[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:09

Goedemorgen ik heb even een vraagje, ik ben diegene van het klavertje vier tattoo die ik sinds donderdag heb. Hoe lang is jullie tattoo gevoelig geweest? Hij is ondertussen aan het 'vervellen' en dus aan het genezen maar is nog steeds gevoelig als er iets langs gaat (hij zit bovenop mijn onderarm dus mijn shirt komt er wel langs) of als ik hem schoonmaak en dus erover heen ga zelf. Heb dus geen jeuk maar meer een trekkerig/gevoelig gevoel. Dit heb ik met mijn eerste tattoo (binnenkant pols) niet gehad dus ik ken dit gevoel helemaal niet. Maar ik denk dat dit wel ook gewoon normaal is?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 09:19

Dat is heel normaal hoor.
Dat trekkerige gevoel kan nog wel even duren.
Lekker insmeren helpt zeker!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:23

Tinkerloos schreef:
Dat is heel normaal hoor.
Dat trekkerige gevoel kan nog wel even duren.
Lekker insmeren helpt zeker!

Ja insmeren doe ik ook echt zeker! Alleen op een gegeven moment moet toch echt mijn shirt weer naar beneden en dat is wat nadelig, maar probeer het zo lang mogelijk in te laten trekken voordat ik dat doe, maar krijg het anders ook snel koud haha.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:40

Goedemorgen dames.
Ik vraag me nu zo eens af, wanneer jullie weer naar de shop gaan om een tattoo te laten zetten, gaan jullie dan alleen of neem je iemand mee?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:48

Ik ben beide keren alleen gegaan GoldenHero, qua pijn/ongemak kan dat ook prima. Wellicht zou ik wel iemand mee nemen als er een bijzondere reden aan vast zat.

Dat trekkerige gevoel blijft een poosje, is per persoon verschillend hoe snel je huid hersteld, goed vet houden helpt inderdaad!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:56

xGoldenHero schreef:
Goedemorgen dames.
Ik vraag me nu zo eens af, wanneer jullie weer naar de shop gaan om een tattoo te laten zetten, gaan jullie dan alleen of neem je iemand mee?

Ik neem m'n vriend mee. Vorige keer ook. Door de zenuwen is zelf autorijden niet handig :+ En dan kan hij me tijdens het zetten ook afleiden, beetje over z'n dag vertellen ofzo haha. Ben nogal een watje :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:58

Ik ben nu allebei de keren samen met iemand gegaan. De eerste keer was ik na het zetten vrij duizelig en moest nog een uurtje naar huis reizen, de 2de keer ben ik bijna out gegaan dus toen was het helemaal fijn dat er iemand bij was :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:01

Ik ga meestal alleen of met mijn vriend. Maakt me op zich niet uit, alleen met mijn vriend is natuurlijk een stuk gezelliger en hij vindt het interessant. Daarnaast is met zijn tweeën reizen leuker dan alleen :))

Faelivrin schreef:
Ik ben beide keren alleen gegaan GoldenHero, qua pijn/ongemak kan dat ook prima. Wellicht zou ik wel iemand mee nemen als er een bijzondere reden aan vast zat.

Dat trekkerige gevoel blijft een poosje, is per persoon verschillend hoe snel je huid hersteld, goed vet houden helpt inderdaad!

Spoiler:
Ik kom die Nienke ook werkelijk waar overal tegen, is berichten aan het scoren ofzo? Herken het gedrag van mezelf op die leeftijd- op bokt. :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:03

Ik ga het liefst alleen.
Hoef ik alleen op mezelf te letten en hoef ik niet het gevoel te hebben dat ik de persoon die mee is moet vermaken met gesprekken.
En ik vind het wel lekker even een paar uurtjes alleen weg.
De terugweg in de auto is alleen wat vervelend.
Dan doet alles zeer.
De autogordel, schakelen, een uur zitten met een ingepakte arm met daaroverheen een jas.
Maar het is te doen. :')

Hahahaha Faelivrin. :=

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:07

Dat heb ik ook Tinkerloos, daarom ook liever alleen! Mijn vriend wil me graag volgende keer voor zijn sleeve mee hebben. Maar ik weet nu al dat ik me niet 3 uur lang ga vermaken met naar de tattoo kijken. :D Misschien maar een goed boek mee nemen ofzo. En ik ben heel erg bang dat ik zelf ook weer in de verleiding kom.. Zit toch ernstig te denken om ook een sleeve te gaan plannen. :o

Oh enne, ik was zelf net zo op die leeftijd, vandaar dat ik het direct herken. Alleen destijds waren alle fora nog geldend als post, nu zijn dat er nog maar een paar haha. :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:10

Wil iemand (met een pc of iets anders werkends) nog wat aanpassingen aan de openingstekst opnoemen? Dan kunnen we vragen of een mod het aanpast in de openingspost.
(had een aantal posts voorbij zien komen geloof ik met aanvullingen)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:12

Ik zal even gaan kijken en opsommen, momentje.

Edit; je hebt een PB Tinkerloos!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:21

Bij de shop waar ik heen ga (Lucky shot in drachten) mag je wel iemand meenemen, maar die mag niet bij het zetten zelf zijn. Had het liefst er wel iemand bij gehad, maar ik zorg wel gewoon dat ik gebracht en gehaald wordt ofzo, mijn oma woont zo ongeveer naast de shop, dus dan gaat mijn moeder daar tijdens het zetten maar heen ofzo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:23

Ik kan het heel goed hebben met mijn artist dus vind het niet zo'n drama om alleen te gaan. Klets vaak een beetje met hem, af en toe even pauze voor een sigaretje etc. Werken alleen maar gezellige mensen in die shop dus komt mooi uit.

Mijn huisgenoot/beste vriendin is een paar keer mee geweest, dan zitten we met z'n drieën te kletsen :+ Zij mocht er gewoon bij komen zitten, is echt geen probleem daar.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:27

De vorige keer had ik iemand mee en het is voor mij 50 min rijden. Alleen volgende week moet ik op de dag na een grote feestdag hier dus niemand kan, wil of is in een frisse toestand de dag dat ik naar de shop ga, haha. Dus ik zal alleen moeten maar wilde graag weten of meerdere personen dus alleen heen gingen. :+

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:27

Emmaa_ schreef:
Ik kan het heel goed hebben met mijn artist dus vind het niet zo'n drama om alleen te gaan. Klets vaak een beetje met hem, af en toe even pauze voor een sigaretje etc. Werken alleen maar gezellige mensen in die shop dus komt mooi uit.

Mijn huisgenoot/beste vriendin is een paar keer mee geweest, dan zitten we met z'n drieën te kletsen :+ Zij mocht er gewoon bij komen zitten, is echt geen probleem daar.

Zo gaat dat bij Tattoo Mirr in Heerenveen ook, bij Fineline in Emmen waar mijn vriend heen gaat is het net zo. Al ken ik de mensen daar nog niet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:30

Ik ben met m'n arm in de eerste instantie ook alleen geweest hoor. Ben met het OV gegaan en kon ook gewoon op m'n dooie gemakkie weer zelf terug. Was niet fijn in een drukke trein maar ben gewoon op een rustig plekje gaan zitten.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:32

OP: Venlo (TattooRon) ligt in Nederlands Limburg en niet Belgisch Limburg.
Dat was het wat mij betreft.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:33

M'n vriend is de laatste keer dat hij moest voor een sessie van 3 uur na de tijd mij nog wezen helpen met het laden van de vrachtwagen, die heeft er erg weinig last van haha! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:34

Ik heb wat een lage bloedsuiker soms en het station is nog een aardig eind lopen, dus het is wel fijn dat ik niet met het ov naar huis hoef dan :Y)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:37

Haha dus opzich valt het wel mee, alleen gaan :) Alleen het reizen is een dingetje voor sommige dus. Ik ga met de auto dus ik ben benieuwd. Vorige keer ben ik niet duizelig oid geweest dus laten we hopen dat ik dat straks dan ook niet wordt.
Ik heb alleen een artist die niet echt kletst ofzo tijdens het zetten. Maar dan moet ik maar muziek luisteren of iets anders denk ik. Alles voor een mooie tattoo!
Heb er nu wel zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:39

Plan er voor de zekerheid wel genoeg tijd omheen en neem dextro mee oid. Duizelig achter het stuur stappen is geen goed idee..

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:45

Ik heb alle tijd gelukkig. Dus zal niet zo maar direct achter het stuur stappen :)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:46

Dextro en AA-drink heeft bij mij wel geholpen! Om je suiker op niveau te krijgen. :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:57

Voor mij is het volgend jaar ook een lange rit naar tattooshop (met beetje pech 2,5u met de auto).
Desnoods huur ik een hotelletje ofzo, weet nog niet hoe mijn lichaam op een redelijke grote tattoo reageert.
Heb de volgende dag toch vrij gevraagd :=