Sow... Dit valt toch wel een beetje tegen zeg 
Wist natuurlijk niet precies wat te verwachten, het is nl een operatie dus pijn is begrijpelijk.
Ik kan in bed alleen op mijn rug liggen, wat opzicht al een ongebruikelijke slaaphouding. Elke andere houding(zefs benen licht opgetrokken) trekt zowel aan de wonden als aan de buikspieren.
Helaas kan ik door mijn fibromyalgie niet lang in een houding liggen dat gaat al snel lelijk pijn doen aan mijn hele lichaam, dus ben net toch maar opgestaan en 2 paraceamolletjes gepakt(laatste om 22u voor slapen gaan). Opstaan was niet zo leuk
zelfs plassen deed pijn...
Nouja misschien een beetje een zeur post
maar ben wel onder de indruk.
Lig nu lekker met de poezen op de bank, dat ligt toch net wat comfier en hoop zo nog even wat te kunnen dommelen.
Dankjewel voor álle lieve berichten, jullie zijn net zo opgelucht en blij als ik
. Ook mijn ozo nuchtere vriendje was ontzettend bang dat het negatieve consequenties voor onze baby toekomst zou hebben dus die is ook heel blij en opgelucht.
Over 2 weken krijg ik ook foto's te zien die ze van binnen hebben gemaakt, daar ben ik ook best nieuwsgierig naar.
Het is me al met al heel erg meegevallen en ben stieken ook wel een beetje trots op mezelf dat ik zo rustig (zelfs toen ik het tabletje niet had gehad) zó rustig ben gebleven
. Voor een enorme doemdenker en chronisch hyperventileerder heb ik het als een echte bikkel doorstaand 
Nogmaals bedankt voor het meeleven, dat doet enorm goed