Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Het is juist niet de bedoeling om lang met een taper rond te lopen. Kan je stretch nogal beschadigen. Snap ook niet wat dat zou moeten helpen?
Lous schreef:Acceptatie van materiaal kan echt per plek op het lichaam verschillen. CS kan ik prima in mijn oorlellen doen, maar absoluut niet in mijn navel of rook.
Ikwashier schreef:Binnenvalvraagje! (BVV)
Zijn hier ook mensen die dagelijks piercings verwisselen? Dus ene dag gouden piercing, andere dag zilver? Ik heb mijn piercings (double forward helix) nog nooit verwisseld maar vroeg mij af of dat kan en eigenlijk meer; overleeft jullie oor dat ook?
[***] schreef:Ik heb iets een 'verdikking' bij mijn helix(waarschijnlijk ook een vochtbultje) voor de rest doet het geen zeer, is niet ontstoken o.i.d en hij zit er nu ongeveer een jaar of langer in, kan ik hem dan gewoon laten dichtgroeien? Ik wou namelijk deze week naar de kapper, dus dan wil ik hem er sowieso niet in hebben.
[***] schreef:Ik heb iets een 'verdikking' bij mijn helix(waarschijnlijk ook een vochtbultje) voor de rest doet het geen zeer, is niet ontstoken o.i.d en hij zit er nu ongeveer een jaar of langer in, kan ik hem dan gewoon laten dichtgroeien? Ik wou namelijk deze week naar de kapper, dus dan wil ik hem er sowieso niet in hebben.