Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Dat is heel normaal hoor.
Dat trekkerige gevoel kan nog wel even duren.
Lekker insmeren helpt zeker!
xGoldenHero schreef:Goedemorgen dames.
Ik vraag me nu zo eens af, wanneer jullie weer naar de shop gaan om een tattoo te laten zetten, gaan jullie dan alleen of neem je iemand mee?
Faelivrin schreef:Ik ben beide keren alleen gegaan GoldenHero, qua pijn/ongemak kan dat ook prima. Wellicht zou ik wel iemand mee nemen als er een bijzondere reden aan vast zat.
Dat trekkerige gevoel blijft een poosje, is per persoon verschillend hoe snel je huid hersteld, goed vet houden helpt inderdaad!Spoiler:
Ik kom die Nienke ook werkelijk waar overal tegen, is berichten aan het scoren ofzo? Herken het gedrag van mezelf op die leeftijd- op bokt. :')
Emmaa_ schreef:Ik kan het heel goed hebben met mijn artist dus vind het niet zo'n drama om alleen te gaan. Klets vaak een beetje met hem, af en toe even pauze voor een sigaretje etc. Werken alleen maar gezellige mensen in die shop dus komt mooi uit.
Mijn huisgenoot/beste vriendin is een paar keer mee geweest, dan zitten we met z'n drieën te kletsenZij mocht er gewoon bij komen zitten, is echt geen probleem daar.