Hevige pijnklachten ondebuik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:33

Fijn TS :D , nu lekker bijkomen :)

De schouderpijn idd , na de verwijdering van mijn galblaas had ik die pijn ook .

Bonny_CT

Re: Hevige pijnklachten ondebuik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:39

Klinkt goed :). Nu heerlijk uitrusten

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:00

Wat een positief bericht! Fijn hoor.
Tegen de schouderpijn helpt het om zo veel mogelijk rechtop te zitten, hoeft niet kaarsrecht, maar schouders hoger dan je bekken

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:06

Goed nieuws TS! Hopelijk is alles daarmee opgelost en ben je van de pijn af. De schouderpijn is 'normaal', dat zal van het gas komen dat in je buik is gespoten (waarschijnlijk) zodat ze de boel binnenin beter kunnen zien. Trekt wel weer weg. Succes met het herstel! :D

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:27

Wat fijn TS! Nu lekker uitrusten idd!

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:25

Jezus man, dat is echt goed nieuws. Niks met het vrouwelijke orgaan mis. Daar hield ik mijn hart over vast.

Beterschap.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:49

Hier een stille volger.. Fijn dat het achter de rug is! Heel veel beterschap en een vlot herstel gewenst!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:56

Fijn dat het achter de rug is en dat alles is goed gegaan.
Nu op naar een voorspoedig herstel

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:15

Heel fijn, nu hopen dat je snel van de pijn af bent.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 04:34

Sow... Dit valt toch wel een beetje tegen zeg :\
Wist natuurlijk niet precies wat te verwachten, het is nl een operatie dus pijn is begrijpelijk.
Ik kan in bed alleen op mijn rug liggen, wat opzicht al een ongebruikelijke slaaphouding. Elke andere houding(zefs benen licht opgetrokken) trekt zowel aan de wonden als aan de buikspieren.
Helaas kan ik door mijn fibromyalgie niet lang in een houding liggen dat gaat al snel lelijk pijn doen aan mijn hele lichaam, dus ben net toch maar opgestaan en 2 paraceamolletjes gepakt(laatste om 22u voor slapen gaan). Opstaan was niet zo leuk :') zelfs plassen deed pijn...
Nouja misschien een beetje een zeur post := maar ben wel onder de indruk.
Lig nu lekker met de poezen op de bank, dat ligt toch net wat comfier en hoop zo nog even wat te kunnen dommelen.

Dankjewel voor álle lieve berichten, jullie zijn net zo opgelucht en blij als ik *\o/* . Ook mijn ozo nuchtere vriendje was ontzettend bang dat het negatieve consequenties voor onze baby toekomst zou hebben dus die is ook heel blij en opgelucht.
Over 2 weken krijg ik ook foto's te zien die ze van binnen hebben gemaakt, daar ben ik ook best nieuwsgierig naar.
Het is me al met al heel erg meegevallen en ben stieken ook wel een beetje trots op mezelf dat ik zo rustig (zelfs toen ik het tabletje niet had gehad) zó rustig ben gebleven :o . Voor een enorme doemdenker en chronisch hyperventileerder heb ik het als een echte bikkel doorstaand :o

Nogmaals bedankt voor het meeleven, dat doet enorm goed _/-\o_ <3

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:10

Natuurlijk ben je geen zeur! :(:)

Ik weet onder tussen, helaas (?), maar al te goed hoe operatie wonden voelen en vooral door het gas dat ze in je buik geblazen hebben kan je veel pijn krijgen in je buik. Want voorzichtig zijn ze niet, je slaapt toch! Vaak genoeg met blauwe plekken van de OK af gekomen...

Maar super super fijn dat het mee gevallen is! Ben ik echt heel blij om voor je! Beter nieuws kan je eigenlijk niet hebben, toch.

Heb je veel schouder pijn gehad? Ik werd er echt enorm gek van... als je iets overeind kan zitten is t wel te doen uiteindelijk, schouder boven je buik is eigenlijk al genoeg. Ik kon dat toen nog niet, omdat dat de énige keer was dat de drain werkte en m'n hoofd dus leeg liep, haha.

Hopelijk heb je uiteindelijk toch nog een beetje kunnen slapen en verdwijnt de pijn snel! Bij mij was t meestal na een dag of 2/3 al heel goed te doen. :)

Sterkte en heel veel beterschap! :(:)

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:40

Goh ik zal me juist zorgen maken als je niet even zou klagen over de pijn. Tuurlijk heb je pijn, en dat kan je beter hier neer zetten dan voor je zelf houden en meer pijn hebben. Er over praten kan een soort helend effect hebben.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 09:52

Pfff de schouder pijn... Die is echt vervelend. Stomme is juist dat ik er plat minder last van heb dan rechtop.
Ik voel mij idd een beetje gemarteld :') beurs vooral. Keel doet nog wat zeer van de buis.
Heb helaas niet meer kunnen slapen, zal vast en zeker nog wat dutjes doen vandaag.
Met even bij de HA geweest voor een update en zij heeft me toch wat diclofenacjes voorgeschreven voor bij de paracetamol. Vooral overeind komen vind ik vervelend.
Mijn fibro steekt ook flink zijn lelijke kop op nu ik niet zo fit ben, alles doet een beetje auwie.
Maar goed, ik heb in principe 0 verplichtingen en mijn persoonlijke zeer knappe, lieve behulpzame broeder, dus dat gaat allemaal helemaal goed komen!!!

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:43

Beterschap!!

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:22

Morgen zal het misschien nog iets erger zijn, maar daarna gaat het vast weer de goede kant op! Balen van de fybro die dan ook weer zo nodig mee moet doen! Super gedaan hoor, je mag idd trots zijn op jezelf! You did it girly!!! Beterschap

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 16:21

Fijn Ts dat alles goed is gegaan en het er goed uit zag daar binnen..
Hoop voor je dat je snel weer de oude bent en je weer lekker verder kan met je leventje!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 16:29

Je bent een bikkel! Ik heb het een poosje gevolgd, moet nu toch echt reageren. Je hebt het geweldig gedaan de laatste weken! Ik hoop dat de napijn snel verdwijnt en je snel weer de oude bent!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:40

Geopereerd lees ik!
Fijn om te lezen dat je niets ernstigs mankeert en alles is weggehaald.
Hopelijk nog eventjes doorbijten en dan genezen!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 22:05

Wow :o wat een lieve reacties! Dat doet een mens echt goed :j Het is even tanden bijten maar het is voor een goed doel! Ik heb gelukkig een enorm lief vriendje die goed voor me zorgt!

Naomi_King

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:15

Lieve TS,
Ik volg al vanaf dat er nog geen reacties waren op dit Topic. Nooit wat geplaatst aangezien ik je in de medische wereld niet verder kan helpen. :o
Maar wat ben ik ontzettend opgelucht en blij voor je! *\o/* Heel veel respect voor jou!

Ach joh! Wees lekker een zeurpiet, dat mag na deze ellende ook wel! :Y) Nog Heeel veel sterkte en beterschap!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 23:20

Nou meis in mijn ogen heb je alle recht om ff lekker te klagen hoor. Al wil ik het geen klagen noemen.
Het is logisch dat je pijn hebt en het gevoel hebt overreden te zijn, je bent net geopereerd.

Doe lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 09:13

Nou Bowena,gelukkig dat het allemaal is mee gevallen.Heel veel Beterschap en dat je maar weer gauw de 'oude' bent.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 11:03

Echt heel erg bedankt voor de lieve berichtjes <3

Ik heb een redelijk goede nacht gehad, vriendje had me een keertje klem gelegd dat was minder :') ik heb zelfs 2 keer veeeeeeeeeeeeeeeel stilletjes op mijn zij kunnen liggen *\o/*
Ik voel me al een stuk beter dan gisteren, goeie nachtrust doet veel! Mijn darmen komen wat moeizaam op gang, dat voelt een beetje vervelend. Voor de rest nog wat beurs maar dat is goed te hebben.

Ik had het een beetje onderschat omdat er vanuit mijn omgeving toch wel luchtig over gedaan werd. Ajoh, is maar een kijkoperatie, na 2 dagen ben je weer op de been! Zelfs de zuster zei dat ik na 2 dagen weer rond zou rennen.
Nouja... Rennen gaat nog even niet lukken hoor :')
Ik voel vooral in mijn buik dat ze flink gerommeld hebben.
Wat ik ook wel grappig vind is dat ik me enerzijds vrij weinig van woensdag herinner, alsof ik het gedroomd heb en anderzijds komen er steeds meer details boven drijven waar ik me dan van ga afvragen of ze echt gebeurt zijn haha.

Al met al gaat het dus best redelijk. Ik krijg voldoende hulp en word lekker verwend. Ik neem het er lekker van :o :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:02

Houd je je darmen wel in de gaten? Als je geen ontlasting hebt, dan zou ik toch eens gaan kijken naar laxeermiddelen.
Daar heb ik zelf namelijk na mijn eigen operatie veel last van gehad, darmen lagen compleet stil.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 14:09

Ik gebruik sinds gisteren morgen idd movicolon om de boel wat op gang te helpen, dokter is ook op de hoogte en ik houd het scherp in de gaten! :j