Netjes toch voor de eerste week. Dat moet toch goed komen, jullie hebben nog ruim 5 maanden.
lizard
Geplaatst: 04-01-16 20:22
Vanmorgen sneeuwde het een beetje,en ik bedacht me om een eindje te gaan wandelen op de lemelerberg. Nou,daar ging de sneeuw al snel over in ijsregen,en dat samen met die wind. Het was dus koud!!
Maar wel lekker,even uitwaaien,er waren zelfs nog meer mensen zo gek als ik.
Voor de mensen die moesten werken,hier een paar foto's.
Dan moet het echt heel mooi zijn met al die bloemen en planten. Wij waren er in november en het was niet echt heel geweldig weer,maar het is wel supermooi daar.
Die met die boom vond ik ook mooi. Er is langs de 'hoofdweg' iemand die had zo'n grote lamp op een boom die er ook zo uit zag gezet. Ipv een kerstboom. Was heel mooi om te zien in het donker. Totdat het ging dooien.... toen was het gewoon een boom met een groot licht erop
Ik ben al een beetje aan het plannen voor de zomer. M'n vriendin ( die ook afgelopen zomer mee was) komt deze zomer weer en dan gaan we weer flink aan de wandel. Ik wil o.a Besseggen gaan doen. Heen met de boot en terug wandelen. Schijnt een hele uitdaging te zijn Van mij mag het gauw zomer worden Al is het alleen maar voor het weer
Dorien66
Geplaatst: 08-01-16 23:43
Van dat blije ei word ik ook heel blij! Wat een schatje
Hier ook een wandelaar! Buiten het gewone lekkere wandelwerk inmiddels twee kennedymarsen achter de kiezen.
Ik had dit jaar willen proberen met de vierdaagse mee te doen, maar ik twijfel. Ik wil dit jaar een pony kopen, dus ik wil liever dan mijn vakantiedagen besteden in de stal mijn nieuwe makker in de gaten te houden en te leren kennen.
Wel jammer evengoed; als je toch aan de honderdste vierdaagse mee zou kunnen doen misschien... maar goed, met de 101ste (een stuk) misschien met ponnel lopen zou natuurlijk pas écht gaaf zijn.
Overgens, voor de liefhebbers van warme en koude drankjes kan ik van harte te sigg hotcold aanbevelen. Een heerlijk hete kop thee tijdens een ijskoude wandeling is zoooon lekker!
Die van mij noem ik nu trouwens Siggmund, want hij geeft me veel freud'
MRM25
Geplaatst: 09-01-16 07:21
De kaarten voor de Slachte zijn binnen! Omdat we zeker wilde zijn van kaarten en er drukte werd verwacht hebben zowel vriendin waarmee ik ga lopen als ik kaarten proberen te kopen, maar het ging allemaal erg makkelijk!
Dat betekent dus dat we 2 kaarten over hebben! Mocht het hier iemand niet gelukt zijn, of later alsnog kaarten willen, stuur maar een pb! (kaarten kosten uiteraard gewoon 35 euro ps!)
En nu weer lekker verder slapen
AfricanLady
Geplaatst: 09-01-16 07:23
Mag ik mij hier ook melden ?
Ik wandel al een aantal jaar en heb in 2014 de Nijmeegse 4 daagse op mijn naam staan. Dit jaar loten omdat het de 100ste is. Net kaarten gekocht voor de slachtemarathon op 4 juni. En dit jaar nog geen wandeltocht gehad.
Ik ga nu weer mijn bed even in haha kaarten bestellen om 06:00 heb ik er wel voor over als ik erna verder kan slapen haha
Wij hebben ook onze kaartjes gekocht voor de Slachtemarathon, was simpeler dan gedacht eigenlijk. Ik zag al mumford and sons/adele taferelen voor me .
Noordje, wauw, wat prachtig daar zeg! Hoe lang woon je daar al? Echt gaaf!
Danseresje, leuk dat je naar Madeira gaat. Wij willen misschien in de zomer een week daar gaan wandelen, ook georganiseerd (Djoser). Ik ben dus heel benieuwd hoe het daar was als je er geweest bent!
Degene die kaarten hebben JEEEJ! Ik had me verslapen.. Mooi poedersuiker..
Vlak boven jou worden er nog 2 aangeboden.
Anoniem
Geplaatst: 09-01-16 14:38
Zie hier prachtige foto's voor bij komen.
Mijn zus gaat ook de slachtermarathon lopen. Ik twijfelde. Ik ga het wandelen weer wat meer op pakken want ik heb nu de afgelopen weken niet echt intensief meer gewandeld. In het vorige jaar liep ik wekelijks 20 kilometer. En daar wil ik maar weer eens naar toe.