik heb een hele leuke 30 day challenge gevonden, namelijk the equestrian challenge. Gisteren begonnen en het is nu al pittigVanavond dag 2 doen en een rondje hardlopen!
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt leuk!
Veelzijdig, en ook wat afwisseling tussen de oefeningen.
Maar broodjes gezond vind ik heerlijk! Voor de rest eet ik nog steeds niet veel brood, ben ook gevoelig voor gluten en glutenvrij brood is ook niet te vreten. Maar dit compenseer ik met smoothies met havermout, pap en dat soort dingen.
Mehn ik klink wel heel moeilijk he haha. Verder valt het best mee, alleen broodbeleg blijft een dingetje. Hummus heb ik nog nooit op eigenlijk. Dat kan ik eens proberen. Dankjewel