CrossFit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:43

Miryamk schreef:
Nou succes :D en veel plezier natuurlijk :D

Thanks haha! :D

Ben ik trouwens de enige die zich midden in een WOD zich echt zit af te vragen waar ik in godsnaam met bezig ben en mezelf echt een idioot vind, maar dan oh zo trots is als ze dan kan opschrijven dat we de wod toch gedaan hebben :o

stiekem ben ik dan super fier op mezelf

secricible

Re: CrossFit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:59

poeh The_Cat, sterkte dit weekend. Klinkt alsof je het aardig zwaar gaat hebben.

En ja, dat laatste klinkt wel heel bekend inderdaad. Voor de wOD denk ik al "pffff" en tijdens de WOD verandert dat in "stik er maar in, ik kap gewoon" maar dan toch doorzetten en aan het einde erg tevreden met mezelf zijn haha.
Wij hebben vrijdag "frightened Friday" voor Halloween maar ik heb een etentje (waar ik niet eens zin in heb, grrr)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:43

Hebben jullie eigenlijk leuke shirts die jullie aandoen? :p ik loop momenteel rond met het shirtje van onze box, maar sinds ik 3x in de week ga krijg ik dat vantijd niet snel genoeg in de was. Hebben jullie er leuke?

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:52

The_Cat schreef:
Hebben jullie eigenlijk leuke shirts die jullie aandoen? :p ik loop momenteel rond met het shirtje van onze box, maar sinds ik 3x in de week ga krijg ik dat vantijd niet snel genoeg in de was. Hebben jullie er leuke?

Komend weekend klinkt als erg pittig!! succes +:)+

Het gevoel van waar ben ik aan begonnen is meestal 's ochtends om 6:00 als de WOD online komt := En dan alsnog naar de box gaan om te knallen *\%/* Maar jeeeeeemig ik heb spierpijn van die Push Presses (en miss de burpees?) ik was m'n herstelshake vergeten, dat neemt meestal de scherpte van de spierpijn weg, hehe.

Jaaaaaa, leuke shirts. Daar ben ik ook nog naar opzoek, de huidige trend is van die langere en lossere shirts. Daar hou ik niet zo van, zeker niet bij handstands of burpees :Y)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:26

Ik heb altijd topjes aan bij intensieve sporten, ik heb het ontzettend snel warm, en in een tshirt lijk ik dan te stikken :x

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:06

Afbeelding
deze heb ik :D :D :D :D

Verder heb ik een shirtje van de eigen box en een shirtje van de box in Aruba waar we getraind hebben. En nog wat gewone sportshirtjes, geloof van de kruidvat ofzo.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:10

Bij mijn 'gewone' sportschool mag je alleen maar t-shirts aan, of iig iets met mouwtjes.
Dus voor deze box wil ik graag een top of hemdje. En dan het liefst met een of andere 'powered by plants' tekst ofzo. Voor de leuk.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:11

:') die is ook gaaf!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:27

Die is ruig ja +:)+

Ik heb deze in het Limegroen
Afbeelding

Ik heb het liefste tanktops, zodat mijn schouders vrij zijn met trainen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:38

die is ook leuk!!!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:47

Die is echt al oud, en niet meer te krijgen. Ik vind het zo jammer dat in de USA zoveel leuke shirts zijn maar hier amper wat te vinden is. Je kunt wel leuke shirt maken bij Spreadshirt, maar ik vind het vreselijk duur en hele slechte kwaliteit -O-

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:48

Allienda schreef:
Die is echt al oud, en niet meer te krijgen. Ik vind het zo jammer dat in de USA zoveel leuke shirts zijn maar hier amper wat te vinden is. Je kunt wel leuke shirt maken bij Spreadshirt, maar ik vind het vreselijk duur en hele slechte kwaliteit -O-

ah serieus? Ik zat net op die site te zien.. Niet bestellen dus :(

ja ik mis zo wel een paar leuke shirts eigenlijk.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:01

Echt doodzonde, je betaald de volle mep voor een shirt en na 2x wassen vallen ze uit elkaar. Onze box besteld ook bij Spreadshirt, het sportshirt neemt helaas geen zweet op en heeft me 27.99 gekost ik vond het echt een miskoop. Daarna nog een hoody besteld voor 32.99 ongeveer (althans iets in die geest). Ik dacht een lekker warme trui, maar die blijkt dus onwijs dun te zijn -O- Kijk als ik zoveel geld betaal verwacht ik ook wel kwaliteit, als ik bij de Zeeman shirts haal van 3.99 die kwalitatief zoveel beter zijn (en zweet opnemen), laat ik die liever bedrukken.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:02

Thanks voor de heads up! ik had er nog niet van gehoord. Ja daar ga ik dan ook geen shirt bestellen.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:17

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:46

Dat minion shirt vond ik op Etsy, maar ik bestel liever dicht bij huis. Helaas niet veel leuke keus dan.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:35

Hier staat de proefles gepland :D

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:35

Toch zaterdag maar geannuleerd, coach zei gisteren dat de halloween les van vandaag best pittig was, en dat hij er zelf stijf van was. Dus heb ik besloten dat ik zaterdag dan maar ga fietsen in de hoop alles wat los te krijgen voor zondag :p we shall see

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:54

ItsMe heel veel plezier en heel veel succes!!

Cat, als je trainer al stijf is :Y) ..................hehe, ik denk een verstandige keuze!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:46

Allienda schreef:
Cat, als je trainer al stijf is :Y) ..................hehe, ik denk een verstandige keuze!

Ja inderdaad :') ik dacht als hij er al last van heeft, i'm going to die xD

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:25

De Halloween WOD was leuk, maar super zwaar wel. Anderhalf uur en tijdens de workouts moest je dan nog elke minuut die je starte 3 burpees doen. Lekker als je weet dat de ene amrap 20min was en de filthy 50 heb ik 22 minuten over gedaan. Death by burpees :')

Vandaag het roeien heb ik gedaan in 52m 40. Ik was de traagste van de groep, maar best fier op mezelf sinds ik nog maar 3 maand crossfit doe en nog maar 1 maand in de gewone groep. Weer een mentale overwinning voor mezelf!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 10:29

Gisteravond mijn proefles crossfit gehad. Was echt ontzettend leuk! Moesten eerst binnen een kwartier zoveel mogelijk meters afleggen, en daarna 21-15-9 de front squat, deadlift en opdrukken. Was pittig, heb het niet binnen de tijd gehaald, maar wel alle oefeningen netjes gedaan! :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:49

Hee dames,

Sorry dat ik jullie topic zo binnen kom vallen, maar ik heb best nog iets leuks in de kast liggen wat mij te klein is en ik dacht misschien is hier wel iemand met interesse? Hoe meer sportkleding hoe beter toch :P

2 sport leggings van het merk Strong Lift Wear, maat L, maar valt als 38/40.
Afbeelding

Anders sorry voor het storen!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:58

Heeeey leuke broeken maar helaas niet mijn maat ;-)

Hier even een korte CF stop, het gaat niet zo goed met mijn oma. Ze is maar liefst 90 jaar en woont een 150km bij ons vandaan in een verpleegtehuis (ze is dementerend) en we zijn veel heen en weer aan het pendelen. Pap is heel veel bij d'r waardoor ik thuis de taken moet overnemen waardoor ik minder tijd om te sporten heb...................... We hebben zes paarden die verzorgd moeten worden en om mijn mam alles alleen te laten doen omdat ik moet sporten.........Nee, dat geeft me een onwijs slecht gevoel. Sporten komt wel weer! Zijn nu even belangrijkere zaken.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:23

Allienda, sterkte met oma. Altijd vervelend dat soort dingen!

Hier gaat het wel heel lekker, onder begeleiding mijn kcal aan het opschroeven en merk gewoon bakken energie wat me echt ten goede komt. Ondanks de stress van thuis (door zieke beestjes en persoonlijke omstandigheden) merk ik dat ik wat beter in mijn vel kom te zitten.
Daarnaast is de programmering aangepast in onze box, een trainer die jaren in Amerika ervaring heeft opgedaan bemoeit zich met de programmering en we zijn wat meer terug naar de basis, technieken en de WODS als verlengde van de krachttraining. Afgelopen woensdag de eerste keer en bestond uit veel squattechnieken en daarna 4 tabatas basistechinieken (pull up, push up, squat en situp). Viel echt grandioos tegen, maar denk ik wel heel erg nuttig!