Jaaa niet normaal toch hoe druk het is! was er in de winkels ook veel uitverkocht of houden ze dat wel goed bij?
nanoukkie
Geplaatst: 25-12-15 14:26
Samblabla schreef:
Ze hadden ook douchegel van de comforter, is die even lekker als de blok zelf? Het was zo druk dat ik niet echt tijd had om te ruiken.
ik was niet heel overtuigd. En bij lush wil ik dan toch 10 procent zijn bij het kopen van een product. Heb de herbalism gekocht en een proefje gevraagd van de enchanted cream. Als die mijn wallen zou verminderen ga ik er meteen 10 full sizes kopen
liiza
Geplaatst: 26-12-15 12:52
YES! Net online nog wat dingen in de sale kunnen scoren
3 x Kinky en Black Stockings, The rough with the smooth, Lemon flutter en Salted coconut scrub.
Ja ik ging kijken omdat ik al heel lang zit te twijfelen over het haarmasker Kinky, en toen zag ik dat het sale is. Ik weet niet of het in de winkels ook zo is
Ik vind de producten in de sale echt tegen vallen, er zit niks bij wat ik echt gebruik. Ik had echt verwacht dat de hele site gewoon Sale zou hebben dus dat valt mooi tege.
Ik heb het spectacular pakket gekocht en drie bath bombs (twee voor bokkers Unseen) waarvan eentje al kapot is, m'n tas brak zo van mijn fiets af.. Huilen! Wel erg blij met mijn pakket!!
Ik heb via de Nederlandse website de Season's greetings box en snowcake zeep gekocht, was in totaal 20 euro kwijt ex verzendkosten. Kan niet meer terugvinden wat er nou in die box zat
Unseen
Geplaatst: 26-12-15 20:16
_karin_ schreef:
Ik heb het spectacular pakket gekocht en drie bath bombs (twee voor bokkers Unseen) waarvan eentje al kapot is, m'n tas brak zo van mijn fiets af.. Huilen! Wel erg blij met mijn pakket!!
Maar zijn de winkels nu dan nog wel open met sale of? Ik ga zo zelf naar huis (Utrecht) en wou er even langs maar als het zo snel gaat heeft dat al bijna geen zin meer ..?
Ik zou denken dat het in de winkel minder snel gaat dan online! In de winkel hebben ze toch vaak dingen op voorraad waar ze vanaf willen en online kan heel Nederland bestellen... ik geloof niet dat heel Nederland vandaag in Utrecht is
Ik kom net uit de winkel in Utrecht.t was ongelooflijk druk, dus ik denk dat t snel gaat. Ik heb een pot celebrate, een stuk honey spul voor mn haar (dat styling spul, geen idee hoe t heet, ik gebruik m vaak!), een fles ambrosia (scheercreme, hopelijk ook geschikt voor benen ) en een fles american cream, maar die was niet in de aanbieding.
Ik heb een tijdje met zo'n cadeaubox in mn handen gestaan, maar daar zit dan toch ook veel in dat ik niet lekker vind. Ik vind die kerstdingen toch al te zoet...