Yunaa schreef:Wat ik wel vervelend vind aan mijn 1,86 meter is dat ik een schoen met hak echt gigantisch haat. Ik probeer alle zolen zo plat mogelijk te hebben, zodat ik niet nog langer lijk. Ik heb ook van die soort Sendra's, daar zit wel een klein hakje onder, maar die kon ik echt niet laten staan... Wel jammer, want ik ben toch echt een meisje-meisje en had zo graag (als ik 1.70 meter was) hakken willen dragen. Daar baal ik soms wel van, want hakken zien er wel eleganter uit en helemaal leuk onder een jurkje. Nu zit ik heel vaak te tobben wat ik onder een jurkje moet dragen, dus draag ik alleen jurkjes in de zomer waar ik zomerschoentjes onder kan dragen. (die open sandaaltjes)
Oooh eens... tips zijn van harte welkom!
Wel fijn dat het nu wel tof is om platte schoenen of zelfs sneakers onder een jurk of rok te dragen. Maar hé, dat doe ik niet aan naar een sollicitatiegesprek! Heb een hele gave bronskleurige rok gekocht, maar daar moeten toch echt mooie schoenen bij.
Heb onlangs deze schoenen gekocht:
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/merke ... _brand_r=6 Ik vind ze echt suuupergaaf! En ze zouden prima onder een lange wollen jurk passen.
Maar niet op een sollicitatiegesprek.
Maar zijn ook hoge schoenen. Ik heb ook hakken van 8cm in de kast staan. Maar ik denk dat het best intimiderend kan zijn voor een sollicitatiegesprek.
Dat heb ik al eens eerder ervaren toen ik moest afrijden voor autorijbewijs. Sowieso vond ik dat ik er nogal mannelijk op stond die dag. Gelukkig al 6 jaar geleden. Maar ik droeg een lange broek, witte tennis court nikes en een capuchonsweater. Mijn examinator was een vrouwtje van 1.50m die haar nek bijna brak toen ik binnen kwam. Ze keek meteen kwaad. Ik kon niet met haar praten, het zat er gewoon niet in. Kreeg een ingreep. Ze deed onaardig tegen me, vond ik in ieder geval. En ze leek er plezier in te hebben me te vertellen dat ik was gezakt.

Stomme smurf!
Later afgereden bij een hele fijne kerel, goed gesprek mee gehad. Leuk mee geouwehoerd. En fijn gereden.
Nouja, eigenlijk deed het zakken er niet toe. Maar ik merkte wel dat mijn lengte intimiderend was voor die vrouw.