Awwijk24 schreef:Imandra gewoon goed lezen voor je reageert ipv een onzin reactie te geven.
Over het algemeen is het gewoon zo dat je meer eet maar gezonder. Zoals ik ook aangaf, t staat er gewoon als je een beetje begrijpend kan lezen. 85% van de mensen in mijn praktijk eten over algemeen minder doordat ze minder eet momenten hebben. Veel mensen eten als volgt (het eten wat ik benoem is een voorbeeld t gaat om de eet momenten), ochtend 2 a 3 croissants, middag brood, avond een pizza. Al het snoep wat ze tussendoor eten rekenen ze niet als eten. Als ze dan ineens 2 crackers met yoghurt en een plakje ontbijt koek in de ochtend eten, stuk fruit rond elf uur, smiddags een gekookt ei 3 volkcrackers een tomaatje en wat kwark rond 3en een tussendoortje en savonds groente aardappelen vlees en rond 20uur het laatste stuk fruit zien mensen dat als "veel eten". Ook omdat je officiële eet momenten creëert maar het lichaam reageerd er ook anders op dan op snoep dus voelt het als meer omdat t vult.
Varkensvlees ook zoals ik al benoemde heeft ruim 6 uur nodig om te verteren. Dat is 4,5 uur langer dan vis rund of kippenvlees. Dat betekend dat je lichaam gaat vasthouden. Noem niet iets onzin als jij je er niet vooraf in verdiept hebt aub.
Mag ik vragen wat dit dan voor praktijk is, waar dat jij het in bovenstaand bericht over hebt?
Dat jij zo goed weet wat je collega's of wellicht cliënten, eten?
Ik ben oprecht geïnteresseerd?