Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Wat knap van je! Je mag echt heeeeel trots zijn op jezelf. Maar ik zou wel de vriendin die je helpt met de verslavingen even bellen en zorgen dat zij klaar staat met een pakje peuken mocht het mis gaan. Cold turkey stoppen met de Red Bulls ging al niet goed, nicotine is net zo goed een fysieke verslaving en dus kan het heel goed zijn dat je binnen nu en een paar dagen afkickverschijnselen van jewelste gaat krijgen. Van een pakje per dag naar 0 is heftiger dan veel mensen zich realiseren..
Gillbo schreef:Ik denk dat je misschien ook eens moet kijken naar je uitgave patroon want als ik zie dat je helemaal geen geld hebt en zodra je wel wat hebt je direct redbull gaat kopen.
Ik weet niet wat de reden is dat je zo krap moet leven nu maar misschien is het handig om te proberen om te sparen of alleen dingen te kopen die belangrijk zijn om te voorkomen dat je een schuld op gaat bouwen.
Cayenne schreef:poetser schreef:Daar heb je gelijk in Emmaa_ En de redbulls zijn er zelf geen 3 meer, maar al een aantal dagen anderhalf tot maximaal 2. Nu heb ik er ook 4 genomen, 2 voor vandaag en 2 voor morgen.
Dus je drinkt vandaag geen red bull?