Ik ben "boven water".
Mocht als eerste vanochtend, ging best goed allemaal. Infuus zat dicht dus die met grof geweld open gespoten en daar waren mijn aders niet heel blij mee. Uiteindelijk hebben ze me daar mee onder narcose gebracht en onder narcose zouden ze nieuw infuus prikken.
Operatie is goed gegaan. Aanprikken in de hersenen is ook goed gegaan en geen vaatjes geraakt zo ver ze konden zien. Tunnelen is goed gegaan en ook in de buik is t allemaal goed gehad. Toppie dus.
Maar wat een hel toen ik bij kwam!
Nooit in mijn leven zo enorm veel pijn gehad. De wonden op mijn buik en de twee op mijn hoofd waren wat gevoelig en waren redelijk snel onder controle met pijnstillers, maar mijn hoofd zelf... Enorme pijn, verschillende zware pijnstillers gehad, maar niks...
Heb nu pijn/morfine pompen op m'n infuus gekregen. Neemt de pijn een klein beetje weg, maar echt dragelijk is t nog altijd niet bepaald. Zie ook heel dubbel...
Was om half 2 terug op de kamer en moest plat op m'n rug blijven liggen tot half 5. Net een stukje overeind geweest en even naar t toilet gelopen. Dat ging best redelijk, wel heel duizelig, maar viel me mee.
Beschuitje en vanille vla op, ook dat ging goed (wel spuiten vol medicatie gehad tegen misselijkheid en braken voor en tijdens de operatie... Maar dat vergeten we gewoon maar even, haha).
Maargoed nog steeds enorme pijn in m'n hoofd helaas. Vanavond komen ze nog langs van t acute pijnteam, benieuwd. Hoop dat de pijn nog wel wat beter te doen gaat worden. Anders gaan we morgen niet naar huis mogen...